بازدید 15996

پک پذیرایی مراسم خود را چگونه تهیه کنیم؟

تهیه میوه مناسب برای پذیرایی کردن از مهمانان در مراسمات مختلف خود کاری تخصصی و نیازمند زمان است. هرکدام از میوه‌ها شرایط خود را دارند و باید در انتخاب شان نکات خاصی را رعایت کرد. علاوه بر میوه، انتخاب شیرینی و نوشیدنی و سایر اقلام خوراکی نیازمند وقت و تخصص است
کد خبر: ۹۴۳۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ 14 December 2019

در بسیاری از مراسمات، رویداد ها، جشن ها ممکن است که از مهمانان پذیرایی کنید. مواد خوراکی موجود در پذیرایی مراسم ها، با توجه به نوع مراسم و مهمانان آن متفاوت است. اما در اکثر اوقات در داخل پذیرایی از میوه استفاده می‌شود. جدا از میوه، معمولا از خوراکی های شیرین در پذیرایی مراسم استفاده می‌کنند. معمولا پذیرایی برای مهمانان یک مراسم بسیار مهم است. مخصوصا افراد ریزبین خیلی به کیفیت پذیرایی دقت می‌کنند و راضی کردن این افراد بسیار سخت است. یک مراسم علاوه بر قسمت پذیرایی، دارای قسمت های مختلف است و ممکن است پذیرایی مراسم، انرژی برگزارکننده های جشن را برای انجام سایر قسمت ها بگیرد. تهیه کردن پذیرایی مناسب و با کیفیت برای یک مراسم می‌تواند برای یک میزبان بسیار دشوار باشد.

سختی های آماده کردن پذیرایی

تهیه میوه مناسب برای پذیرایی کردن از مهمانان در مراسمات مختلف خود کاری تخصصی و نیازمند زمان است. هرکدام از میوه‌ها شرایط خود را دارند و باید در انتخاب شان نکات خاصی را رعایت کرد. علاوه بر میوه، انتخاب شیرینی و نوشیدنی و سایر اقلام خوراکی نیازمند وقت و تخصص است. گاهی دغدغه ذهنی بیشتر از خرید میوه و شیرینی و ... انرژی انسان را می‌گیرد. به همین دلیل ناهماهنگی در پذیرایی مراسم و عدم کیفیت پذیرایی باعث می‌شود که پذیرایی، نقطه ضعف یک مراسم باشد.

اسکی بازان ایران در المپیک زمستانی جوانان

تهیه پک پذیرایی مراسم شکیل سخت است

حرفه ای ها چگونه پذیرایی می‌کنند؟

افراد حرفه ای اجازه نمی‌دهند که پذیرایی ضعیف، مراسم آن ها را تحت تاثیر قرار دهد. آن ها پذیرایی مراسم را نقطه قوت خود می‌کنند. حالا سوال اینجاست که چگونه این کار را انجام می‌دهند؟ این سوال یک پاسخ مشخص و راهگشا دارد. افراد حرفه ای از پک پذیرایی و بسته میوه آماده برای پذیرایی مراسم خود استفاده می‌کنند. این پک ها ممکن است شامل بسته میوه و دارای محتوای شیرینی و نوشیدنی های مختلف باشد. به این شکل وقت و انرژی میزبان برای پذیرایی هدر نمی‌شود. علاوه بر موارد ذکر شده، پک پذیرایی بسیار راحت تر و شکیل تر از پذیرایی کردن با سینی است.

 

خصوصیات یک پک پذیرایی خوب

پک پذیرایی و یا بسته میوه باید دارای بسته ای شکیل و زیبا باشد. علاوه بر ظاهر بسته میوه و پک پذیرایی مراسم، محتویات آن باید اقلام خوراکی با کیفیت خوب و مناسب آن مراسم باشد. همچین پک پذیرایی و مخصوصا بسته میوه مراسم باید دارای چاقو باشد تا مهمانان بتوانند از آن ها برای خوردن میوه استفاده کنند. وجود دستمال کاغذی در این پک ها به نظر ضروری می‌رسد. همچنین وجود چاقو و بسته مناسب برای پک پذیرایی مراسم باعث می‌شود که میزبان برای پذیرایی نیاز به ظرف اضافه نداشته باشد. به قول معروف جمع و جو بودن این روش از پذیرایی، مهم ترین علت محبوب بودنش است. پک پذیرایی مناسب معمولا 3 قلم و یا بیشتر از این مقدار، مواد خوراکی دارد. میوه و نوعی خوراکی شیرین و نوشیدنی ستون فقرات یک پک پذیرایی هستند. بسته میوه هم می‌تواند در مراسمات خاصی بسیار ارزنده و مناسب باشد.

 

برای تهیه پک پذیرایی به کجا مراجعه کنیم؟

برای تهیه این پک ها نیاز نیست که به جایی مراجع کنید! شما فقط کافی است که به اینترنت دسترسی داشته باشید. به راحتی می‌توانید به فروشگاه اینترنتی مهمانو مراجعه کنید و پک پذیرایی متناسب را برای روز و مکان برگزاری مراسم سفارش دهید. به راحتی و با چند کلیک می‌توانید کاری که می‌تواند حتی تا چند روز شما را درگیر کند، انجام دهید. راحتی و کیفیت این نوع سفارش باعث شده که میزبانان ضیافت ها و برگزارکننده های مراسم و رویدادهای مختلف برای پذیرایی مراسم خود از سایت مهمانو استفاده کنند. شما دستتان در مهمانو باز است! حدود 150 قلم خوراکی مختلف کاندیدای قرار گرفتن در پک پذیرایی شما هستند.

اسکی بازان ایران در المپیک زمستانی جوانان

مهمانو بهترین انتخاب برای پک پذیرایی

 

چرا مهمانو را انتخاب کنیم؟

مهمانو نامی آشنا و برندی محبوب برای برگزارکننده های مراسمات و مدیران سازمان هاست. پک پذیرایی مهمانو را می‌توانید در صبحانه روزانه کارمندان تا میان وعده های مراسم و پذیرایی جلسه دفاع پایان نامه ببینید. محبوبیت مهمانو به خاطر کیفیت و تعهد بالا در پذیرایی مراسم است. همچنین از حق انتخاب بالا بین پک های پذیرایی مختلف مهمانو نمی‌توان گذشت. شما هم می‌توانید که از پک های آماده مهمانو استفاده کنید و هم می‌توانید اقلام داخل پک پذیرایی را به سلیقه خود از فروشگاه مهمانو بچینید. حتی می‌توانید تعدادی از خوراکی خاصی را سفارش دهید و به حالت غیر پک پذیرایی از مهمانان خود پذیرایی کنید.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دانشگاه شریف، دانشگاه تهران، دانشگاه امیرکبیر، بانک ملت، آپ، سازمان استاندارد و همراه اول همگی مشتریان مهمانو هستند. همین لیست از نام سازمان های معتبر نشان دهنده این است که مهمانو انتخاب حرفه ای هاست. بیش از 95 درصد از مشتریان این استارتاپ موفق از پک پذیرایی مهمانو و بسته میوه آن رضایت دارند. میوه های باکیفیت و شسته شده در بسته میوه مهمانو و انواع خوراکی های خوشمزه و آبرومند در پک مهمانو باعث محبوبیت بالا این پذیرایی ها شده است.

خوراکی های صبحانه، دسر، آجیل و تنقلات، انواع میوه، ساندویچ، فینگرفود و انواع کیک و شیرینی و چاقو و دستمال و لیوان و ... می‌تواند انتخاب شما از اقلام مهمانو باشد. همانطور که مشاهده می‌کنید، به راحتی می‌توانید یک بسته میوه و پذیرایی عالی برای مراسم خود انتخاب کنید.

 

اسکی بازان ایران در المپیک زمستانی جوانان

مهمانو انتخاب حرفه ای ها در بسته میوه

 

چگونه از مهمانو پک پذیرایی و بسته میوه سفارش دهیم؟

توصیه می‌شود که به منظور آرامش خیال در پذیرایی مراسمتان و کمک به تیم مهمانو برای ارائه پذیرایی با کیفیت، 24 ساعت قبل از مراسم خود، در سایت مهمانو، پک پذیرایی و بسته میوه خود را سفارش دهید. ممکن است که در انتخاب پذیرایی برای مراسم خاص خود تجربه کافی را نداشته باشید. اصلا نگران نباشید؛ با ورود به سایت مهمانو و تماس گرفتن با کارشناسان این سایت، بهترین پذیرایی را انتخاب می‌کنید.

با ورود به سایت مهمانو و انتخاب محصولات مورد نظرتان تنها چند کلیک تا یک پذیرایی عالی فاصله دارید. اینگونه وقتتان برای سایر قسمت های یک مراسم آزاد است. با انتخاب مهمانو می‌شود یک مراسم و یا یک صبحانه فوق العاده را تجربه کرد و مهمانو همیشه در کنار و همراه شما خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار