بازدید 23270

سفر‌های غیرضروری ممنوع شد

کد خبر: ۹۴۳۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱ 14 December 2019

با دستور معاون اول رییس جمهور تمامی شرکت‌های دولتی موظف به کاهش هزینه در بخش‌های مختلف شده و در این راستا هرگونه سفر غیرضروری از محل اعتبارات شرکت‌های دولتی ممنوع است.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، با توجه به شرایط خاص درآمدی و تامین منابع کشور و اهمیت کاهش هزینه‌ها، دولت تاکید داشت که در بودجه سال آینده مضوع صرفه‌جویی هزینه‌ها بیش از گذشته مورد توجه خواهد بود.

این در حالی است که اخیرا جهانگیری - معاون اول رئیس جمهور - در بخشنامه‌ای به همه شرکت‌های دولتی موضوع صرفه‌جویی و انضباط مالی را مورد تاکید قرار داده است.

در ابلاغیه به شرکت‌های دولتی آمده که به منظور صرفه‌جویی و انضباط مالی بیشتر هرگونه هزینه زائد، تشریفات و غیرضرور از جمله سفر‌های غیر ضروری از محل اعتبارات شرکت‌های دولتی ممنوع است.

همچنین تاکید شده که تخلف از این بخشنامه در حکم تصرف غیرقانونی در اموال عمومی محسوب می‌شود و طبق قوانین و مقررات مربوطه به آن رسیدگی خواهد شد.

گفتنی است؛ در لایحه بودجه سال آینده بودجه شرکت‌های دولتی به حدود ۱۴۸۳ هزار میلیارد تومان رسیده که در مقایسه با مصوب ۱۲۷۷ هزار میلیارد تومانی سال جاری، ۱۶ درصد افزایش دارد.

سفر‌های غیرضروری ممنوع شد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۲
منم میخام برم سفر ....برم چین و ماچین ...برم ژاپن رو ببینم ..مالزی و سنگاپور و غیره و بلاد کفر...
یعنی قبلش انجام سفرهای غیرضروری مجاز بوده؟
جالبن واقعا
مگر در تاریخ چند صد ساله دیوان سالاری در ایران از زمان مشروطه ، مدیران هنگام سفر فرنگ و خارج ذکر کردن که این سفر آنها غیر ضروری است یا نه؟ مانند فرار خاوری مطمئن باشید سمینار یا اجلاسی را بهانه قرار می دهند با چاشنی ایجاد راهکاری برای دور زدن تحریم ها در اقتصاد مقاومتی ، براحتی به سفر های خارج خواهند رفت نه تنها کمتر نخواهد شد بلکه زیادتر هم خواهد شد ، البته طبق فرموده وزیر درباری روحانی "نوبخت" این مردم هستند که باید برای آنها دعا بکنند!!
مقامات دولتی هم حتماً گوش میکنند........باور کنید
همین چند روز پیش یک همایش بیمه الکترونیک در کیش برگزار شده که می توانست در تهران یا هر یک از استانها و شهرهای کشور و با هزینه ای خیلی کمتر از هزینه کیش برگزار شود اگر راست می گویید بررسی و اقدام کنید .
یعنی تا الآن کاملا مجاز بوده؟
تو اداره ما گفتند هر کس با خودش قند و چار بیاره
از ماه بعد باید قند و چای ببریم
چه شود
انقدر راه زیاد شده با یه ترفند دیگه میرن سفر خارجی بنام ماموریت اظطراری شماها چقدر ساده ایی برادرمن..
جهان سومی هستیم
برای کارمند معمولی ممنوع است ولی برای رییس و مدیران ممنون است.
در مواردی که به نفع دولت است . فیلم هایی از کشورهای اروپایی نشان می دهند مانند مالیات دادن در المان ، ولی دولتمردان عزیز تو همان اروپا وزیر امورخارجه هلند با هواپیمای عمومی مسافرت می کند و جمدان خودش را هم خودش می برد نه سفر 100 نفره با بردن آشپز و ..... اقتصاد مقاومتی فقط برای مردم نیست
معاون اول عزیز ، اگر بیل زنی باغچه دولت را بیل بزن ، سفارتخانه های غیر ضروری و رایزنهای فرهنگی که ماهانه هزاران دلار پول بیت المال را تلف می کنند بدون اینکه بازدهی داشته باشند را جمع کن .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی