بازدید 5133

توقف شهرخودرو مقابل نساجی در قائم‌شهر

نساجی در طول بازی بهتر از مهمان خود بود و بار‌ها تا دهانه دروازه سیدمهدی رحمتی پیشروی کرد، اما خط دفاعی شهرخودرو و واکنش‌های مطمئن رحمتی مانع از باز شدن دروازه شد.
کد خبر: ۹۴۳۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰ 13 December 2019

مصاف تیم‌های نساجی و شهرخودرو در هفته پایانی نیم فصل لیگ برتر فوتبال ایران بدون برنده به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، در نخستین دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، نساجی قائم‌شهر از ساعت ۱۵ میزبان شهرخودرو بود که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

دو تیم در حالی پای به زمین مسابقه گذاشتند که شهرخودرو برای قهرمانی در نیم فصل نخست و ادامه حضور در کورس قهرمانی نیازمند کسب سه امتیاز بود و در سوی دیگر نساجی به عنوان تیم میزبان و برای جدایی از انتهای جدول به سه امتیاز بازی نیاز داشت.

با این حال نساجی در طول بازی بهتر از مهمان خود بود و بار‌ها تا دهانه دروازه سیدمهدی رحمتی پیشروی کرد، اما خط دفاعی شهرخودرو و واکنش‌های مطمئن رحمتی مانع از باز شدن دروازه شد. شاگردان گل محمدی که در زمین چمن مصنوعی تسلط کمتری بر توپ و میدان داشتند، در چند مورد صاحب موقعیت گلزنی شدند که از این موقعیت‌ها بهره نبردند.

با این تساوی، تیم یحیی ۲۵ امتیازی شد و به سپاهان و پرسپولیس رسید، اما در رتبه چهارم قرار گرفت. البته این تیم هنوز یک بازی عقب افتاده دارد و می‌تواند با برتری در آن دیدار وضعیت خودش را بهبود بخشد. نساجی نیز با ۱۳ امتیاز از ۱۴ بازی در رده دوازدهم جای گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی