بازدید 10178
۲

سرپرست موقت استقلال: از چاقوکشی تبرئه شده‌ام

کد خبر: ۹۴۴۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ 14 December 2019

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال مقابل اتهام چاقوکشی یک زن واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، تصاویری از دادخواست یک زن که مدعی شد زمانی بازرس اتاق تعاون بوده و چون جلوی خلیل‌زاده را گرفته، او توسط سرپرست فعلی باشگاه استقلال با چاقو تهدید به قتل شده است، در رسانه ها منتشر شد.

خلیل‌زاده در واکنش به انتشار فیلمی در شبکه‌های مجازی گفت: در پرونده مطرح شده از سوی خانم داوری بابت چاقو‌کشی تبرئه شده‌ام و در نشست خبری که اصحاب رسانه نیز حضور داشتند، حکم بدوی و تجدیدنظر را ارائه کردم. در ادامه علیه این خانم به دلیل افترا و توهین شکایت کردم که محکوم شد. در نشست خبری‌ام در اتاق تعاون که تمام اصحاب رسانه حضور داشتند نیز در این مورد صحبت کردم. بار دیگر می‌توانم احکام دادگاه را در اختیار رسانه‌ها قرار دهم. طبق حکم دادگاه تبرئه شده بودم و ایشان نیز به جزای نقدی محکوم شد.

Image result for ‫اسماعیل خلیل زاده‬‎

سند تبرئه شدنم را به اصحاب رسانه نشان داده‌ام
وی افزود: افرادی که در شرایط فعلی، دنبال یکسری حواشی هستند از این احکام استفاده کرده‌اند، آنهم بدون اینکه دفاعیه مرا بخوانند. متأسفانه فیلم اظهارات این خانم را دوباره پخش کرده‌اند. فیلم برای زمانی است که حکم دادرسی برای من بنده صادر شده بود و پس از بررسی نیز من تبرئه شدم و ایشان محکوم.

سند‌های آن نیز موجود است. مردم باید به آرشیو مراجعه کرده و بدانند که ما تبرئه شده بودیم. این‌ها تهمت‌هایی است که زده می‌شود، در صورتی که چنین اتفاقی نیفتاده و صحت نداشته است. لطفا مردم به روزی که نشست خبری گذاشته‌ام و احکام دادگاه را نشان داده‌ام، مراجعه کنند. من از این خانم به دلیل اینکه فیلم را بار دیگر منتشر کرده است، به دادسرای فرهنگ و رسانه به دلیل تهمت، نشر اکاذیب و افترا شکایت کرده‌ام.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بقیه اتهامات چی؟
می شود دارائی پدر و پدر بزرگ و درآمد این آقا را جمع زده و با دارائی فعلی اش مقایسه کرد!!! بعد بروید سراغ آن قاضی و بازپرسی که برای این حکم تبرئه صادر کرده اند!
گند زدن به صنعت نوغان داری گیلان چطور ؟ از اونم تبریه شده؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار