بازدید 24315
۵

حساب‌های بانکی استراماچونی بلوکه شد !

براساس اطلاعیه استقلال، واریز پول از حسابی غیر از حساب ارزی باشگاه باعث شده که حساب‌های بانکی استراماچونی در ایتالیا بلوکه شود و به همین دلیل وکلای استراماچونی با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال، اعلام کردند که این مربی ایتالیایی دیگر قادر به همکاری نیست.
کد خبر: ۹۴۲۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ 09 December 2019

حساب‌های بانکی سرمربی استقلال در ایتالیا بلوکه شد.

به گزارش تابناک ورزشی، آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال دیروز (یک‌شنبه) در بیانیه‌ای که در اختیار رسانه‌های ایتالیایی قرار داد، از فسخ یک طرفه قراردادش با استقلال خبر داد.

حدود ۱۶ ساعت پس از انتشار این خبر، باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای راجع به فسخ قرارداد استراماچونی توضیح داد. در این اطلاعیه عنوان شده که بلوکه شدن حساب‌های بانکی استراماچونی در ایتالیا باعث فسخ قرارداد از این مربی شده است.

براساس اطلاعیه باشگاه استقلال، واریز پول از حسابی غیر از حساب ارزی باشگاه باعث شده که حساب‌های بانکی استراماچونی در ایتالیا بلوکه شود و به همین دلیل وکلای استراماچونی با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال، اعلام کردند که این مربی ایتالیایی دیگر قادر به همکاری نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
دروغه
چه خزعبلاتی تحویل مردم میدهید..
دروغ است...
خوش به حالت...راحت شدی ...از جهنم به سوی بهشت واقعی میروی استراماچونییییی....
من متوجه نمیشوم در اوج تحریم ها چرا بازیکن و مربی خارجی برای فوتبال می آوریم؟ چهار تا تیم دور هم جمع میشن می خوان 8 تا لگد به توپ بزنن. حالا خارجی باشن 9 تا لگد می زنن؟ چرا بودجه برای اقلام ضروری و حیاتی باید صرفه جویی بشه، چرا ابلاغ می کنن که همه ادارات ملزم به خرید کالای ایرانی هستن، اون وقت اجازه می دن مربی خارجی بیاد، جیب مملکت رو بزنه و بعدش ول کنه بره. همه چیزمان به همه چیزمان میاد. بحث از سوء مدیریت گذشته. ما اصلا در مملکت مدیر نداریم.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان