بازدید 8694

میرسلیم: چیزی در بساط ندارم که هزینه انتخابات کنم

کد خبر: ۹۴۱۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶ 05 December 2019
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من به عنوان یکی از مسئولین موظف بودم اموالم را اعلام کنم و به دستگاه قضایی هم اعلام کردم، اما به لحاظ هزینه‌های انتخاباتی مشکلی ندارم؛ چون چیزی در بساط ندارم که هزینه کنم مگر آنکه دوستانی که پشتیبانی می‌کنند هزینه کنند.

به گزارش ایسنا، مصطفی میرسلیم در جمع خبرنگاران در ستاد انتخاباتی وزارت کشور اظهار کرد: آمدن من به انتخابات مجلس شورای اسلامی برای نشان دادن اهمیت این موضوع است که جای ناامیدی برای مردم وجود ندارد؛ البته ما در کشور مشکلات داریم که عمده آن به ضعف‌هایی که در مجلس و دولت ما وجود داشته و دارد بر می‌گردد. مقداری از آن هم به شرارت‌هایی که از خارج علیه ما شده است، بر می‌گردد.

وی گفت:، اما قدرت ایمانی و انقلابی مردم ما آنقدر زیاد است که می‌توانند از پس مشکلات برآیند. من آمده ام در خدمت مردم باشم، اگر مردم اراده کنند که اصلاح صورت بگیرد با امید به سمت چاره‌جویی کشور در سال آینده پیش می‌رویم.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از حوزه تهران ثبت نام کردم و حتما لیستی می‌آیم، اما هنوز لیستی مشخص نشده است.

وی درباره اولویت‌های مجلس یازدهم گفت: مهم‌ترین اولویت‌ها را در انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرده‌ام. شرایط فرقی نکرده است؛ اصلی‌ترین مشکل بیکاری و رکود است که باید برطرف شود که اگر سامان بگیرد اثر مستقیم خود را روی تولید خواهد گذاشت و وضعیت پول ملی ما را اصلاح می‌کند.

میرسلیم یادآور شد: ما مرتبا طی این سال‌ها شاهد بودیم که ارزش پول ملی کاهش و تورم افزایش پیدا کرده و در نتیجه به مردم فشار آمده است، منتهی عده‌ای سوءاستفاده کرده و با اختلاس و دزدی توانستند خود را به جایی برسانند و بقیه از این وضع رنج برده‌اند.

وی همچنین گفت: باید در درجه اول با رسیدگی به مشکلات قانونی که سر راه اشتغال به‌ویژه برای جوانان وجود دارد برطرف شود.

وی در ارتباط با شفافیت هزینه‌های انتخاباتی خود نیز گفت: تا سال ۱۳۷۴ خیلی مشکلی به لحاظ شفافیت مالی نداشتیم، اما از آن سال به بعد متاسفانه بی دقتی‌هایی صورت گرفت و شاهد سیطره پول در سرنوشت انتخابات بودیم. به طوری که الان نمایندگان احساس می‌کنند باید مقدار زیادی هزینه کنند تا به مجلس راه یابند که این راه درستی نیست و امیدواریم که دستگاه‌های نظارتی بتوانند به دقت این هزینه‌ها را در نظر بگیرند تا کسانی که شایستگی دارند به دلیل اینکه اعتبار لازم را ندارند از الحاظ مالی خدای ناکرده حذف نشوند.

وی گفت: من به عنوان یکی از مسئولین موظف بودم اموالم را اعلام کنم و به دستگاه قضایی هم اعلام کردم، اما به لحاظ هزینه‌های انتخاباتی مشکلی ندارم؛ چون چیزی در بساط ندارم که هزینه کنم مگر آنکه دوستانی که پشتیبانی می‌کنند هزینه کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان