بازدید 57794
سرمربی بلژیکی برای شش ماه کار در تیم ملی، ۲۵ میلیاردتومان پول گرفت و برای جلسه با تاج هم نیامد!

قرارداد مارک ویلموتس فسخ شد / به زودی اعلام رسمی خبر سرمربیگری برانکو در تیم ملی / نامه‌ای که تاج و فدراسیون ایران را از غرامت فاجعه بار نجات داد

قرارداد مارک ویلموتس ـ که گفته می‌شود حاضر نشد در جلسه مستقیم امروز با مهدی تاج حضور پیدا کند ـ فسخ شده است و طبق ادعای منابع خبری، او غرامتی بابت این جدایی دریافت نخواهد کرد، چون برای شش ماه دو میلیون یورو را قبلا گرفته بود! رییس فدراسیون به زودی قرارداد توافق شده با برانکو ایوانکوویچ را امضا می‌کند.
کد خبر: ۹۴۱۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶ 04 December 2019

بعد از تجربه هشت سال نسبتا موفقیت آمیز با کارلوس کی روش پرتغالی، دوره کاری جانشین او بسیار کوتاه بود، چون مارک ویلموتس با تنها شش ماه کار و ثبت کارنامه ای ضعیف در مسابقات رسمی، مجبور به ترک تیم ملی شد.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ سفر ضربتی مهدی تاج به استانبول ـ که با هدف دیدار با سرمربی بلژیکی و فسخ قرارداد وی انجام شده بود ـ بدون حضور ویلموتس در جلسه مستقیم همراه بود؛ اما نمایندگان وی طبق اطلاعات به دست آمده، توافق کردند که قرارداد با فدراسیون ایران را فسخ کرده و رسما به فعالیت این مربی در کادرفنی تیم ملی ایران پایان دهند.

به این ترتیب، فدراسیون فوتبال ـ که طی چندهفته اخیر مورد انتقاد شدید افکار عمومی قرار گرفته بود و غیر از شکست مقابل هر دو حریف همگروه در مقدماتی جام جهانی، به خاطر رقم قرارداد یک مربی معمولی چون ویلموتس تحت فشار بود ـ نیمی از ماموریت محوله را پشت سر گذاشت و حالا با توجه به آماده سازی مقدمات توسط سفیر ایران در کرواسی، راه کوتاهی تا اعلام نام سرمربی بعدی تیم ملی دارد.

بازگشت برانکو ایوانکوویچ به نیمکت تیم ملی ایران، حالا قطعی شده و تنها مانع موجود فدراسیون فوتبال در این راه، مطالبات مارک ویلموتس بود که تیم حقوقی فدراسیون چراغ سبز لازم را نشان داده و اکنون مشکلی برای اعلام رسمی این خبر هم وجود ندارد. طی ساعات آتی و بعد از انتشار خبر رسمی فسخ قرارداد با ویلموتس روی سایت فدراسیون فوتبال، شاهد تحویل سکان هدایت تیم ملی به سرمربی فصل گذشته پرسپولیس خواهیم بود.

بزودی اعلام خبر رسمی سرمربیگری برانکو در تیم ملی

فدراسیون چگونه قرارداد ویلموتس را بدون غرامت اضافه فسخ کرد؟

طبق آخرین خبرها، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ـ که پس از مراسم برترین‌های ۲۰۱۹ آسیا از هنگ‌کنگ راهی ترکیه شده بود ـ در مذاکرات مستقیم با نمایندگان ویلموتس قرارداد سرمربی بلژیکی تیم ملی را توافقی فسخ کرد، ولی این اتفاق در شرایطی که گفته می شد ویلموتس قراردادی سه ساله دارد و غرامت هنگفتی درخواست خواهد کرد، چگونه رخ داد؟ برگ برنده رئیس فدراسیون فوتبال در مذاکرات با نماینده ویلموتس، درخواست کتبی پیشین این مربی به فدراسیون فوتبال برای فسخ قرارداد بود.

گفته می شود، بنا بر بندی در قرارداد، هر یک از طرفین که تعهدات خود را نقض کنند، طرف مقابل امکان فسخ قرارداد یک طرفه را داشته است؛ بنابراین، مارک ویلموتس نیز پیش از این با ادعای تاخیر در پرداخت‌های فدراسیون فوتبال رسما درخواست فسخ کتبی به فدراسیون فوتبال ایران داد و در نتیجه فدراسیون فوتبال نیز با تکیه بر همین نامه رسمی، مذاکرات با ویلموتس برای فسخ قرارداد را پیش برد. در مقابل عده ای هم معتقدند نوع نامه درخواستی از سوی ویلموتس، فسخ به همراه مطالبه کل مبلغ قراردادش بوده است.

در این میان فدراسیونی ها می گویند چون ویلموتس رسما در نامه‌اش اعلام کرده بود، فدراسیون فوتبال ایران به تعهدات مالی خود مطابق با قرارداد عمل نکرده و قرارداد باید دو طرفه فسخ شود، حالا همین خواسته اجرا شده است! در مقابل فدراسیون فوتبال نیز با وجود عدم حضور ویلموتس در ایران و نقض قرارداد، هیچ‌گاه نتوانست از این موضوع به نفع فوتبال ایران بهره ببرد و از او درخواست خسارت کند، چرا که تمام ورود و خروج‌های این مربی با رضایت فدراسیون ایران و بلیت تهیه شده از سوی این فدراسیون انجام می‌شده است.

شرط عجیب ویلموتس برای ادامه کار در ایران

نکته عجیبی که برخی منابع از متن قرارداد پنهان و منتشرنشده با مرد بلژیکی نوشته اند، به پارگرافی از نامه‌ ویلموتس به فدراسیون فوتبال ایران برمی گردد که می گوید: «چنانچه ایران تمایل به ادامه همکاری با او را دارد، باید قرارداد جدیدی منعقد و بر اساس شرایط جدید، امکان ادامه فعالیت او و دستیارانش را فراهم کند! موضوعی که سرآغاز اراده فدراسیون فوتبال برای فسخ قرارداد با ویلموتس پس از شکست مقابل عراق شده است.

Image result for ‫ویلموتس‬‎

بیش از ۲۵ میلیاردتومان ارز کشور برای مربی درجه ۲ تلف شد

در همین حال برخی رسانه های رسمی مدعی شده اند، قرارداد قطعی شخص مارک ویلموتس برای یک سال، ۲ میلیون یورو بوده است که با احتساب هزینه قرارداد دستیارانش کل مبلغ قرارداد کمتر از ۳ میلیون یورو بوده است. این در حالی است که فدراسیون فوتبال تا فسخ قرارداد و برای ۶ ماه فعالیت ویلموتش و کادرفنی تیم ملی، ۲ میلیون یورو بصورت کامل و نقدی پرداخت کرده است و این یعنی تسویه مالی کامل تا قبل از یک دسامبر (۱۰ آذر).

حالا مرحله آخر ماموریت مهدی تاج فرا رسیده که مرحله نهایی انعقاد قرارداد با برانکو ایوانکوویچ است. تنها گزینه دم دست که با فوتبال ایران آشناست و باید تیم ملی را از شرایط بغرنج موجود رها کند؛ بنابراین، به نظر می‌رسد طی روز‌های آینده با توافق قطعی با برانکو، مربی کروات رسما جانشین ویلموتس شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱۲
کی روش کبیر است روز شوم رو پیش بینی کرده بود
خداحافظ جام جهانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
منم نتایح ایران تو جام ملت ها رو
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
اصولا مسوولین عادت دارن خسارت بابت بی کفایتیشون رو از جیب ملت بدن و ریاضت اقتصادیش هم باز رو دوش ملت باشه برام جالبه هر سال چندین قرارداد ترکمنچای با انواع و اقسام بازیکنها و مربیان درجه چندم میبندن و خسارت هم میدن باز سال بعد همون راه رو میرن انگار یه تعمدی تو اینکار هست البته که ما از جریانات قراددادهای محرمانه خبر ندارن و نمیدونن چی به چیه فقط میشنویم و حرص میخوریم انگار یه عاقل تو اون فدراسیون نبوده تو این چند سال
خوبه دیگه پول مفته میریزن و میپاشن واسه این فوتبال به درد نخور هرروز هم مینالن که بودجه نیست فقط نمیدونم این ماشینهای آنچنانی و ویلاهای لوکس رو از کجا میارن شاید بعداز فوتبال میرن سر میدون کارگری خدا داند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
این تاج به کجا وصل است ؟
که با اینهمه خرابکاری ، هنوز مثل چسب دوقلو چسبیده به فوتبال کشور ؟
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
تاج باید محاکمه بشه بخاطر هدر دادن سرمایه ملت
خوب می رسیم به کم خردی و غرور و فریب فدراسیون در این بی پولی و وضعیت بد اقتصادی و کمبود ارزهای خارجی ۳ میلیون یورو بیت المال به فنا رفت برای ۶ ماه حضور یه مربی در پیتی خارجی که همه یاد گرفتن تا زمانی که افراد غیر متخصص در فدراسیون هستن میان اینجا قوه قضاییه کجاست که این ها را محاکمه و باز خواست کنه .
پاسخ ها
هموطن
| Germany |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
مطمئن باشید کم خردی نبوده وقتی پای یک چنین مبلغ هنگفتی درمیان است و آنهم با قراردادی که از اول به دلایل مشکوک محرمانه مانده پای فساد تا ریشه درمیان است . از آقای رئیسی تقاضا داریم قوه قضاییه ورود کند که فساد عیان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
اتفاقا افراد فدراسیون بسیار متخصص هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
بیخرد !؟ یک عده فاسد افتاره اند به جان بیت المال. آیا برای ورود دستکاههای ناظر اینهمه شواهد کافی نیست؟
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
تاج باید محاکمه بشه بخاطر هدر دادن سرمایه ملت
حق به حق دار رسید آقای برانکو شایسته ترین مربی خارجی برای فوتبال ایران است زیرا فوتبالیست های ایرانی را می شناسد و با شرایط زندگی در ایران آشناست و مطمئن هستم ایران را بدون دردسر به جام جهانی می برد
پاسخ ها
شایان
| Germany |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
اتفاقا خیانت برانکو و علی کریمی و امثالهم برای ملت ایران
روشنه. امیدوارم پای امثال علی کریمی و برانکو و خیابانی و
مایلی کهن و بقیه افراد ناشایسته فوتبالی از فوتبال ما قطع بشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
جالب خود سانسوری در تابناک به رای منفی هم رسیده. شما با حمایت از برانکو فوتبال ملی رو 20 سال به عقب بر میگردونید.متاسفم برای امثال شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
اگر تيم ايران را برد جام جهاني چرخ گوشت بيا من دستمو بزارم توش
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
کاملا مشخص هست این اقای برانکی شما با همکاری
ادست های پشت پرده مافیای فوتبال زیرآب کی روش رو زدند تا به قیمت نابودی پول بیت المال و فوتبال ایران دوباره سفره رنگین باندبازی رو توی فوتبال ایران پهن کنند. . ل
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
انتخاب برانکو خیانت به فوتبال ایرانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
یادتون رفت بخاطر پول ایران را به عربستان فروخت؟؟!!
این اقای برانکو وقتی دید که فدراسیون بعد کی روش نرفت سراغش پرسپولیسو ول کرد و رفت دم تکون داد برای سعودی ها حالا ما با سلام و صلوات میریم میاریمش .امیدوارم تیم ملی هیچ وقت به جام جهانی قطر صعود نکنه تا پرفسور تقلبی بفهمه اگه تو پرسپولیس نتیجه گرفت بخاطر غیرت ایرانی بود نه دانش اون
پاسخ ها
سیروان کردستان
| Germany |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
برانکو یه خائن به تیم‌ملی هست و ما جواب خیانت رو با تشویق داریم میدیم.
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
اولن ما یادمون میاد همین مشکلی که در مرحله اون الان پیش اومده قبلا هم در دوره اول وروود کیروش پیش اومده بود و ما با خوش شانسی محض از اون مرحله عبور کردیم دئما کیروش تو هیچ تیمی به عنوان سرمربی موفق نبوده و اگه ما الان یه فوتبال گلخانه ای داریم حاصل کار کیروشبود با اون حقوق چند میلیون دلاریش
آقا مربی خارجی نگیرید
اینا همش بازی بود که این مربی بی خودی که باعث بدبختی های زیادی برای ایران‌شد برگرده هنوز 2006 یادمان نرفته کسی که فرار مالیاتی کرد.الان حرف های کیروش معنی پیدا می کند که نی گفت برانکو هدفش صندلی مربیگری تیم ملی است.
الانم جناب وزیر ورزش فقط برای دادن بدهکاری پرسپولیس از جیب فدراسیون فوتبال ایران این مربی را به تیم ملی تحمیل کرده.
کلا مستقل بودن فدراسیون فوتبال کاملا زیر پرسش رفته تا کی منافع ملی باید فدای باشگاه پرسپولیس بشود چهل سال بس نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
آفرین، کاملا موافقم ، انتخاب برانکو دقیقا برنامه ریزی شده است
شایان
| Germany |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
دمت گرم داداش درست گفتی
تا دیر نشده استراماچونی را بگذارید . برانکو ترسو است
غرامت را بیت المال ملت مظلوم و فقیر ایران ندهید... امضاکنندگان قرارداد با ویلموتس باید از جیب شخصی بپردازند
وای بر هدر دهندگان بیتالمال و‌مسیولان که می‌بینند و دم نمی‌زنند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
تاج باید محاکمه بشه بخاطر هدر دادن سرمایه ملت
از چاه در آمدن و به چاله افتادن. ویلموتس مربی درجه دو برانکو درجه چند؟ دو سه یا چهار؟کیروش حیف شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
ضرب المثل را وارونه گفتی. از چاله درآمدن و به چاه افتادن
برانکو اگه بیاد آرزوی من فقط باخت تیم ملی ایرانه. اگه اون چهره ضد ایرانی بیاد ایشالله جام جهانی نمیریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
احسنت. نرفتن ایران به جام جهانی‌ام آرزوست.
این پول باید از جیب تاج پرداخت بشه
کی روش باند خوبی داشت در فذزاسیون )و البته رسانه ها!) که 8 سال بهش وقت دادند این همه باخت از لبنان و ازبکستان و سوریه اون هم در تهران 2 جام ملت های فاجعه و جام جهانی بدون دستاورد خاص ولی اسمش می شود 8 سال موفق خخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
حداقل ترین کارش این بود که جلوی عراق و بحرین نابود نبودیم...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
حرف مفت نزن
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
حالا برانکو میاد قهرمان جام جهانی میشیم و موفقیت پشت
موفقیت به دست میاد
این تیم حتی نمیتونه به مقدماتی جام جهانی صعود کنه
نمی دانم چرا دست از برانکو نمی کشند
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
برانکو بی تیم مارو ول نمیکنه
به این ترتیب تاج با آوردن برانکو تیم ملی را از چاه به چاله خواهد برد.
برانکو قطعا از کی روش و مربی بلژیکی بهتر است کی روش که ۳بر ۰برابر ژاپن باخت ولی مثل اینکه برانکو یک برد و یه مساوی برابر ژاپن و یک برد خوب برابر کره جنوبی در کارنامه دارد.
اگه برانکو مربی تیم ملی بشه! آرزو میکنم کل بازیها رو ببازه. با حضور برانکو دیگه تیم ملی من و خیلیای دیگه نیست. خیانتهای برانکو به تیم‌ ملی قبلی ما فراموش نشدنیه. در واقع از حمایت کورکورانه پرسپولیسیا و افرادی مثل علی کریمی کاملا سو استفاده کرد و به تیم‌ ملی ما ضربه زد. کیروش خوب اینا رو شناخته بود. یکی مثل کریمی علیرغم اینکه زمانی فوتبالیست خوبی بود، برای تیم ملی کلی حاشیه درست میکرد و بیشتر از دشمن ضربه میزد و در دوران مربیگریش هم جز ناکامی و شکست چیزی نداشت
اخه چرا برانکو برانکو میکنید؟ این امتحانشو تو تیم ملی پس داده و بدون عذرخواهی از همون جام جهانی رفته خونه.چرا باید اینو بیارن؟چرا ما اینقدر بدبختیم؟؟؟
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
آخه ما کی تو جام جهانی بهتر از چهارم شدیم که شما الان افاضات میکنید
در ضمن هیچ وقت کیروش هم عذر خواهی نکرده شاید هم کرده ما ندیدیم
بيست وپنج مليارد دادن به ي مربي دره پيتي اونم برا٦ماه، خيلي هم خوشحالن، البته اين مربي ول كن نيست و احتمالا ماههاي اينده غرامت چندبرابر ميگيره، با مبلغ بيست و پنج ميليارد ميشد چهارماه به كل مردم ايران بنزين داد، ايران روزانه ٨٠ تا١٠٠ مليون بنزين مصرف بنزين دارد، حالا ببينيد اين يك رقم كوچك بود كه مربي بلژيكي گرفت و پول حيف و ميل شد حالا ببينيد فسادهاي ديگري كه در ايران ميشود و سرمايه كشور حيف و ميل ميشود اونوقت دولت ميخواهد با گران كردن كالاي خود(بنزين) خزانه خود را پركند.
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
چه جوری حساب کردی؟۱۰۰ملیون لیتر در روز میشه با لیتری
متوسط ۲ تومن بعبارتی دویست میلیارد تومن، یعنی در روز حدود ده برابر مبلغ شش ماهه ویلموتس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
استاد روزانه صد میلیون لیتر
که میشه روزانه سیصد میلیارد تومان پول بنزین سه هزار تومانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
سلام
هزیته یارانه 70 میلیون لیتر بنزین مصرفی روزانه با نرخ 3000 تومان (با فرض دلار 12000 تومانی) به ازای ارزش نفت خام (60 دلار به ازای 159 لیتر نفت خام) روزانه حد.د 105 میلیارد تومان می شود. هزینه دریافتی دولت هم حدود 210 میلیارد تومان هست. لطفا اقلا تفاوت لیتر با نومان را درک کنید
پول مفت بیت المال ....
هنوز پول های مفت برانکو در پرسپولیس رو ندادن نوبت این یکی شد
اگر برانکو‌خوب بود، چرا بعد غز کی روش مربی تیم نشد. اگر بد بود چرا الان انتخاب میشود؟
اقای تاج اگر ایران با برانکو‌صعود نکرد چه؟
مطمنید؟!
یک مرد پیدا بشه جلوی فدارسیون فوتبال با این قرار دادهای ابکی و پر اشتباه را بگیره و این ها را یکبار شده محاکمه کند و حق ملت و بیت المال را از این ها بگیرندکه چنین قراردادهایی را به کشور تحمیل کردند. حالا یک مرد پیدا می شود.
اینکه قرارداد ویلتموس فسخ شد مهم نیست. مهم اینه که جانشینش کی می خواد باشه
ما ملت قبلا بابت اینکه می دونستیم چی نمی خوایم ولی نمی دونستیم چی می خوایم چوب بدی خوردیم.
ضمنا اگر برانکو را می خواهند بیارن تیم ملی اشکالی نداره ولی خواهشا دیگه داداشش رو کمک مربی تیم ملی نکنید. هاشمیان از همه بهتره
آقای تاج برانکو که سهله یورگن کلینزمن رو هم بیاری فقط و فقط شکست پشت شکست نصیبته . چرا ؟ چون مردم ناراضی از حیف و میل و به آتیش کشیدن دلارهای بیت المالشون تو این فوتبال فاسد و زپرتی شب و روز نفرین می کنن نه دعا . حالا هی مربی خارجی پشت مربی خارجی عوض کن تا ببینیم کی میشی بارسلونا
وای بر مدیرانِ نالایق
تکرار اشتباهات گذشته

شخصی که یکبار امتحان خود را پس داده بوده.

آزموده را آزمودن خطاست.
پیشاپیش اخراج برانکو رو بخاطر عدم راهیابی یه مرحله بعد تسلیت میگم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
درود. بسیار زیبا گفتی.
ماشالله به این همه نبوغ
از جیب کی؟!
از کرامات مارک حقه باز این است / پول ما خورد و گفت چه شیرین است!
مشکل اصلی این مملکت وجود مدیران غیر مدیر در راس امور است. تعهد و تخصص دو عنصر مفقود در مدیریت
هیچکس نگفت چرا فسخ شد ولی همه فهمیدند بخاطر تحمیل ترابی ( بازیکن پرسپولیس ) به لیست تیم ملی بود .
مربی ایرانی چشه؟ ثوان باخت مقابل عراق و بحرین رو نداره ؟؟!!!!!$$
مردم كه راضى نيستند كه ارز اين مملكت به تاراج برود توسط مديران بى لياقت كه يا بازيكنىكه حتى يك دقيقه هم باز دهى نداشتن ياقراداد بااقاى بلژيكى (عين قراداد تركمن چاى )ما مردم و ونمايندگان مجلس نمى دانيم چرا همه قراداد ها به نفع بازيكنان ومربى هاى خارجى تمام مى شوند وچند برابردستمزد حقيقى خود از بودجه اين ملت به يغما مى برندچرا نمى توانيم يك قرارداد با طرف خارجى ببنديم انگارى كسانيكه اين كار ها را انجام مى دهند وارد نيستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
تاج باید محاکمه بشه بخاطر هدر دادن سرمایه ملت
فوتبال دولتی و آلوده به فساد مالی در قراردادها بهتره هیچ وقت جام جهانی نره
برای ۶ ماه فعالیت ویلموتش و کادرفنی تیم ملی، ۲ میلیون یورو بصورت کامل و نقدی پرداخت کرده است ???????
خدایا شر مدیران نا لایق را از سر این ملت کم کن !
مربی ایرانی بیارین
پول به این کروات ندید
زهی خیال باطل . تا جایی که امکان داره پول نقد میگیره و در ظاهر اعلام رضایت میکنه ولی

شک نکنید که میره و شکایت میکنه و تا 1 دلار آخر قراردادشم میگیره. کل 9 میلیون یورو رو میگیره . پاش برسه اروپا ، خونه نمیره اول میره فیفا شکایت میکنه.
این مجلس حداقل نمی تواند بر وزارت ورزش نظارت کند؟این سلطانی فر کاری با ورزش ملی کرده که شاید ۱مدال برنز در المپیک نصیب ایران نشود
خیلی تجربه ها داریم که فکر کردیم میتونیم با شارلاتان بازی پول بازیکنها و مربی های خارجی رو ندیم. اما همیشه محکوم به پرداخت خسارت شدیم. اینم مثل ژوزه مانوئل .
فدراسیون اون نامه رو بزاره در کوزه آبشو بخوره.
چون با توجه به اینکه در پرداخت پول تاخیر کردیم حق داشته درخواست فسخ بکنه و کل پولش هم میخاد.
در واقع با پرداخت نکردن به موقع ، فدراسیون قرارداد رو نقض کرده.
قرارداد بستیم ، به هر دلیلی - اعم از اینکه پول نداشتیم یا نتیجه گیری ضعیف بود- قرارداد رو فسخ کردیم . حالا باید پولش رو بدیم. راه فرار هم نداره.
دوستان شک نکنید این تیم حذف میشه. چون ادعاشون میلیون دلاریه کیفیت فوتبالشون 2 ریالیه. حتی بحرین حفظ توپش از ما بهتره ، عراق جلوی ما عین برزیل بازی میکنه . فوتبالیستهای ما 4 تا پاس سالم نمیتونن بدن. وقتی فوتبال همه دنیا پیشرفت کرد ما خواب بودیم. بازیکن نساختیم. بازیکنها تکنیک و توان حفظ توپ ندارن. جز بکش زیرش کار دیگه بلد نیستن.

الان که دیگه خبری از دفاع اتوبوسی کیروش و جنگندگی تا سر حد مرگ نیست . واقعیت فوتبالمون رو داریم میبینیم.
برانکو یک بار خیانت کرد بازم خیانت می کند مربی داخلی بگیرید پول مملکت به خارج نفرستید
به مردم میگید ما پول نداریم باید بنزینو گرون کنیم،از اونور این خرجای کلانو میکنید و بیت المال رو هدر میدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
چون اطمینان دارن مردم بازهم از جیب پرفتوتشان دولت را یاری خواهند داد.
کلا هدف اصلی در فدراسیون و باشگاههای خصولتی بستن قرارداد، فسخ با ضرر زیاد و بستن قرارداد جدید هست. چون در این بستن و شکستن ها کمیسیونهای شیرینی رد و بدل می شود، نه در رفتن ایران به جام جهانی یا مثلا بردن ژاپن و کره.
موفقیت یعنی هم از قرارداد 2 میلیون یورویی کمیسیون بگیری، هم بابت پرداخت رقم "توافقی" جهت فسخ قرارداد کمیسیون بگیری، هم از قرارداد مربی جدید. هت تریک!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
هت تریک !! احسنت به هوشت
نگاه نگاه تو را خدا سرمایه مملکتو چطوری دارن تلف میکنن!!!! این بودجه های وحشتناک رو خرج دانشگاهها و بیمارستانهای مملکت کنیییییددددددد !!!!
فقط مایلی کهن یا علی دایی یا مهدوی کیا و قطبی . دست از سر این خارجی ها بردارید با سه میلیون دلار صد تا مدرسه فوتبال بزنید . والا بسه
من نظر خودم را براساس آنچه در رسانه ها ایران بیان میشود میگویم و اگر دلایل خاص امنیتی برای رد کردن یک مربی و آوردن مربی دیگری به تیم ملی است، من بی خبر هستم.
از ریاست محترم قوه قضایی ورود و بررسی حیف و مال بیت المال را رسما می طلبم. این همه مربی خوب ایرانی داریم . چرا از علی دایی ، قلعه نویی و یا حتی افشین قطبی با قرارداد تومانی استفاده نمی کنیم.
شاید بعضی ژنهآی خوب حق پورسانت و خوش سبیلی را دلاری می خواهند.
جناب برانکو پس از چندین سال کار کردن در عرصه فوتبال و شرایطش نشان داده که خوب دندانهای ما را شمرده، حتی حاضر نیست در اینجا مالیاتش را بدهد.
این دولت هرچه دارد از دولت قبل است. مسکن مهر، کارت بنزین و ... کی روش هم که موفق بود از دوران دکتر احمدی نژاد بود. اینها حتی یه مربی هم نتونستن پیدا کنند. بدبخت ملت ایران که به اینها رای دادن
تو را خدا مالیاتهای ما را توی این فوتبال نریزد
فوتبال ایران با این بازیکنان به جایی نمیرسد
فقط پول مالیات کارگران و کارمندان عده ای حرام می کنند
متاسفانه ایران سعود نخواهد کرد.
اقای تاج باید محاکمه بشه به دلیل حیف و میل بیت المال.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
صد در صد موافقم
اشتباه پس از اشتباه اخه این کارشناسی ها را چرا با مربیان لیگ و اهل فن انجام نمیشه چرا این قرارداد ها ی نجومی با قوه قضاییه و وکلای خبره هماهنگ نمیشه حالا هم میخواهید برانکو را بیارید که اصلا به درد این کار نمیخوره هی آمدید کیروش را بهش انگ بستید و عذرش راخواستید والان میخواهید از صفر شروع کنید ان از تیم امیدتان واین از بزرگسالانتان خجالت آور این حرکات شما . قرار داد هی مربی وبازیکن خارجی حتما باید تمام کمیت وکیفیت را درنظر بگیرد بعد بند را اب دهید
واقعا ما مردمان فراموش کاری هستیم. هر کی هر بلایی سرمون بیاره چند سال بعد ...
ترا به خدا پول مردم حيف است برانكو نه اين ادم اگر موفق بود دراين چند سال لااقل فارسي ياد ميگرفت وحتي دوهفته در عربستان نگذاشتند بماند ضعف فدراسيون را بايد مردم خسارت يدهند
آقای تاج برای یک دفعه که هم شده و در راستای پاک کردن این اشتباه بزرگتان از اذهان ملت شریف ایران ، با ارزش قائل شدن به مربیان جوان ایرانی ، مجددا برانکو را سرمربی تیم ملی نکنید و اجازه بدهید آقای یحیی گل محمدی سرمربی تیم ملی ایران بشود . باور کنید یحیی گل محمدی شایسته ترین فرد ایرانی برای این پست هست . ولی اگر میخواهید پول این مردم را در این شرایط وانفسای اقتصادی حیف و میل کنید تیم ملی را به برانکو بدهید .
راستی استراماچونی هم هست ها .....
کل فدراسیون رو دادگاهی کنید
تاکید میکنم فقط تاج نه. کل فدراسیون
بااینکه خیلی تیم ملی رو دوست دارم ولی بعدازاین اتفاقات غم انگیز وداغدار شدن خیلیها دلم نمیخواد تیم بره جام جهانی وقت شادی و این حرفا نیست
مبلغ قرارداد ویلتموس و کادر فنی او حدودا اعلام شد کاش هزینه های مقامات فدراسیون و وکلای فدراسیون در امر بستن قرارداد و مشاوره برای فسخ آنهم اعلام می شد. هر چند که این ارقام شاید چندان مهم به نظر نیایند اما احتمال اینکه در این بررسی به ارقام میلیاردی و حتی چند میلیارد تومانی هم برسیم متصور است. هزینه هایی که با هر رفتن مربی و آمدن مربی جدید و پیگیری مسایل حقوقی مربوط به فسح و یا پاسخگویی در مجامع بین المللی فوتبال، باید پرداخت شوند. (به نظر من این ارقام آنقدر چشمگیرند که بعضی ترجیح میدهند مربی ای بیاورند که از محل فسح قرارداد و پیگیری شکایات در فیفا نیز درآمدهای حاشیه ای مناسبی نصیب آنها شود)
مازیار ناظمی دقیقاً کجاست الان؟ چرا جوابی به ما نمیده که بهتر از کیروش رو میاره؟
خوشحالم ازاینکه مجلس شورای اسلامی بالاخره قصد دارد ریشه ای درمورد این قراردادهای بودار ورود کند .
برجام هم اینجوری امضا شد
حسی که پرسپولیسی ها دارند اینه که اگه برانکو بشه مربی تیم ملی ، پرسپولیس قهرمان آسیا میشه.
همینقدر بی منطق ، همینقدر بی ربط .
برانکو بهترین گزینه برای تیم ملی ایران است شناخت خوبی از بازیکنان ایران دارد و این کسانی که مخالف برانکو هستند می دانیم از کجا ناراحت هستند از قهرمانی های پرسپولیس به همراه برانکو هنوز در خشم هستند ما طرفداران پرسپولیس برانکو را حمایت خواهیم کرد و هر کسی آرزوی باخت تیم ملی کشورش را خواستار است بهتر است بازی های ایران را از این به بعد تماشا نکنند ما مخالف بی ادبی های کی‌روش وهم چنین بی ارزش خواندن ایران بودیم بخاطر همین نه چیزی دیگر برانکو بهترین نتایج اخیر همراه با پرسپولیس بدست آورد و در تیم ملی هم به امید خدا موفق خواهد بود
باید هر کس رو میارن قرارداد درست و با قیمت پایین ببندن که در حد توان فدراسیون باشه. بعد هم مثل خودشون باهاشون جدی برخورد بشه و گرنه اینا تا روزی که در ایران هستن همش تعریف و تمجید می کنن. ولی به محضی که قراردادشون تموم شد و یه کم واریز مطالباتشون به تاخیر بیفته سریع میرن دنبال شکایت و پرونده سازی برای فدراسیون
ايا كسى هست كه به اين حيف و ميلهاى كلان از جيب اين ملت ، رسيدگى كند ؟ چه كسى واسطه پذيرش اين مربى ضعيف انهم با اين دستمزد كلان ، بوده است ؟ و چه كسانى منتفع مى شوند از فسخ قرارداد او ؟ ، و جيب چه كسانى صدا مى كند با تنظيم قرارداد با مربى جديد ؟ ايا كسى هست كه اين ملت مظلوم را يارى نمايد ؟ ؟؟؟؟؟
بابا پول سر مربی ها رو چرا میخورید. قرارداد بسته اید خب پولش را بدهید . آبرو ریزی دیگه بسه . تو دنیا یه زرن آبرو واسمون نموند.
سلام،تیم ملی باید سرمربی ایرانی داشته باشد و به مربی ایرانی اعتماد کنید امکانات بدهید،،قطعا نتیجه خواهید گرفت،، با مربی خارجی حتی طراز اولش هم بجایی نخواهید رسید،، اینقد پول بیت المال رو حرام نکنید،، که خلیا از مردم ایران محتاج نان شب هستن،، با این پولهایی ک میدن خارجیا میشه فقر رو ریشه کن کرد و ...
بابا کارگرها و معلم ها و کارمندها گرسنه و فقیر هستند!!! خدا رو خوش نمیاد این پول های مفت را به این مربی های در پیت بدهید! مربی ایرانی بگذارید چون در این شرایط فلاکت اقتصادی برای مردم فوتبال از سیب زمینی هم بی ارزش تر است... حیف پول های مفتی که به بازیکنان و مربیان تمامی دست اندرکاران فوتبال از بالا تا پایین داده می شود
اصلا چرا باید از بودجه ی بیت المال خرج ورزش کنند.
این مبلغ رو بدید چهار تا خونه بسازید مجانی بدید به مردم مثل چین و کره ی شمالی که این همه در جهان ازشون بد میگن
من که راضی نیستم از شما فوتبال پرست ها و در آخرت به خاطر برباد دادن سرمایه بیت المال یقه همه تان را می گیرم.انشاء الله.
البته منظورم از فوتبال پرست کسانی است که فکر و ذکرشان فوتبال است
نکته جالب اینه که ما با برانکو به راحتی رفتیم جام جهانی. اما انتظار دارید در جام جهانی قهرمان بشیم؟!! همین که تیم به جام جهانی بره عالیه. از طرفی به نظرم برانکو از ده سال قبل خیلی بهتر شده و اینو میشه تو نتایجش دید
ماکه نفهمیدیم چرا از مربی داخلی مثل گل محمدی وتارتار استفاده نمیشود البته معلوم است بخاطر مافیا ودلالی
آقای تاج باید باز خواست بشه آنهمه ریختوپاش از بیت المال مثل زالو افتادن به جون این مملکت باید رهبری درجريان این فسادها باشه تا بعضی ها دست ازاین دزدها بردارن@
تاج باید محاکمه بشه بخاطر هدر دادن سرمایه ملت
25 میلیارد تومان
فقط یک میلیاردش تو زندگی ما ها چه اثراتی خواهد داشت
چرا فدراسیون به اینصورت خرج بیهوده می کنه . و برای ورزش های دیگه هیچ پولی نداره؟
چرا کسی نظارت نمی کنه تا حداقل با چشم باز با مربی های خارجی قرارداد ببندند.
واسه یک قسط عقب افتاده چه سودهایی که بانک نمی گیرده .پس چرا کسی به این ها چیزی نمی گه که اخه این پول مگه ارث پدرتون هست که به این صورت دست و دل باز می ریزید زیر دست مربی های خارجی؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی