بازدید 10401

تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت استاد موسوی قهار

پس از دریافت خبر درگذشت ایشان که خدمت حضرت آقا رسیدم و این خبر را به ایشان دادم، مقام معظم رهبری متأثر شدند و برای مرحوم موسوی دعا کردند و فرمودند: از طرف من به خانواده ایشان تسلیت بگویید.
کد خبر: ۹۴۳۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ 11 December 2019

معاون ارتباطات مردمی دفتر رهبر معظم انقلاب از تسلیت ایشان درپی درگذشت استاد موسوی قهار خبر داد و گفت: خدمت حضرت مقام معظم رهبری رسیدم و این خبر را به ایشان دادم، متأثر شدند و برای مرحوم موسوی دعا کردند و فرمودند: از طرف من به خانواده ایشان تسلیت بگویید.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سیدعلی مقدم معاون ارتباطات مردمی دفتر مقام معظم رهبری و رئیس شورای عالی قرآن در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم سیدقاسم موسوی قهار اظهار داشت: استاد موسوی‌قهار در بین دعاخوانان، شخصیت برجسته و سرآمدی بود و رهبر معظم انقلاب هم عنایت ویژه‌ای به ایشان داشتند. پس از دریافت خبر درگذشت ایشان که خدمت حضرت آقا رسیدم و این خبر را به ایشان دادم، مقام معظم رهبری متأثر شدند و برای مرحوم موسوی دعا کردند و فرمودند: از طرف من به خانواده ایشان تسلیت بگویید.

رئیس شورای عالی قرآن در ادامه افزود: بنده هم پیام تسلیت حضرت آقا را به همسر مرحوم موسوی‌قهار رساندم و امروز هم حسب وظیفه، در مراسم تشییع پیکر ایشان شرکت کردم. از خداوند متعال برای آن مرحوم، غفران الهی را مسألت می‌کنم. إن‌شاءالله که جامعه ما قدرشناس چنین شخصیت‌هایی باشند.

معاون ارتباطات مردمی دفتر مقام معظم رهبری در پایان این گفت‌وگو بیان داشت: در محافل قرآنی سالانه که در طلیعه ماه مبارک رمضان در حضور رهبر انقلاب برگزار می‌شود، طی سال‌های گذشته ختم بیشتر این محافل با صدای دل‌نشین آقای موسوی‌قهار همراه بود و حضرت آقا هم از اجرای صحیح ایشان اظهار رضایت می‌کردند. مرحوم موسوی‌قهار دعا را متفاوت از سایرین اجرا می‌کرد. معنویتی که در شنونده هنگام اجرای دعا و مناجات وی ایجاد می‌شود متأثر از سبک و حس ویژه آن مرحوم است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی