بازدید 5649

قیمت سکه امروز چهارشنبه ۱۳ آذر ۹۸/ ثبات نسبی طلا در بازار‌های جهانی

بازار طلا و سکه تهران پنجمین روز هفته را بازهم تحت تاثیر مستقیم نرخ ارز سپری کرد. این در حالی است که در بازار جهانی طلا، سرمایه‌گذاران در انتظار شفافیت بیشتر در مورد مذاکرات تجاری آمریکا و چین هستند.
کد خبر: ۹۴۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴ 04 December 2019

قیمت سکه امروز چهارشنبه ۱۳ آذر ۹۸/ ثبات نسبی طلا در بازار‌های جهانیبازار طلا و سکه تهران پنجمین روز هفته را بازهم تحت تاثیر مستقیم نرخ ارز سپری کرد. این در حالی است که در بازار جهانی طلا، سرمایه‌گذاران در انتظار شفافیت بیشتر در مورد مذاکرات تجاری آمریکا و چین هستند.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز چهارشنبه سیزدهم آذرماه 98؛ شاهد نرخ گذاری سکه در کانال 4 میلیون و 500 هزار تومانی هستیم. به گونه ای که هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم 4 میلیون و 470 هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز به نرخ 4 میلیون و 550 هزار تومان رسیده است.

همچنین هر نیم سکه بهار آزادی امروز 2 میلیون و 400 تومان و هر ربع سکه بهار آزادی نیز یک میلیون و 540 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

هر سکه یک گرمی نیز به رقم 900 هزار تومان افزایش یافته است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش قیمت، به رقم 449 هزار و 500 تومان معامله شد. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، به یک میلیون و 947 هزار تومان رسید.
قیمت سکه امروز چهارشنبه ۱۳ آذر ۹۸/ ثبات نسبی طلا در بازار‌های جهانی
ثبات نسبی طلا در بازار‌های جهانی
قیمت طلا در معاملات امروز در نزدیکی بالاترین رقم یک ماه گذشته در نوسان بود زیرا سرمایه‌گذاران در انتظار شفافیت بیشتر در مورد مذاکرات تجاری آمریکا و چین هستند. به نقل از رویترز، قیمت طلا در معاملات امروز در نزدیکی بالاترین رقم یک ماه گذشته در نوسان بود زیرا سرمایه‌گذاران در انتظار شفافیت بیشتر در مورد مذاکرات تجاری آمریکا و چین هستند.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی با 4 سنت کاهش 177.57 دلار فروخته شد. این فلز گران‌بها در ساعات اولیه معاملات به 1474 دلار در هر اونس، بالاترین رقم از 7 نوامبر رسیده بود.

بلومبرگ به نقل از منابع آگاه نوشت واشنگتن و پکن به توافق در مورد میزان تعرفه‌هایی باید در فاز نخست مذاکرات تجاری حذف شوند، نزدیک شده اند.       

وارن پترسون، تحلیلگر ING گفت: «اگر تا 15 دسامبر توافق تجاری اتفاق نیفتد، سرمایه گذاران در مورد آنچه اتفاق خواهد افتاد، محتاط هستند.»

قرار است در 15 دسامبر بر 156 میلیارد دلار از کالاهای وارداتی از چین تعرفه اعمال شود.

ترامپ روز گذشته تعرفه‌هایی بر آلومینیوم و فولاد وارداتی از برزیل و آرژانتین تعرفه وضع کرد.

به گزارش فارس؛ قیمت طلا در سال جاری میلادی تا این زمان حدود 15 درصد افزایش یافته است که بیشتر به علت جنگ تجاری 17 ماهه آمریکا و چین بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل