بازدید 28398
۵
واکنش

استوری همسر استراماچونی درتایید شایعه جدایی

همسر استراماچونی شایعات رفتن استراماچونی از استقلال را با استوری خود قوت بخشید تا مشخص شود همه چیز جدی است یا حداقل اینکه آن‌ها می‌خواهند با فشار افکارعمومی و از طریق فضای مجازی به خواسته‌ها برسند.
کد خبر: ۹۴۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱ 07 December 2019

استوری همسر استراماچونی به شایعات جدایی این مربی موفق از جمع آبی ها قوت بخشید.

به گزارش تابناک ورزشی، همسر استراماچونی شایعات رفتن استراماچونی از استقلال را با استوری خود قوت بخشید تا مشخص شود همه چیز جدی است یا حداقل اینکه آنها می خواهند با فشار افکارعمومی و از طریق فضای مجازی به خواسته های طبیعی یک مربی حرفه ای برسند.

Image result for ‫همسر استراماچونی‬‎

همسر استراماچونی لینک خبر خبرگزاری کالچو مرکاتو مبنی بر ناراحتی و رفتن استرا از استقلال را در استوری صفجه اینستاگرامی خود کار کرده است.

همسر استرا نوشته:

نمی توانم باور کنم!

امروز (شنبه) ابتدا خبر حذف استقلال از آسیا روی خبرگزاری‌ها رفت و بعد، داستان تکراری پرداخت نشدن حقوق استراماچونی ازسوی باشگاه، منتشر شد اما مهم تر از همه ترک تمرین از سوی مربی ایتالیایی و سپردن آن به دستیاران، ماجرا را وارد فاز جدی تری کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
این هم رفت
حالا کار مدلینگ شازده خانوم تو ایران چی میشه پس؟؟؟؟ من نگران کسب و کار اینترنتی و مدلینگ این خانوم شدم یهویی!!!!
چقدر ارادتمند و دلشیفته همسر استراماچوني شديد .... اين مملکت بدبختي و مشکل ديگه نداره ؟! خاک تو سرتون مردم رو چی فرض کردين ؟!!!!
همون برن بهتره تنشون به تن ایرانیا نخوره انسانیتشون پایدارتره
رفتار مدیران استقلال مانند اینست که به رستوران بروی و بهترین غذا را سفارش بدهی و در پایان پولی نداشته باشی تا هزبنه به بار آورده را بپردازی. اسنراماچونی میتواند از استقلال شکایت هم بکند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار