بازدید 13580

پاسخ زنگنه به سوالی درباره تک نرخی شدن سوخت

کد خبر: ۹۴۴۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲ 15 December 2019

وزیر نفت: برنامه‌ای برای افزایش قیمت گازوئیل و تک نرخی کردن قیمت بنزین نداریم.

به گزارش  تابناک به نقل از خبرگزاری صدا وسیما؛ آقای بیژن نامدار زنگنه در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه تامین مالی طرح توسعه و تولید کارخانه‌ای و کارگاهی خودرو‌های دوگانه‌سوز بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های ایران و بانک ملت در جمع خبرنگاران افزود: گازرسانی در همه جبهه‌ها در استان سیستان و بلوچستان فعال است.


وی با بیان اینکه میزان سهمیه اختصاص یافته ال‌پی‌جی (گاز مایع) در همه استان‌ها نسبت به پارسال بسیار بیشتر است گفت: مشکل این است بخشی از این سوخت، قاچاق و بخشی هم به‌صورت غیرمجاز در خودرو‌ها استفاده می‌شود.
زنگنه در پاسخ به سوالی درباره افزایش قیمت گازوییل گفت: برنامه‌ای برای افزایش قیمت گازوئیل نداریم.
وی اضافه کرد: تا ماه‌های آینده میزان کاهش مصرف بنزین تثبیت می‌شود؛ رقمی که هم‌اکنون درباره کاهش مصرف عنوان می‌شود نسبت به مدت مشابه پارسال است.

وزیر نفت با تاکید براینکه سهمیه‌بندی بنزین تاثیری در قاچاق ندارد گفت: آنچه در قاچاق تاثیر دارد قیمت است، قاچاق بنزین برخلاف گازوئیل و بر اساس اطلاعاتی که دارم، بسیار کم است.

زنگنه درباره فاز ۱۱ پارس جنوبی هم گفت: این فاز به‌صورت کامل به شرکت پتروپارس سپرده شده و این شرکت کار‌های اجرایی آن را آغاز کرده است.
وزیر نفت افزود: عمده فرآورده‌های نفتی از طریق بورس انرژی عرضه می‌شود و بسیار هم موفق بوده است، اما در مقوله نفت‌خام و میعانات گازی، تاکنون نتوانستیم فروش جدی داشته باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱۱
معلومه هیچ وقت شما برنامه ای نداری یهو یه کاری میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
بد نیست بعد از مسئولان یک نگاهی هم به خودمون بندازیم. اگر مثلاَ اعلام بشه هفته دیگه بنزین گرون میشه همه هجوم نمیاریم به پمپ ها ؟ صف و دعوا و درگیری درست نمیکنیم؟ بنزین رو توی زیرزمین و خرپشته و ... انبار نمیکنیم؟ آمار آتش سوزی و انفجارمون ده برابر نمیشه؟
همیشه برنامه برای هیچ کاری ندارید! یک شبه تصمیم میگیرید.
زنگنه: برنامه‌ای برای افزایش قیمت "گازوئیل" نداریم.

زنگنه : قاچاق بنزین برخلاف "گازوئیل" و بر اساس اطلاعاتی که دارم، بسیار کم است.

زنگنه (سه ماه بعد) : گازوئیل برای اینکه جلوی قاچاقش گرفته بشه باید به قیمت فوب می رسید و چاره ای نداشتیم و این تصمیم نظام بود. (دیدید شما ملت دوباره اسکل شدید)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
لایک................
زنگنه هرچی بگه دوسه هفته بعدش برعکسش اتفاق میفته!!
فقط با زنگنه مصاحبه نکنید
اگه برنامه داشتند که مردم رو به خاک سیاه نمی نشوندند. آقای زنگنه شما هیچ وقت برنامه نداشته اید.
قبل از ساعت 24 روز ولادت پیامبر (ص) نیز برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین نداشتین، یهویی هوس کردین قیمت را سه برابر کنین
قاچاق بنزین برخلاف گازوئیل و بر اساس اطلاعاتی که دارم، بسیار کم است. این گفته زنگنه است که استدلال می کند از اول قاچاق بنزین از گازوئیل کمتر بوده است و میشه این معنی کرد که برای جلوگیری از قاچاق گازوئیل باید آنرا را گران کرد لذا گرانی گازوئیل در برنامه آینده انها می باشد
ملت عجیبی هستیم! خیلی چیزها را میدانیم یا با یک جستجوی ساده توی اینترنت پیدا میکنیم ولی کلا خودمان را به کوچه علی چپ میزنیم! نه حرف راست میزنیم و نه حرف راست را میشود به ما زد. مصرف بنزین ما 9 برابر ترکیه با جمعیت مشابه است و با تجارت و اقتصاد بسیار فعالتر. حمل و نقل شهری به مراتب بهتر و کارآمد و ما بجای مطالبه انضباط مالی و جلوگیری از هدر رفت و قاچاق منابع ملی , فساد اداری , بهبود محیط کسب و کار و .... اصرار داریم همان بنزین مفت را بده بزنیم دود کنیم توی حلق همدیگر و سرطان بگیریم و قاچاقچی ها رسمی با تانکر و لوله زیر دریا و ... منابع ملی مان را ببرند و پولش را هر جا دوست داشتند خرج کنند و به احدی هم پاسخگو نباشند!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر