بازدید 8731

واکنش وزارت خارجه ایران به انتخابات الجزایر

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران، برگزاری موفقیت آمیز انتخابات ریاست جمهوری الجزایر را به ملت و دولت این کشور تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۴۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۱ 15 December 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با ابراز خرسندی از برگزاری موفقیت آمیز انتخابات ریاست جمهوری الجزایر و با تبریک به ملت و دولت این کشور، برگزاری این رویداد مهم توسط دولت الجزایر را گامی مهم در راستای تحقق مردم سالاری و توسعه و پیشرفت در فضایی آرام ارزیابی کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ابراز امیدواری کرد روابط جمهوری اسلامی ایران و الجزایر در دوره رئیس جمهور جدید این کشور توسعه و تعمیق یابد.

انتخابات ریاست‌جمهوری الجزایر روز پنجشنبه ۲۱ آذر با حضور پنج نامزد به نام‌های «عزالدین میهوبی» جانشین دبیرکل حزب التجمع الوطنی الدیمقراطی، «عبدالقادر بن قرینه» رئیس حزب جنبش البناء الوطنی، «عبدالمجید تبون» نخست وزیر اسبق، «علی بن فلیس» رئیس حزب طلائع الحریات (پیشقراوان آزادی ها) و «عبدالعزیز بلعید» رئیس حزب جبهه المستقبل برگزار شد که در نهایت بر اساس اعلام کمیته ملی انتخابات الجزایر، «عبدالمجید تبون» با کسب ۵۸ درصد آرا به عنوان رئیس جمهور این کشور و جانشین عبدالعزیز بوتفلیقه انتخاب شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر