بازدید 7205

استراماچونی برنگشته رفتنی شد؟

کد خبر: ۹۴۴۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵ 14 December 2019

سرمربی ایتالیایی استقلال بعد از گذشت پنج روز از اتفاقاتی که در مسیر بازگشتش وجود داشته، در جدیدترین اظهارنظر مدعی شده که هیچ راهی برای برگشت وجود ندارد

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، آندره آ. استراماچونی که بعد از مشکلاتی که برای انتقال مبلغ قراردادش وجود داشت با فسخ قراردادش ایران را ترک کرد، طی روز‌های اخیر با تلاش مسوولان عالی رتبه سیاسی و ورزشی در کانون شایعات مربوط به بازگشت از تصمیمش قرار داشته است. با این حال او دقایقی پیش با انتشار پستی در صفحه همسرش از پایان کار خود برای بازگشت خبر داد.

صحبت‌های استراماچونی:

با توجه به انتشار چندین خبر اشتباه و گمراه کننده در روز‌های گذشته در برخی رسانه‌ها و همچنین در سراسر جهان، می‌خواهم یک سری مسائل را شرح دهم و روشن کنم:

از زمانی که من مجبور شدم تهران را ترک کنم، بعد از گذشت بیش از ۵ ماه که در آن سعی کردم همه مشکلات را به طور دوستانه با مدیریت فوق العاده باشگاه حل کنم. من هر روز تلاش کردم راهی پیدا کنم برای برگشتن و شروع دوباره کار با استقلال، بازیکنانم و از همه مهمتر برای شادی هواداران محبوب آبی پوش

استراماچونی برنگشته رفتنی شد؟

وکلای من به سختی برای محافظت از حقوق قانونی من تلاش می‌کنند، اما من می‌خواهم به طور رسمی به همه هواداران بگویم که من واقعا دیگر نمی‌توانم با این وضعیت کنار بیایم که باعث آسیب دیدن چهره من به عنوان یک مربی حرفه‌ای فوتبال می‌شود. من نمی‌دانم که آیا آن‌ها واقعا من را در استقلال می‌خواهند یا نه. چیزی که می‌دانم این است که من الان واقعا از رفتار‌های مدیریت باشگاه خسته شده ام.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل