بازدید 9247
به تیمم بعدازآن صحنه پنالتی افتخار می‌کنم

استراماچونی: سپاهان باگرفتن مساوی ازاستقلال خوشحال بود

از عملکرد تیمم راضی هستم. به خاطر اینکه سپاهان از اینکه در زمین خودش مساوی کرد خوشحال بود. حتی زمانی که دو بر یک جلو بودیم، دو موقعیت خوب دیگر داشتیم. این ذهنیتی که دیدیم، نشان می‌دهد تیم در حال پیشرفت کردن است.
کد خبر: ۹۴۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹ 30 November 2019

سرمربی تیم استقلال از عکس‌العمل تیمش بعد از آن صحنه‌ای که داور برای این تیم ضربه پنالتی اعلام نکرد، راضی است.

به گزارش تابناک ورزشی، آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از تساوی دو بر دو تیمش برابر سپاهان، در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش بعد از صحنه مشکوک در محوطه جریمه انگیزه بیشتری پیدا کرد، گفت: موافقم که تیم بعد از آن صحنه عکس‌العمل خوبی داشت. در نیمه اول هم ما فوتبال خوبی بازی کردیم. در نیمه اول نزدیک به ۷۰ درصد مالکیت را در اختیار داشتیم. بازی را طوری شروع کردیم که برنده شویم. از دقیقه اول تا آخر با مدل فوتبال هجومی خودمان بازی کردیم. به خاطر عکس‌العمل بازیکنانم بعد از آن صحنه‌ای که پنالتی گرفته نشد خوشحال هستم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که چرا تیمش با وجود بازی خوب در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کرد، توضیح داد: مدتی بود که ما در وقت اضافه گلی دریافت نکرده بودیم، ولی شرایط بازی طوری بود که سپاهان توپ‌های بلند روی دروازه ما ارسال می‌کرد و چند بازیکن خیلی خوب داشتند که برای سرزنی در محوطه جریمه ما حاضر بودند. مطمئنم این برای هیچ تیمی آسان نیست. متاسفانه بهترین سرزن ما یعنی یزدانی هم مصدوم شد.

استراماچونی ادامه داد: از عملکرد تیمم راضی هستم. به خاطر اینکه سپاهان از اینکه در زمین خودش مساوی کرد خوشحال بود. حتی زمانی که دو بر یک جلو بودیم، دو موقعیت خوب دیگر داشتیم. این ذهنیتی که دیدیم، نشان می‌دهد تیم در حال پیشرفت کردن است.

استراماچونی: سپاهان باگرفتن مساوی ازاستقلال خوشحال بود

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار