بازدید 71152
پایان ثبت‌نام متقاضیان کاندیداتوری در انتخابات اسفند؛

قالیباف برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد/ معرفی همه چهره‌هایی که برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت‌نام کردند

هفتمین و آخرین روز ثبت نام از کاندیدا‌های مجلس یازدهم از ساعت ۸ صبح امروز (شنبه ۱۶ آذر) برای نامزدی نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در وزارت کشور، فرمانداری‌های سراسر کشور، سفارتخانه ها، کنسولگری ‌ها و یا نمایندگی های سیاسی جمهوری اسلامی ایران با ورود چهره‌های شاخصی نظیر قالیباف، مظفر، فلاحت پیشه، علیخانی، مقیمی، امین زاده، نادران، مولاوردی و... پایان یافت.
کد خبر: ۹۴۲۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ 07 December 2019

هفتمین و آخرین روز ثبت نام از کاندیدا‌های مجلس یازدهم از ساعت ۸ صبح امروز (شنبه ۱۶ آذر) برای نامزدی نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در وزارت کشور، فرمانداری‌های سراسر کشور، سفارتخانه ها، کنسولگری ‌ها و یا نمایندگی های سیاسی جمهوری اسلامی ایران با ورود چهره‌های شاخصی نظیر قالیباف، مظفر، فلاحت پیشه، علیخانی، مقیمی، امین زاده، نادران، مولاوردی و... پایان یافت.

به گزارش «تابناک»؛ چهره های زیادی طی روزهای گذشته و امروز برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرده اند. محمدباقر قالیباف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس یازدهم، راهی وزارت کشور شد و ثبت نام کرد.

محمدباقر قالیباف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز برای ثبت‌نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران به ستاد انتخابات وزارت کشور رفت. بیانیه محمدباقر قالیباف برای شرکت در انتخابات مجلس: می‌خواهیم این دولت خسته را مجبور به حرکت کنیم.

قالیباف برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد/ معرفی همه چهره‌هایی که برای  انتخابات مجلس یازدهم ثبت‌نام کردند

محمدباقر قالیباف در بیانیه‌ای دلایل خود برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران را شرح داد. متن این بیانیه به شرح زیر است؛

مردم عزیز و شریف تهران

سلام

بر کسی پوشیده نیست که این روز‌ها مردم احوال خوبی ندارند. بر این باور بودم درختی که ۴ سال ثمر ندهد، دیگر ثمر نمی‌دهد از همین روی، تلاش شد تا نهال تازه‌ای کاشته شود، اما دولت مستقر دو قطبی دروغین ساخت و بر موج سوار شد و توانست با وعده‌های کاذب اعتماد مردم را جلب کند. متاسفم که بگویم در این دو سال یک روز هم آب خوش از گلوی مردم پایین نرفته است.

گرانی‌های افسارگسیخته، افزایش چند برابری قیمت ارز، ماجرای تاسف بار ارز ۴۲۰۰ تومانی، محترم نشمردن مردم و بی توجهی به شان و منزلت مردم، در این دو سال اجازه نداده است که مردم روزی را بدون نگرانی از آینده به شب برسانند. همه این‌ها بیش از پیش روشن می‌کرد که ما نیاز به یک دولت جهادی و کارآمد داریم تا چرخ اجرایی این کشور پر از منابع و ذخایر مادی و انسانی را به حرکت درآورد و امید را به مردم برگرداند. به عنوان پیش درآمدی بر این اتفاق ما باید شاهد ایجاد مجلسی نو با حضور چهره‌های نو، رویکرد نو و ایده‌های نو باشیم؛ لذا تلاش کردم با طرح مجلس نو فضایی را برای این مساله ایجاد و به جوان تر‌ها کمک کنم تا با ورود به مجلس، چنین اتفاقی را رقم بزنند.

اما ماجرای افزایش قیمت بنزین درس بزرگی به ما داد و آن این بود که این درخت نه تنها بعد از ۴ سال ثمر نداده است بلکه در حال آسیب زدن جدی به مردم است و این نگرانی را بجد ایجاد کرد که تا سال ۱۴۰۰ یعنی یک سال و نیم آینده تصمیماتی نابخردانه از جنس ماجرای افزایش قیمت بنزین، اصلا دور از ذهن نیست و اینجا بود که به این جمع بندی رسیدم که باید مجلسی قوی و کارآمد تشکیل شود و تمام هم و غم خود را کنترل دولت و وادار کردن آن به کار و فعالیت در این یک سال و نیم باقی مانده از عمرش قرار دهد.

بر این اساس تصمیم گرفتم به دور از مصلحت اندیشی‌های شخصی وارد عرصه انتخابات مجلس شوم با این امید که بتوانم با وارد کردن جمعی از چهره‌های نو، مومن و متخصص در تهران و برخی دیگر از شهر‌های کشور به مجلس، در یک سال و نیم باقیمانده این دولت خسته را مجبور به حرکت کنیم.

از مردم عزیز ایران خصوصا تهران می‌خواهم با حضور آگاهانه خود به ما کمک کنند تا مجلسی قوی و کارآمد تشکیل شود تا با نظارت مقتدرانه و تصویب قوانین به موقع بتواند مراقب باشد تا در این یک سال و نیم پیش روی، وضعیت زندگی مردم بدتر نشود و زمینه ساز روی کارآمدن دولتی جهادی و کارآمد باشد.
والسلام
محمد باقر قالیباف

امروز «عبدالحسین روح‌الامینی» رئیس خانه احزاب کشور و دبیرکل جبهه ایستادگی با حضور در ستاد انتخاباتی وزارت کشور از حوزه انتخابیه تهران در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام و تاکید کرد که همراه با ائتلاف نیروهای انقلابی خواهد بود و هر تصمیمی گرفته شود قابل تمکین است.

معرفی همه چهره‌هایی که برای  انتخابات مجلس یازدهم ثبت‌نام کرده‌اند/ رئیس ‌خانه احزاب هم در انتخابات مجلس یازدهم ثبت‌نام کرد

«الهام امین زاده» نیز از دیگر چهره‌هایی بود که امروز ثبت نام کرد. معاون حقوقی رئیس جمهور در دولت یازدهم پس از ثبت نام برای شرکت در انتخابات مجلس، گفت: اگر مردم انتخاب آگاهانه نداشته باشند، خرج پول و هزینه‌های گزاف و نیز داشتن پول بیشتر جای خود را به شایسته سالاری و کارآمدی می‌دهد.

«حسین مظفر» هم از دیگر افرادی بود که امروز برای ثبت نام به وزارت کشور رفت. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده ادوار مجلس گفت: هرکس از من حمایت کند، استقبال می‌کنم البته گرایش من اصولگرایی است، ولی اصولگرای حزبی نیستم. اگر اصولگرایان من را در لیست خود قرار دهند، استقبال می‌کنم.

داوطلبان عضویت در قوه مقننه تا پایان وقت اعلام شده امروز ۱۶ آذر (تا ساعت ۱۸) فرصت دارند با در دست داشتن مدارک لازم، در انتخابات ثبت‌نام نمایند؛ طبق اعلام ستاد انتخابات کشور مدت زمان ثبت‌نام نیز از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ عصر و به مدت ۱۰ ساعت است.

چهره‌هایی که در روز پایانی ثبت نام کردند.

حسین مظفر نماینده ادوار مجلس، مسعود زریبافان رئیس بنیاد شهید در دولت دهم، محمد حسین مقیمی استاندار سابق تهران، عبدالحسین روح الامینی، ابراهیم انصاریان داماد مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی، پروانه مافی نماینده تهران در مجلس، الهام امین‌زاده معاون حقوقی رئیس جمهوری در دولت یازدهم، امیر ابراهیم رسولی مسئول دفتر حدادعادل، حسن ونایی نماینده ادوار مجلس، سعید زیباکلام عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، الیاس نادران نماینده سابق مجلس، محمدحسین رجبی دوانی استاد تاریخ اسلام، فریده اولادقباد، فاطمه ذوالقدر، فاطمه سعیدی، سهیلا جلودارزاده و طیبه ساوشی نمایندگاه فعلی مجلس، سید محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس (از حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام کرد)، حجت‌الاسلام موسی غضنفر آبادی نماینده ادوار مجلس، حسن بیادی عضو اسبق شورای شهر تهران، حجت‌الاسلام سید حسن موسوی تبریزی نماینده مجلس اول، مهدی کوچک زاده نماینده ادوار مجلس، احمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملت، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی (از حوزه انتخابیه کرمانشاه)، شهروز برزگر نماینده فعلی مجلس (از حوزه انتخابیه سلماس)، عماد بهاور عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان، عباس جدیدی عضو سابق شورای شهر تهران، مظفری مدیر مسئول آفتاب یزد، وحید یامین‌پور فعال سیاسی، حجت‌الاسلام قدرت‌الله علیخانی نماینده ادوار مجلس، حسن عابدی جعفری وزیر بازرگانی دولت موسوی، حسین راغفر اقتصاددان (از حوزه انتخابیه بوئین‌زهرا ثبت‌نام کرد)، حمید کلانتری استاندار سابق یزد، حجت‌الاسلام موسی‌پور استاندار اسبق قم، محمد پورمختار (از حوزه کبودرآهنگ ثبت‌نام کرد)، احمد نقیب‌زاده عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، علی صوفی دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات، محمدعلی افشانی شهردار سابق تهران، الیاس حضرتی نماینده فعلی تهران در مجلس، فاطمه آلیا نماینده ادوار مجلس، ابراهیم اصغر زاده دبیرکل انجمن اسلامی مهندسان، جواد امام مدیر عامل بنیاد باران، شهیندخت مولاوردی معاون سابق رییس جمهور، زهرا ساعی نماینده مردم تبریز در مجلس (از حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام کرد).

«سید اسماعیل» موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: ششمین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس به پایان رسید که تاکنون ۹۸۰۶ تن ثبت‌نامشان نهایی شده است که از این تعداد یک هزار و ۵۳ زن و ۸ هزار و ۷۵۳ مرد هستند.

محمدعلی وکیلی عضو فراکسیون امید مجلس دهم روز گذشته و پس از ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: الان شنیدم که آقای عارف در انتخابات حضور نمی‌یابند و علی الاصول باید طی بیانیه اعلام کنند که نمی‌آیند، ولی غیررسمی شنیدم که حضور نخواهد یافت.

علی مطهری نماینده فعلی تهران در مجلس دهم، صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم، حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا نماینده نیشابور در مجلس نهم (ثبت نام از حوزه انتخابیه نیشابور)، علی عباسپور تهرانی‌فر نماینده ادوار، محسن پیرهادی سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان، سید محمد حسینی وزیر ارشاد دولت دهم، محمدعباسی نماینده سابق مجلس و وزیر سابق ورزش و تعاون، محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، حسین نقاشی رییس روابط عمومی شورای شهر و عضو شورای مرکزی اتحاد ملت، بهروز نعمتی نماینده فعلی تهران در مجلس، خواجه سروی، اقبال شاکری جزو کسانی هستند که طی روز گذشته برای شرکت در انتخابات ثبت نام کرده اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۵۶
انتشار یافته: ۹۲
متاسفانه مافیای ثروت در ایران نفوذ کرده و جلوی طرح های که به ضررشان باشد را می گیرند نمونه اشت طرح مالیات بر عایدی سرمایه است...
بازم جمع بی کفایت ها جمع حالا باز چندتاشون بیان بالا و بیشتر رانت خواری و لفت و لیس کنند خدا میدونه.
اقای قالیباف برای املاک نجومی پرونده دارند یا خیر؟اگر دارند که باید رد صلاحیت شوند و اگر ندارند،این دوگانگی را باید پاسخ دهند.
حالا کی می خواد رای بده به اینا تعداد کاندید شده ها از تعداد رای دهنده ها بیشتره
اقاي قاليباف نه شما و نه هيچكس ديگر ، با كليد يا بدون كليد نمي تواند وضعيت ايران را درست كند . علت را خودتان مي دانيد . فساد مثل سرطان همه جا را گرفته . تنها راه رهايي از اين گرداب ، اعدام كليه مفسدان اعم از پشت پرده اي ها و افشا شده هاست
رای بی رای تمام
حتمامیام پای صندوق رای
از این 35 مفر فقط دو نفرشان را من نمیشناختم الباقی تماما 40 سال کم و بیش در ادوار گذشته صاحب منصب هاب کلیدی در این کشور بودن و همه هم خواهان کمک به ملت مستضغف هستند بجرات قسم میخورم که هیچ کدامشان برای خدمت به ملت قدم برنگذاشتن جز برای شهرت و جناح بندی اگر توان کار کردن داشتن زررته مثقالی از کاری که برای ملت انجام دادن اعلام کنند
یعنی جمع شمع گل و پروانه ؛ خدا به دادمون برسه
واقعا مجلس بعدی توان تادیب دولت را دارد؟!
خ خ خ

مجلس آینده به معنی واقعی کلمه مجلس نخبگان خواهد بود. یکی از دیگری بهتر و گل تر
آیا تکلیف اختلاس وو بذل و بخشش زمین ها در شهرداری تهران مشخص شد؟
اقای قالیباف تا کنون که تمامی پست هایی که داشتی انتصابی بوده و در هیچ انتخاباتی از مردم رای نیاوردی.
متاسفم برای مجلسی که اقای قالیباف بخواهد نماینده اش شود و بدتر از همه اینکه بخواهد رئیس مجلسش شود !!!
امیدوارم مردم تهران بیش از این خودشون رو خوار و ذلیل نکنند که بخواهند به فردی همچون قالیباف رای بدهند !!!
امیدوارم قالیباف رای بیاره بتونه یه تکونی به دولت بده
آقای قالیباف با جوانان انقلابی(جوانان خودمانی )میخواهند شق القمر کنند
لیست اموالتان باعث شد تا دلمان بدرد آید لذا با همکاری دوستان صدقه ای جمع کرده وبه منطقه خوش آب وهوایی محل سکونتتان فرستادیم انشا... مقبول حق تعالی واقع شود.
روح الامینی رو توی اولین نفر بعد قالیباف نوشتی تابی جون؟ چرا؟ که ترغیب بشیم بگیم بچه ش رو ا. دست داده در مان ۸۸ و بیاد و مردمیه؟ خواب دیدی . رای بی رای
ایا میدانستید تعداد ادم های زنده موجود بر کره زمین از تعداد انسانهاییکه از زمان ادم و حوا تا به امروز فوت ویا کشته شده اند بیشتر است؟
یه قانون که میگه انتخابات هر 2 یا 4 سال برگزار می شه و پای ثابتش آقای قالیباف و محسن رضائیه.
آقاي قاليباف چه خبر از عيسي شريفي؟؟؟؟ در ضمن الان فرصت خوبي براي موج سواري نيس.... خسته ايم از همتون....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
درستش ایته که بگی از عاملان مشکلات فعلی خسته ایم
ماشاء الله همه برای خدمت آمدند !!!
چقدر این حس تکلیف بر شونه های اونها سنگینی میکنه
احسنت به قالیباف احسنت مرد کار تلاش
حوصله تو رو دیگه نداریم والا
به نظر من ایشون اول در دادگاه جوابگوی اتهاماتش باشد. اگر تبرئه شد کاندید شود.
چهل سال مملکت دستتون بوده ، طی چهار سال مردم بله این روز افتادن!
آقای قالیباف به ای موضوع فکر نکرده که در صورت انتخاب می شود نماینده همان ۴ درصدی که در انتخابات ریاست جمهوری بسیار بر آن تاکید داشت جناب قالیباف انتخابات پیش رو از بی رونق ترین انتخابات خواهد بود و همان اقلیت هواداران شما در آن شرکت خواهند کرد و احتمالا شما پیروز خواهید شد و آنجاست که پشتوانه حقیقی شما و دوستان آشکار خواهد شد با حداقل رای به مجلس رفتن ارزشی ندارد مجلسی ضعیف و ناتوان که هیچکاری از پیش نخواهد برد سری به جامعه بزنید
قالیباف اول پرونده مالی شهرداری را جواب بده
جان من نگی که میخوای قیمت بنزین درست کنی که نه تو نه هفت پشت تو این اختیار رو ندارن.ضمنا هیچ کدومتون برای منافع مردم پیش قدم نمیشید ..اول منافع شخصی و جناحی بعد هم دور و بریاتون.
چقدر عاشق خدمت هستند رياست جمهوري نشد نماينده مجلس ميشوند
ما که‌به هیچکدام از اینها رای نمیدیم چهره های جدید و کار دان میخواهیم نه دکترهای یهویی؟؟!!!
حرفم با آقای قالیباف است که شما چقدر در شهرداری صادق بودی و صادقانه کار کردی ترا خدا شعار بس است
آقای قالیباف این ادعانامه شما تنها موید یک چیز است وان اینکه امثال شما قصد عبرت گرفتن وتغییر ندارید من دفاعی از روحانی ندارم چون اتهام روحانی از نظر من با آنچه شما ادعا میکنید فاصله ای است از زمین تا آسمان
شانس مشارکت حداکثری با نام نویسی برخی چهره های نه چندان محبوب مانند عباس جدیدی ، محمود صادقی ، قالیباف ، بادامچیان ، و ...... عملا از بین رفت
آره مملکت از این جور مردها را برای مجلس می خواد. نه هر کس خواب الود را
ابر بدهکار بانکی
مردی برلی تمانی ثبت نامها
حتما با توجه به پرونده املاک نجومی اقای قالیباف را تایید مکند
ماشالله اکثر یاران احمدی نژاد وارد میدان شده اند.خدا بفریاد ملت برسه
چرا در زمانی که همه کاندیداها احتیاج به رای مردم دارند جویای احوال مردم میشوند که اینروزها مردم حال و روز خوشی ندارند و فلان و فلان . خدا وکیلی اگر نمایندگی امیتازات ویژه نداشت و نماینده بعد از نشستن در کرسی مجلس احساس میکرد که مثل فلان کارمند یک حقوق بخور نمیری دریافت خواهد کرد کسی کاندیدا میشد؟ حتما که نه ولی با تمام این احوالات باز انسان یک چیزی دارد که به آن وجدان میگویند وجدانا سوای این امتیازات اگر کسی توانایی رفع و رجوع مشکلات مردم و کشور را ندارد زبر این بار گران نرود و بی خود وقت مجلس و امورات حساس کشور را هدر ندهد نا گفته پیداست که مجلس آبنده نیروهای جدید و کارکشته ای میخواهد که بتواند از حقوق اساسی مردم و نظارت بر اجرای درست قوانین کشور برآید دیگر مجلس جای چرت زدن و بده بستاهای گذشته نیست و مجلس آینده ای کاش با درک درست وضعیت اقتصادی و سیاسی کشور شکل بکیرد و وظیفه مهم و قانونی خود را درک و اجرا نماید
شخصی که بدون رعایت نوبت برای ثبت نام وارد میشه و حقوق دیگران رو رعایت نمیکنه شایسته نمایندگی نیست
مشکل کشور ما این است که هرکس آمد بر موج پوپولیست سوار شد و در نتیجه مشکل بدتر شد الان آقای قالیباف هم خوب بر موج پوپولیست سوار شده است پس باید در انتظار روزهای بدتر بود
نا امیدم ، نا امید
رای مردم دکتر کامبیز مهدی زاده و محمد علوی فرزند وزیر اطلاعات است. تا 1402 با کامبیزجان
خدایا،خدایا چی میشنوم؟ چی میبینم؟بالاخره دعای ما را مستجاب کردید،سردار دکتر،کاپیتان، آمد،نماینده ی نود و شش درصدی ها آمد،هرچند خود چهاردرصدی است.
کلا مردود هستند. زیرا مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود.
لیست های اتوبوسی ولو با هزینه میلیاردی دیگر رای نخواهند آورد.
از کاندیدا بخواید برنامه اقتصادی خودشون رو بگن . حرفها و شعارها سیاسی بدرد مردم نمیخوره دیگه فقط و فقط اقتصاد
وای خدای من سوووووورپرایز شدم!!! آه چه داستان تکراری و ملال آوری...چه مردم پاک و ساده ای... خب وقتش رسیده دوباره امیدوار و فراموشکار بشیم
قالیباف این سیاستمدارشکست خورده باجمع آوری مال واموال آمادگی خودرا برای نمایندگی اعلام کرده
نصف جمعیت کشور خواننده شده نصف دیگه هم کاندیدای مجلس
در دوران مدیریت قالیباف در شهرداری تهران هر چی درخت بود در تهران کنده شد و برج و مجتمع تجاری ساخته شد حالا یادش افتاده نهال بکاره!!!! برو اقاجان مردم دیگه در این خیمه شب بازی ها سیاهی لشگر نمی شوند من که رای نمی دم.
توجه دارید که چون حزبی واقعی وجود ندارد ، مردم راهی جز انتخاب افرادی که شناخته شده هستند و امتحان شده اند و افرادی که اصلن شناخته شده نیستند و از برنامه وعملکردشان اطلاعی ندارند هستند.این کار به مفهوم سپردن مجلس و قانون به عده ای است که قبلن مورد پذیرش نبوده اند و یا هیچ اطلاعی از توانایی اشان در دست نیست می باشد .
این کار یعنی حرکت با چشمان بسته در تاریکی
ایشان بالآخره حد و اندازه خودش را در مناصب سیاسی را قبول کرد، و فهمید که بیشتر از یک نماینده مجلس نمی‌تواند باشد.
خدا را شکر ظاهرا قالیباف از ریاست جمهوری ناامید شده اند
کسی در انتخابات شرکت نمی کند.
آقایان رای را از کجا میارند؟
آقای قالی باف بعد از این همه که مردم به شما نه گفتند باز هم کاندیدا شده ای
من به قالیباف رای میدم
بدون نوبت ثبت نام کردند مشخصِ خوب حق الناس رو می شناسه !!!
ماشاالله يكي بهتر از ديگري .
ای منِ ساده ؛
به این جماعت دلخوش نکن
اینجا دنیایِ منفعت است .....
قالیباف آمد تا پیرمردهابروند
چه کاندیدا های خوبی از همین الآن میرم تو صف رای جا میگیرم
باید خودای خودتون به خودتون رای بدید...مردم پای صندوقها نخواهند آمد
یعنی به پرونده تخلفات قالیباف در شهرداری به این زودی رسیدگی شده ؟ همان پرونده 2000 صفحه ای که زمان دکتر نجفی به قوه قضاییه ارسال شده؟
پرونده ها شهرداری چی شد.
وقتی 70 درصد اختیارات و تصمیم گیری های مهم و اساسی مملکت در دست افراد و یا نهادهای غیر انتخابی است ، اصلاحات از طریق انتخابات یا غیر ممکن و یا حرکت آن لاک پشتی است.
نه به انتخابات نمایشی و فرمایشی
قالیباف خوش رو عقل کل می دونه..حتما خواب ریاست مجلس رو می بینه
خسته نباشی دلاور از این همه ثبت نام
حالا کی قراره رای بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لبخند هم ميزنه جناب قاليباف
قالیباف بدون نوبت ثبت نام کرده ، خدا بداد بره از این شروع،؟
من یک معترض هستم و قصد دارم رای ندهم.
دست بردارید ....اسلام را فراموش کرده اید و به قدرت چسبیده اید...امام علی وقتی دید مردم نمیخواهند از قدرت کناره گرفت
تورو خدا بهش رای بدین یکبارم شده قبول بشه
چهره های قدیمی که امتحان خودشونو پس دادن ، با چه رویی میخوان دوباره نماینده بشن؟
دکتر مصطفی طاهری از فعلان سیاسی و مشهور زنجان نیز از حوزه زنجان و طارم ثبت نام کرده اند
دکتر مصطفی طاهری از فعلان سیاسی و مشهور زنجان نیز از حوزه زنجان و طارم ثبت نام کرده اند
همشون مثل همند
به این جمع بندی رسیدم که باید مجلسی قوی و کارآمد تشکیل شود.....
آقای قالیباب اگر بتونه یخچالها را پر میوه کنه تا بازنشستگان هر موقع در یخچال را باز کردند شرمنده نوه هایشان نشوند کلی به کشور کمک کرده...
ایشان خیلی با محسن رضایی تفاوت دارد تفاوتش در اینه که خیلی اعتماد به نفس بالایی داره و هنوز دو سال نیست که در ریاست جمهوری شکست خورد ولی باز دوست داره خودش را امتحان کنه
بیچاره کشوری که قالیباف، وکیل المله اش باشد.
ایشان هنوز به پرونده شان در سازمان بازرسی کل کشور، بابت واگذای آن هم املاک با تخفیف های عجیب به مدیران شهردای و افراد دیگر جواب نداده اند. آن وقت قرار است نماینده مردم در مجلس شوند.
خاک بر سر ما مردم بیچاره
اقای قالیباف فکر کرده مجلس مثل شهرداری است که فامیل ها و وابسته ها را بیاره هرکاری خواست بکنه ، اقا شما خودت انتخابات رو دو قطبی کردی . مردم نباید به هیچ یک از افراد شناخته شده ای که بی کفایت بودن رای بدهند.
قالیباف با این بدهی ها و فساد در شهرداری و آخرین قانون شکنیش در ثبت نام بدون رعایت حق الناس میخواهد برای ما قانون وضع کند. عجایب روزگار هست که قانون شکنان برای مردم قانون وضع میکنند
بازنشستگی خوبه امابرای مردم و عوام ، ایشان همه چهره هستند .و بقولی آش کشک خاله است بخوری پاته نخوری هم پاته .
اصلاح طلب جماعت باقی مونده اگه دوباره به اینا میدون بدیم تا بدبختمون نکنند دست بردار نیستند.
قاليباف كانديدي كه بدون رعايت كردن نوبت بقيه رفت نفر اول و سريع ثبت نام كرد و قانون اول رو زير پا گذاشت
بعد ميخواد واسه ملت قانون وضع كنه
مجلس بعدي هم نمايشي بيش نيست
... و منتظر رأی و حضور پر شور ملت باشید...
نکته حساس همین است که برای روشن کردن موتور دولت باید یک مجلس انقلابی و کارامد وجود داشته باشد.
قالیباف برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد
قالیباف فردی عملیاتی است وقوی بدرد مجلس نمی خورد ایشان باید خود را برای ریاست جمهوری آماده میکرد هر چند قبلا نظامی بوده است فکر کنم یکی از دلایلی که سایه نشینان نمی خواهند ایشان بر مسند ریاست جمهوری بنشید نظامی بودن ایشان است
ما که رای نمیدیم.
اقای قالیباف رای انفصال از خدمات دولتی دارد در زمان شهرداری تهران
همه در رابطه با آقای قالیباف اظهار نظر فرموده اند
آقای الهام امین زاده مشاور محترم حقوقی رییس جمهور چی شد پس؟
حق این بنده خدا را نمی خواهید اداء نمایید.
سلام
به اقای سردار ، دکتر خلبان ،
بفرمایید اول اخرین وضعیت املاک نجومی
سرنوشت اقای دکتر جنرال شریفی و
سردار مسعود مهردادی و سردار محمود سیف بدبخت
و نقش خودشون در کنسرسیوم یاس رو
مشخص کنند
بعد بیان برای خدمت بیشتر !
خدمات شون تو شهرداری و بانک شهر کافی نیست !
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی