بازدید 5013

توقیف تیبا با ۱۱۷ کیلو هروئین در تهران

کد خبر: ۹۴۳۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴ 11 December 2019

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از توقیف خودرو تیبا خبر دادکه 117کیلو و 600 گرم هروئین در آن جاسازی شده بود.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد بخشنده گفت: با دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه یکی از سوداگران مرگ، فعالیت های مشکوکی را در حال انجام است، بررسی موضوع در اختیار تیم معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت عنوان کرد: تحقیقات ماموران معاونت عملیات این پلیس نشان از این داشت که متهم قصد دارد مقادیری مواد مخدر را از استان جنوبی کشور تهیه و سپس به شهر تهران منتقل کند و در اختیار خرده فروشان قرار دهد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر محور های مواصلاتی و منتهی به غرب تهران را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار دادند و تعداد گشت های انتظامی را در محل های احتمالی حضور متهمان افزایش یافت.

وی با اشاره به گشت‌زنی هدفمند در این مناطق، افزود: سرانجام پس از چندین ساعت گشت‌زنی هدفمند خودرو تیبای متهم در بزرگراه فتح و حوالی تهرانسر مشاهده و بلافاصله تیم عملیات این پلیس دستور توقف خودرو را صادرکردند.

براساس گزارش سایت پلیس، این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از داخل این خودرو 117 کیلو و 600 گرم هروئین جاساز شده کشف و متهم در همان بازجویی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دراین خصوص پرونده ای تشکیل و متهم به همراه مواد مخدر کشف شده به مرجع قضائی معرفی شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی