بازدید 4342

دردسر قهرمان المپیک از انتشار آدرس و شماره تلفن متزلش در اینترنت!

کد خبر: ۹۴۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹ 14 December 2019

بهداد سلیمی که میهمان برنامه «سلام صبح بخیر» بود، درباره منتشر شدن شماره تلفن و نشانی منزلش در فضای مجازی واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، مرد طلایی المپیک گفت: یکی از دوستان رسانه‌ای این کار را انجام داد. یک روز من بعد از ظهر خواب بودم و وقتی از خواب بیدار شدم، دیدم نزدیک ۱۰۰ تماس از شماره‌های ناشناس دارم. مقداری تحقیق کردم و متوجه شدم چه اتفاقی افتاده است. من با باشگاهی قرارداد بستم و از آن‌ها طلبی هم داشتم و این موضوع را از طریق مجامع حرفه‌ای پیگیری کردم. این‌ها کار غیرحرفه‌ای انجام دادند و قرارداد مرا بدون اینکه شماره تلفن و آدرس مرا بپوشانند، منتشر کردند. منتشر کردن قرارداد اشکالی ندارد، اما این کار باعث شد تا چند وقتی برای من خیلی مزاحمت ایجاد شود و اذیت شدم.

وی درباره استوری که در خصوص فوتبالیست‌ها منتشر کرد، توضیح داد: وقتی آن استوری را گذاشتم، خیلی از تبعیض زیادی که بین ورزشکاران از طرف وزارت ورزش قائل می‌شود، عصبانی بودم. ما در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جایگاه خوبی داشتیم و مدال‌های خوبی گرفتیم و من هم یکی از ورزشکاران بودم. نزدیک به یک سال و نیم بود که پاداش ورزشکاران ما که فکر می‌کنم ۲۰۰ سکه بود را نمی‌دادند. از تابستان ۲۰۱۸ که از مسابقات برگشتیم، این پاداش به تعویق افتاد. سرانجام به مسابقات جام ملت‌های آسیا که در پاییز بود، رسیدیم و در حالی که یک سال و نیم پاداش‌های ما را نمی‌دادند و ورزشکاران حق‌شان را طلب می‌کردیم و حتی عده‌ای جلوی وزارت ورزش تحصن کرده بودند، متوجه شدیم یکی از معاونت‌ها چمدان پر از پول به اردوی تیم‌ملی فوتبال برد، من هم از کوره در رفتم.

سلیمی عنوان کرد: من نمی‌گویم به فوتبالیست‌ها پاداش ندهیم. اگر آن‌ها مقامی کسب می‌کنند، پاداش بگیرند، اما اینکه به این شکل تبعیض قائل می‌شوند درست نیست. یک سال و نیم به ما بگویند نداریم، اما بعد با چمدان پول از کشور بروند و تا عرق آن‌ها خشک نشده بخواهند از آن‌ها تجلیل کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها