بازدید 9258
۲

حمله تند وریاغفوری به وزیرورزش: بیا جوابگو باش

کد خبر: ۹۴۲۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹ 09 December 2019

آندره استراماچونی پس از کش و قوس های فراوان با مدیریت استقلال، قرارداد خودش را با این تیم به صورت یکطرفه فسخ و صبح امروز هم تهران را به مقصد ترکیه ترک کرد. حال وریا غفوری کاپیتان استقلال در استوری خود به جدایی استراماچونی واکنش نشان داد و نوشت:

سلام خدمت هواداران استقلال

هرچی سعی کردم قبل از بازی حرفی نزنم نتونستم، وقتی از این اتفاق با خبر شدیم انگار یکی از عزیزان مان را از دست دادیم. همه بازیکنان شوکه و ناراحت، همه مات و مبهوتیم از این افتضاحی که به بار آوردند.

ما دست مان به جایی بند نیست مثل شما که صداتون به جایی نمی رسه. این نمونه واضحی است از مدیریت در کشور ما... بعضی از دوستان می گویند صبحت نکن برایت بد میشه. آخه به چه قیمتی وقتی احساس می کنیم مثل خس و خاشاک می پندارند.

چطور میشه حرفی نزد و سکوت کرد. قلب بازیکنان مثل شما هواداران پر از درد است. مدیریت باید جوابگوی هواداران میلیونی باشد که در راس این مدیریت شخص آقای وزیر ورزش است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بابا اینقدر جوش نزن انگار حالا زمین به اسمان رسیده و دنیا به آخر رسیده اون مربی بی غیرت خارجیه که همه چیزش پول و یک مشت دلار هست که وقتی جلوش می اندازند همه چیز رو فراموش میکنه این آقا اگه امروز داره میره بخاطر پیشنهاد وسوسه کننده عربهاست که داره میره پسر جان نه چیز دیگه.
واقعا بعنوان یک هوادار دلمان شکست. استرا ماچونی در دل میلیونها هوادارتا ابد ماندگار است همانگونه که به وریای عزیز عشق میورزیم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل