بازدید 24781

یارانه‌ها امشب واریز می‌شود

با تغییر زمان واریز یارانه‌ها، یارانه نقدی آذرماه ساعت ۲۴ روز بیستم (امشب) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۳۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴ 11 December 2019

با تغییر زمان واریز یارانه‌ها، یارانه نقدی آذرماه ساعت ۲۴ روز بیستم (امشب) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، یکصدوچهارمین مرحله از پرداخت یارانه‌های نقدی با همان نرخ ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان برای هر نفر پرداخت خواهد شد.

اما با توجه به این‌که از آذرماه پرداخت نقدی دیگری در قالب کم‌معیشتی در دستور کار دولت قرار گرفته، زمان واریز یارانه‌ها نسبت به چند سال گذشته تغییر کرده است؛ به طوری که در روال چند سال گذشته بیست‌وششم هر ماه زمان واریز یارانه‌ها بود که به بیستم منتقل شد.

گرچه غربالگری یارانه‌بگیران از شهریورماه شروع شد، اما طبق آنچه مدیران مربوطه اعلام کردند ظاهرا تعداد یارانه‌بگیران تغییر چندانی نداشته و در حد چند صد هزار نفر حذف شده‌اند. تعداد یارانه‌بگیران قبل از غربالگری ۷۸ میلیون نفر بود و در حال حاضر نیز بالغ بر ۷۶ میلیون نفر دریافت کننده یارانه هستند.

آنطور که نوبخت - رییس سازمان برنامه و بودجه - در رابطه با حذف یارانه‌بگیران پردرآمد در سال آینده گفته ظاهرا روال حذف میلیونی در دستور کار نیست و به تدریج افراد پردرآمد حذف می‌شوند .

این در حالی است که حدود ۴۲ هزار میلیارد تومان بابت پرداخت‌های نقدی در سال‌های آینده در بودجه پیش‌بینی شده که یارانه ۷۸ میلیون نفر را تامین خواهد کرد.

در کنار یارانه‌های نقدی، کمک معیشتی که به دنبال سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین پرداخت می‌شود، روز دهم هر ماه به حساب حدود ۶۰ میلیون خانوار واریز خواهد شد که مبلغ آن به تناسب اعضای خانواده متفاوت است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی