بازدید 5068

سپاهان با شکست پیکانِ فرکی به صدرجدول برگشت

سپاهان با پیروزی مقابل پیکان موقتاً با ۲۸ امتیاز به صدر جدول رفت. پیکان هم با شکست امروز با ۱۳ امتیاز همچنان در رده یازدهم ایستاد.
کد خبر: ۹۴۳۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵ 13 December 2019

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با پیروزی مقابل پیکان بازگشتی دوباره به صدر جدول رده‌بندی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار تیم‌های سپاهان و پیکان در چارچوب هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر ایران از ساعت ۱۶:۴۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد که این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید.

جورج ولسیانی مدافع گلزن زردها در دقیقه ۲۱ (از روی نقطه پنالتی) و امید نورافکن در دقیقه ۲+۴۵ گل‌های سپاهان در این بازی به ثمر رساندند. قضاوت این دیدار برعهده سیدرضا مهدوی بود، که سیدمهران موسوی از تیم پیکان و رضا میرزایی از تیم سپاهان را با کارت زرد جریمه کرد.

سپاهان با پیروزی مقابل پیکان موقتاً با ۲۸ امتیاز به صدر جدول رفت. پیکان هم با شکست امروز با ۱۳ امتیاز همچنان در رده یازدهم ایستاد. تیم‌های قلعه‌نویی و فرکی پیش از این هم در اصفهان و در جام حذفی هم به مصاف هم رفته بودند که در آن دیدار سپاهان توانسته بود به پیروزی ۲ بر یک برسد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر