بازدید 4841

بانک برای تسویه وام میلیاردی پرسپولیس، سراغ دادکان رفت!

کد خبر: ۹۴۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ 11 December 2019

بانک تجارت در سال ۱۳۸۳ یک فقره وام یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی به باشگاه پرسپولیس پرداخت کرده، وامی که هنوز بازپرداخت نشده و اکنون بانک پس از ۱۵ سال در نامه‌ای به محمد دادگان رییس وقت فدراسیون فوتبال از او خواسته تا این بدهی را پرداخت کند.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه پرسپولیس که این روز‌ها با مشکلات مالی زیادی روبه‌رو شده حالا درگیر یک بدهی جدید بانکی شده است. بانک تجارت که در سال ۱۳۸۳ وامی در حدود ۱میلیارد و ۳۰۰میلیون تومانی به باشگاه پرسپولیس پرداخت کرده، هنوز نتوانسته مطالبات خود را وصول کند و به همین خاطر با ارسال نامه‌ای به اعضای هیات‌مدیره وقت باشگاه، از آن‌ها خواسته تا درباره وصول مطالبات بانک اقدام لازم را صورت دهند.

در این نامه که در تاریخ ۹ آذر امضا شده و رونوشت آن به فدراسون فوتبال و باشگاه پرسپولیس ارسال شده است، آمده، که این باشگاه باید ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به عنوان اصل وام و سود دیرکرد را به بانک تجارت پرداخت کند و از آنجایی که اعضای هیات مدیره وقت امضا کننده‌گان اصلی وام هستند، نسبت به بازپرداخت این وام مدیون هستند.

بانک تجارت نامه‌ای را نیز به محمد دادگان رییس وقت فدراسیون فوتبال و به گفته خودش عضو افتخاری هیات مدیره وقت باشگاه پرسپولیس ارسال کرده است. در این نامه آمده که، چون شما یکی از امضا کنندگان اسناد دریافت این وام میلیاردی باشگاه پرسپولیس در سال ۱۳۸۳ هستید، باید نسبت به بازپرداخت این وام اقدام کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل