بازدید 5526
۱
احتمالی که با تحقیق و تفحص جدی شد:

احضار کفاشیان، رویانیان و ساکت با گزارش مجلس؟

کد خبر: ۹۴۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱ 12 December 2019

محور تحقیقات مجلس بررسی تخلفات و فساد‌های فوتبال است. البته این گزارش گاهی وقت‌ها با واکنش منفی اهالی فوتبال روبه‌رو شد. آن‌ها اعتقاد داشتند چرا نمایندگان مجلس قصد دارند چهره بدی از فوتبال بسازند؟ در صورتی که همه می‌دانند این رشته ورزشی به مراتب پا‌ک‌تر از بخش‌های دیگر است.

به گزارش تابناک ورزشی، مجلس در ماههای پایانی کارش مثل ادوار گذشته؛ گزارشی از تحقیق و تفحص در فوتبال منتشر کرده تا خودی نشان بدهد که حالا این گزارش به دست مقامات قضایی رسیده است. به گفته نمایندگان مجلس در حال حاضر پرونده آن‌ها که از نظر کمیسیون اصل ۹۰ عملکرد درستی در فوتبال نداشته‌اند، به شعبه نهم بازپرسی دادسرا رفته است.

روز گذشته قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون ورزش مجلس با تأیید این خبر گفت: «گزارش این پرونده در مرداد ۹۶ در مجلس ارائه و اصل آن در قالب ۶ جلد پرونده که ۱۳۷۰ صفحه سند هم ضمیمه آن است توسط کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تهیه و به قوه قضائیه ارسال شد و اکنون در شعبه نهم بازپرسی دادسرا است. در این پرونده به موضوعات مختلفی اشاره شده از جمله قرارداد با خارجی‌ها، بحث معافیت‌های جعلی که برای سربازی داده شده، قرارداد‌های تبلیغات، درصد دریافت بلیت‌فروشی‌ها که به بازیکنان خارجی داده شده و... در این پرونده که سر جمع ترکیبی است از فدراسیون تا باشگاه‌ها و حوزه‌های مختلف و دلال‌ها اسم بیش از ۳۰ نفر آمده است.»

در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد تعداد افرادی که به دادسرا احضار خواهند شد، ۳۷ نفر هستند. شاید هم آن‌ها احضار شده باشند. فعلاً مجلس پرونده را به بخش قضایی سپرده و دیگر از اینجا به بعد قانون پیگیر مسئله خواهد بود. همچنین گفته می‌شود احتمالاً علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال، محمد رویانیان مدیرعامل اسبق پرسپولیس، علی فتح‌الله زاده مدیرعامل اسبق استقلال و محمدرضا ساکت دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال از جمله مدیرانی هستند که احضار می‌شوند و باید درباره پاره‌ای از مسائل توضیح دهند. هنوز نمی‌دانیم دلیل دعوت هر یک از این افراد چیست؟ احتمالاً رویانیان و فتح‌الله زاده به خاطر قرارداد با داخلی‌ها و خارجی‌ها و علی کفاشیان به خاطر قرارداد تبلیغات محیطی فراخوانده می‌شوند.

بد نیست بدانید حتی چند مربی و چند بازیکن پیشکسوت هم طبق گزارش تحقیق و تفحص مجلس گناهکار شناخته شده‌اند و آن‌ها هم به زودی احضار خواهند شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مشکل اصلی این مملکت وجود مدیران ناپاک و پاکان غیر مدیر در راس امور است. تعهد و تخصص دو عنصر مفقود در مدیریت
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی