بازدید 7423

بازتاب تکذیب ویلموتس درباره فسخ با ایران در رسانه‌های آلمانی و بلژیکی

کد خبر: ۹۴۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ 05 December 2019

انتشار خبری مبنی بر فسخ قرارداد سرمربی بلژیکی از طرف ایران، مارک ویلموتس را به واکنش وادارکرد و این نکته از چشم رسانه‌های اروپایی دور نماند.

به گزارش تابناک ورزشی، ویلموتس هرچند از ایران دور است، اما به نظر می‌رسد به دقت امور مربوط به تیم ملی و خودش را در رسانه‌های کشورمان، پیگیری می‌کند. مربی ۵۰ ساله پیشین تیم ملی بلژیک و ساحل‌عاج که چند ماه قبل با کلی شورو هیجان به عنوان جانشین کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران آمد، حالا بر «قطع همکاری با تیم ملی» تاکیددارد. اما هنوز خودش را دارای قرارداد می‌داند و به زعم خود در حال مذاکره است.

بعد از آنکه یکی از رسانه‌های کشورمان از قطع همکاری از طرف فدراسیون فوتبال ایران خبرداد، وی روز گذشته نسبت به این امر واکنش نشان داد و عنوان کرد همچنان مذاکرات برای اتمام همکاری ادامه دارد. البته این موضوع از دید رسانه‌های اروپایی نیز دور نماند.

سایت اشپورت‌بوتسر آلمان عنوان کرد در حالیکه رسانه‌ها از قطع همکاری توسط وی با ایران خبردادند، این چهره بلژیکی از طریق توییتراطلاع داد که چنین اتفاقی نیفتاده و هنوز در حال مذاکره است تا بلکه راه‌حلی منطقی پیدا شود.

این سایت عنوان کرد ویلموتس به خبری که از فسخ قرارداد توسط فدراسیون فوتبال ایران با وی توسط یکی از رسانه‌های ایرانی انتشاریافته بود، واکنش نشان داد.

اشپورت‌بوتسر برای خوانندگانش توضیح داد که مربی بلژیکی بعد از آنکه ماجرای به موقع پرداخت نشدن حقوقش پیش آمد، درخواست فسخ قراردادش را در ماه گذشته مطرح کرد.

سایت نیوزبلاد بلژیک نیز همین نکته را بیان کرد. این رسانه از قول ویلموتس نوشت برخلاف گزارش رسانه‌ها، هنوز هیچ توافقی حاصل نشده است.

همچنین سایت‌های اسپورسا و ایندپت بلژیک عنوان کردند ویلموتس از طریق وکلای‌اش در حال رایزنی برای انتخاب بهترین راه جهت پایان دادن به همکاری با تیم ملی ایران است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی