بازدید 23858

حمله جباری به فتح الله زاده درحمایت از زرینچه

کد خبر: ۹۴۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ 11 December 2019

مجتبی جباری، بازیکن سال های نه چندان دور تیم استقلال در واکنش به حواشی اخیر باشگاه استقلال و فسخ قرارداد استراماچونی، به نقد افرادی پرداخت که می‌خواهند از شرایط استقلال سواستفاده کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، به نظر می‌رسد مخاطب حرف‌های مجتبی جباری، علی فتح الله زاده باشد که شنیده می‌شود گزینه مدیرعاملی استقلال است. زیرا در متن خود از کلمه شوالیه استفاده کرده که عنوان کسب شده از سوی این مدیر قدیمی آبی ها از سوی یک نهاد اروپایی است.

جباری نوشت: « نمیفهمم که چرا بعضى آدما سال‌ها از خدا عمر میگیرن و مو و محاسنى سفید میکنن تا بعد تازه بشینن به دروغ گفتن، نامردى کردن، شارلاتان بازى و آدم اجیر کردن براى گرفتن یه پست!

ناراحتم از این بدبختى و حقارتى که بلاى جون مون شده، بعد از سال‌ها یک هفته صدرنشینى احوال همه رو به هم میریزه، مربى که هنوز به نیم فصل نرسیده میشه بت همه، پیشکسوت و بزرگ استقلال جواد زرینچه به زیر کشیده میشه واسه گناه نکرده، خیلیا میشن دایه عزیزتر از مادر، جماعتى پا میشن میرن دنبال مربى تا بیارنش تا شاید بتونه مثل امیر قلعه نوعى و پرویز مظلومى جام بیاره.

خدایى هست دوستان نزدیک‌تر از رگ گردن. من با خیلى از شما‌ها زندگى کردم پس خواهشن دنبال گرفتن ماهى از این آب گل الود نباشید و اگه دین ندارید لااقل آزاده باشید.

تیم بزرگ با اسطوره هاش شناخته میشه و هواداراش. پاتو از گلیمت بیشتر دراز نکن آقاى دکتر شوالیه. کسایى که با یه قرون میخرى با دو قرون میفروشنت!»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
ما فتح می کنیم جیب ها را !
دمت گرم
تو رو خدا نگاه کن آدمی که همیشه استقلال رو به پول فروخته و حتی تیم ملی رو تو بدترین شرایط بخاطر دلارهای عربی ترک کرده ادای اسطوره ها رو در میاره. آقای جباری شما برای من و سایر طرفدارن استقلال فقط و فقط مظهر پول پرستی و دورویی هستید نه هیچ چیز دیگه ای...
متاسفانه جباری همیشه بدنبال درگیری و حاشیه بوده است برای همین از تیم ملی رفت و رشد نکرد والا می توانست زیدان ایران باشد. حیف شد او فرد عصبی و هیجانی است .
خودت همه که به خاطر پول ول کردی رفتی پس دم از استقلال نزن. برو از پیروانی یادبگیر
من نمی دانم این چه سیستمی هست که دیگران استقلال را متعلق به خودشون میدانند وشعار علیه زرینچه میدهند!!! کسی که برای تیم ملی واستقلال سالها زحمت کشیده آن وقت ببخشید شما از کجا اومدی که دایه مهربان تر از مادر شدین!!!آن هم جوادزرینچه بازیکن با شخصیتی که محبوب پرسپولیسی های قدیم هم به خاطر متانت وبزرگ منشی بود
به به آقا مجتبی.
این سه چهار سال کجا تشریف داشتین؟؟؟؟؟؟؟
درود بر مجتبی جباری عزیز
چقدر متن زیبا و دلنشینیه
هم دکتریش هم شوالیش قلابیه
شما دوست عزیز آقای جباری لطفا در مورد آقای فتح ا.... زاده نظر نده روزای خوبی با اقای فتح ا... زاده داشتیم چاپلوسی هم نکن برای آقای زرینچه ما یادمون نرفته چطوری دست اسثقلال رو در حنا گذاشتی زمانی که تو اوج بودی ول کردی رفتی شما دلسوزی نکن دوست عزیز
فتح الله زاده فرشته نجات استقلاله
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی