بازدید 35025
سرپرست جدید باشگاه استقلال کیست؟

خلیل‌زاده؛ازاتهام‌چاقوکشی‌به‌بازرس‌ِزن تاوام و ورشکستگی

پاییز هجده سال پیش مسعود سلطانی فر که این روز‌ها وزیر ورزش است، در دولت خاتمی به سمت استاندار گیلان منصوب شد و همه چیز از این‌جا شروع شد. شرکت ابریشم گیلان، یکی از موفق‌ترین قطب‌های نوغان‌داری در کشور در معرض فروش قرار می‌گیرد. نام خریدار اسماعیل خلیل زاده است...
کد خبر: ۹۴۳۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱ 11 December 2019

پس از استعفای امیرحسین فتحی از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال، گمانه‌زنی‌ها برای تعیین مدیرعامل این تیم آغاز شده بود که وزارت ورزش و جوانان ناگهان اسماعیل خلیل زاده رییس هیات مدیره را به سمت سرپرست مدیرعاملی این باشگاه منصوب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، پشت پرده انتخاب خلیل زاه به این سمت چیست و چگونه او با وجود اینکه ریاست هیات مدیره را در اختیار دارد، مهمترین پست اجرایی باشگاه را هم تحت اختیار خود گرفته است؟ پاسخ این پرسش را شاید بتوان در چند سطر زیر و سوابق این فرد پیدا کرد.

تابناک ضمن بازنشر این مطلب، آمادگی خود برای انتشار هرگونه پاسخ و اسناد و مدارک از سوی خلیل زاده در پاسخ به محتویات این گزارش که در سایر رسانه ها منتشر شده را اعلام می دارد.

خرید کارخانه دولتی ابریشم ، اخذ وام کلان و ورشکستگی شرکت

دولت خاتمی، چهارم مهرماه 1380 یعنی هجده سال پیش! مسعود سلطانی فر که این روزها وزیر ورزش است، به سمت استاندار گیلان منصوب شد. همه چیز از این‌جا شروع شد. شرکت ابریشم گیلان، یکی از موفق‌ترین قطب‌های نوغان‌داری در کشور در معرض فروش قرار می‌گیرد. نام خریدار اسماعیل خلیل زاده است. نتیجه خرید اما طبق گفته دست اندرکاران آن شرکت، به ورشکستگی این کارخانه پرآوازه انجامید!

هادی درو، رئیس اداره توسعه نوغانداری استان گیلان در مصاحبه‌ای ضمن انتقاد از واگذاری این شرکت به یک فرد غیرتوانمند در صنعت نوغانداری، این نکته را هم می‌گوید که این فرد وام میلیاردی از قبال این کارخانه اخذ کرده اما کارخانه را به حال خود رها کرد.

از شایعه سپیدرود تا واقعیت هیات مدیره استقلال

اما تمام فعالیت‌ خلیل زاده در استان گیلان، که اتفاقاً مالکیت یکی از هتل‌های این استان را نیز در اختیار دارد به این مورد ختم نشد. پس از برگزاری چند جشن، هتل تحت تملک او با برند سپیدرود و کمک‌های چند ده میلیونی، چندین بار شائبه حضور او در تیم محبوب سپیدرود رشت مطرح شد و او هر بار از تلاش برای حضور این تیم در دسته دوم و سپس دسته اول کشور صحبت کرد اما هیچ‌گاه این حرف‌ها جنبه عملیاتی به خود نگرفت. 

هفده سال بعد مسعود سلطانی فر در قامت وزیر ورزش، اسماعیل خلیل زاده را به عضویت هیات مدیره استقلال درمی‌آورد. او به عنوان یک عضو اقتصادی به مجموعه مدیریتی استقلال وارد می‌شود و خیلی زود به همراه کامران منزوی کارگروه اقتصادی و بازاریابی باشگاه استقلال را تشکیل می‌دهند.

اولین خبر اقتصادی خلیل زاده فروش الهیار صیادمنش به فنرباحچه بود. او به صراحت اعلام کرد که کل 850 هزار دلار او را از باشگاه ترکیه‌ای گرفته‌ایم اما هادی مباشری، ضمن تکذیب این خبر تصریح کرد که باشگاه به دنبال دریافت پول کامل انتقال صیادمنش است!

Related image

حمله با چاقو به یک زن!

در خردادماه 98 خبری منتشر می‌شود که نام فرد داخل خبر برای رسانه ها حساسیت برانگیز بود. به نوشته طرفداری؛ گفته شد که فردی بنام خلیل زاده با یک چاقو به یک زن حمله ور شد! اما داستان چه بود؟ طبق بازرسی‌های فاطمه داوری، بازرس تعاونی مسکن کارکنان وزارت آموزش و پرورش، اسماعیل خلیل زاده دبیر اتاق تعاون تهران متخلف شناخته می‌شود. این خبر در بدو ورود خلیل زاده به استقلال به صورت نامشخص و بدون جزییات منتشر شده بود اما پس از آن در لابلای اخبار به فراموشی سپرده شد. مدارک زیر گزارش خانم بازرس و ادعاهای او علیه خلیل زاده را نشان می دهد که در مجلس شورای اسلامی ثبت شده است.

سرپرست باشگاه استقلال؛ از حمله با چاقو به یک زن تا خرید کارخانه ابریشم

سرپرست باشگاه استقلال؛ از حمله با چاقو به یک زن تا خرید کارخانه ابریشم

 

خلیل زاده 1

خلیل زاده 4

خلیل زاده

سرپرست باشگاه استقلال؛ از حمله با چاقو به یک زن تا خرید کارخانه ابریشم

فردی که این خانم بازرس یعنی داوری در نامه از آن به عنوان پسر خلیل زاده یاد کرده و ادعا می کند همان میلاد خلیل زاده معروف به «میلاد لاکچری» در شبکه های اجتماعی است که عکس‌های او با ماشین‌های گران‌قیمت در فضای مجازی حسابی سر و صدا به پا کرده است.

خلیل‌زاده؛ازاتهام‌حمله‌باچاقوبه‌یک‌زن تاورشکستگی‌کارخانه‌

خلیل زاده در شهریورماه 98 ارتقاء درجه می‌گیرد و به سمت رئیس هیات مدیره استقلال منصوب می‌شود. 

خلیل زاده

در آستانه بازی استقلال و پیکان شائبه‌هایی در مورد کناره‌گیری استراماچونی از سکان هدایت استقلال شنیده شد. خلیل زاده ضمن تکذیب خبر استعفای استراماچونی، آن را کذب محض خواند! ساعتی بعد مرد ایتالیایی نامه فسخش را در خبرگزاری جمهوری اسلامی علنی کرد و صبح روز بعد ایران را ترک نمود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۵
چیز جدیدی نیست که
همه میدونن هرکی ... کنه ارتقاء درجه میگیره و محترم میشه
مبارک است انشالله
به استقلال ، وزرات ورزش ، وزارت اطلاعات ، هیت های گزینش ، قوه قضاییه و تمام ارگان تایید کننده صلاحیت افراد که مو را از ماست میکشند و بسیاری از نخبگان از دست آنها فرار کردندتبریک صمیمانه عرض میکنم
پاسخ ها
Haloo
| Germany |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
طفلكى كلى زحمت كشيده، هر ماه مهمونى ميده ٤٠ ، ٥٠ نفر از هر نهادوارگانى مهمان هستن ...خوب خرج مى كنه بايد دربياره
چه مافیای فسادی قوی و مخوفی در ایران وجود داره رو دست ایتالیا و روسیه هستند اینا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
حالا استرا هم از این زاویه بهش برخورده. گفته بابا ما کشور ایتالیا اند مافیا بودیم حالا شما میخوای واسه من قد علم کنید
در این مملکت چه می گذرد؟
چرا و چگونه به این تعداد زیاد مسئول فاسد داریم ؟
هر دم از باغ ، بری می رسد ،ش
به به!!! واقعا كه مملكت گل و بلبله!!!!! هر روز يه اسم با كوله باري از تجربه انواع و اقسام كارها در مياد .... يه روز این ... يه روز حسين هدايتي... و همينطور ادامه دارد اين داستان... گويا تمومي هم نداره؟؟!!! حالا اينكه اينا چطوري با اينهمه ... يه نفرم پيدا نشده بگه بالا چشتون ابروست!!! بماند..
خوب آخرش چی شد؟ داستان جالبی بود!
دمت گرم تابناک که برای نشان دادن ریشه واقعی ادم ها از هیچ چیزی و کسی ترسی نداری / رسانه یعنی این شفافیت یعنی این صداقت یعنی این / احسنت احسنت /درود بر تابناک دوست قدیمی من
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
جناب تابناک می شه بفرمایید آقای امیدوار رضایی که اخوی آقا محسن هستند و همیشه از قدیم اسمش با استقلال عجین بود چرا این آقای مافیایی را نشناخت و گذاشت که عضو هیأت مدیره باشه. میشه این این پازل را هم روشن کنی
تا سلطانیفر رو بهتر بشناسین و البته هدفش رو!
با خواندن و شنیدن این گزارش ، اگه دق کنیم و بمیریم رواست ! خدایا از اینهمه ظلم و بیعدالتی به کی و کجا پناه ببریم ؟ باور کنید اگه ته مایه ای از دین و اسلام برامون مونده ، از صدقه سر تربیت درست پدرانمون بوده ، چیزی که هر روز بیشتر و بیشتر رنگ میبازه .
چه افتخار بزگیست برای نظام که مدیرانش امثال آن باشد!!!
آیا سران قوا هم این مقاله را با دقت خوانده اند؟!!!
این فرد چرا در زندان نیست ؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
داداش از نظر اونها ایران یک زندان بزرگه براشون
واقعا باورکردنی نیست! دزدی، رشوه، اختلاس، ضرب و جرح به قصد کشت، تهدید به قتل! واقعا بی غیرتیم ماها، حق پدر و مادرامون رو امثال اینها میخورند، 4 نفر آدم سالمیم که هستند به عنوان بازرس و اینها میزنند و میکشند و تهشم ماییم و صف بنزین، ما و صف گوشت و ما و صف های دگر.
یه مشت مفتخور شدن مسیول
پاسخ ها
غلامرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
لاشخور
من فکر میکنم اشتباه میکنید.در نظام اسلامی که فردی به اتهام دزدیدن گوسفند را دستش را قطع میکنند مگر میشود شخصی با اینهمه اتهام مدام پست بگیرد؟ تازه همه مسئولان ما ساده زیست هستند و خودشون و فرزندانشون با مترو وبی ار تی تردد میکنند.حتما اشتباه شده.
امیدوارم آقای رئیسی با درایت و سرعت عمل این مورد را پیگیری نمایند
پاسخ ها
غلامرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
زیاد امیدوار نباش.
الله اکبر! این همه ظلم! این سکوت مرگبار! این مملکت پر مدعا!
از جناب آقای رئیسی باید پرسید مبازه با مفاسد اقتصادی و اداری در کجای این کشور انجام می شود
توی این مملکت هر کی بتونه به تا هر چقدر بتونه میخوره و می بره. ککشم نمیگزه!
چرا مدارک و مستندات این خانم بررسی و این افراد دزد و فاسد مجازات نمی شوند؟!!! این هم یک سند دیگر از بی تفاوتی قوه قضایی و مقننه!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
در گیلان شناخته شده هست و همه می دانند به واسطه. وابط با افرادی خاص صاحب مال و منال شدند
احسنت!!! عجب تاریخچه ای
مفسد که حتماً نباید شاخ یا دم داشته باشد، همین افراد صنعت و اقتصاد کشور رو به فلاکت کشیده اند، ولی از نهادهای کشور که اجازه داده افرادی اینچنین سالها مدیریت کلان را در دست داشته باشند ناراضی هستم، چون اگر اجازه شفاف سازی در سیستم ما وجود داشت وضع به این جا نمیرسید.
يعني فقط رانت، عملكرد سراسرشكست و فاجعه بار ولي ارتقاي مكرر.
فساد همينه ديگه، شاخ و دم كه نداره
ایشون ابتدا نگهبان و بعد راننده بخشداری بود از احالی روستای خودش بپرسید همه چی را تعریف میکنند
وای عجب رزومه ای برای سرپرست باشگاه استقلال!!!!
هواداران استقلال احتمالا روز شنبه توی ورزشگاه آزادی حسابی از خجالتش در بیان!!!!!
تبهکاران سیسیلی و مافیا لااقل از قانون میترسیدن و فعالیتاشون غیرعلنی بود، این آقایون تو روز روشن مال مردمو بالای دست میگیرن و میبرن. ای خداااااااااااااا
مگر تعجب دارد؟ در یک دولت فاسد مگر انتظار دارید غیر از امثال این چاقوکش هم روی صندلی قدرت بنشیند؟
خوش به حال آقاي رئيسي
بدون ایجاد یک سازمان و سیستم برای مبارزه با فسا تمام حرف ها کشک است ، بیخودی دلخوش به این شعار نباشید
تابناك سانسور ميشي با اين افشاگريت! الان متهم ميشي به تشويش اذهان عمومي و نشر اكاذيب! طفلك خودش و بچه اش چكار كرده اند مگه؟ كمي لاكچري بودن گناهه مگه!؟
کشور ایران افتاده دست این جاقوکش ها و هفتیر کش ها
کی بیاد اینو بگیره؟؟؟!!! خانه از پای بست ویران است!!! تازه نشردادن این فسادها هم لاکن ممنوع است چون مردم را روشن تر میکند!!!!
لطفا درباره ضبط و ربط و سابقه آشنایی وزیر محترم! ورزش با این اختاپوس و نوچه هایش و دیگر حمایت کنندگان پشت پرده اش بنویسید.
سلام ایشان کارخانه ابریشم گیلان را در سال ۸۹ به مبلغ ۵۰ میلیارد تومان ۱۰۰ برابر قیمت واقعی به بهمن ایثار واگذار میکنه و همین شد دلیل ورشکستگی تعاونی اعتبار بهمن ایثار
این سلطانی فر یک ادم مزخرفیی است و از اون سرگردنه است. پورسانت بگیرها
اگر پرونده خرید و تملک هتل نیز بررسی شود ریشه فساد معلوم میشه ، که با کمک چه کسانی ایشان پولدار شدند
درود بر تابناک. پیگیر این قضیه باش تا به زودی خبر محاکمه این آدم فاسد و رانتخوار رو بشنویم.
واقعا" چه غولهای بی شاخ و دمی در این جامعه مسند کار (مافیا) هستند ؟ شدیدا" تاسف بر انگیزه !!!
مدارک به مجلس ارسال شده و در آنجا موجود است؟ پس چرا نمایندگان حد اقل استیضاح وزیر ورزش را کلید نمی زنند؟
سلطانی فر خودش لابی گر بزرگ هست از این بیشتر توقع نداشته باشید ولی از سازمان بازرسی و قوه قضاییه میخواهیم که به قضایای وزارت ورزش و پول ویلموتس و پتروشیمی ماهشهر ورود کنند
متأسفانه از این قصه ها در مناسب متعدد وجود دارد وگرنه اوضاع مدیریتی بهتر از این بود
زماني كه آقاي صوفي از استانداري گيلان به وزارت تعاون رسيد اين شخص را هم با خود به تهران آورد. در آن زمان موسسات اعتباري بايست از وزارت تعاون مجوز مي گرفتند. از اون به بعد ايشون از يك آدم يك لا قبا به ميلياردر تبديل شد
خوبه بررسي بشه چطور مي شود كسي با شغل دولتي ناگهان و در زماني اندك چنين ثروتي به دست بياره
انتصاب فامیلی و رفاقتی و غیر شفاف آخرش میشه رانت و فساد و اختلاس و دروغگویی و ....
ممنون از انتشار مطالب
چقدر قلدر
چقدر وقیح
چقدر پر رو و بی ادب
تشکر از این خبرگزاری ک این افشا سازی و انجام داد.
سلام
این که از فتحی بدتره،کاش دعا کنیم فتحی برگرده.
محاکمه ی این جرثومه ام آرزوست
این میگه کرونا دارم در هتل هستم اخه موفت خور حق مردم خور تو چجور اختلاص کردی ی شبه ب هتل رسیدی بد سری هتل رو باز سازی کردی، کل خودتو خانواده تو می فروختی در پنجره هتل کادوس رو نمی تونستی بخری، پسر مفت خورت ک با ماشین بوگاتی سه تا سه تا پز میده هزار تومان جیبش نداشت چطور ی شبه شدین صاحب هتل با خیلی چیزها، ریس جمهور با بادیگارد نمیره با ماشین های میلیاردی، جو گیر شدین با اختلاص پول زیاد ک نمیدونن حق مردم رشت رو چطور خرج کنین، یعنی تو این مملکت کسی نیست بیاد بگه کل دارایی شما چقد بوده ی شبه چطور ب این هزار پول رسیدین، راه شو حداقل بگین ما بیست سال الکی سگ دو نزنیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار