بازدید 7712
هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال

یحیی بازهم درمشهد به یک نفتی باخت و صدر را پس داد!

شهرخودروی صدرنشین در امتیاز ۲۲ باقی ماند تا در صورت پیروزی استقلال یا امتیاز گیری سپاهان مقابل آبی‌های تهران، صدر را به یکی از این دو تیم تقدیم کند.
کد خبر: ۹۴۰۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ 30 November 2019

در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، شهرخودروی صدرنشین در خانه بار دیگر به یک تیم نفتی باخت تا آبادانی ها صدرنشین را در خانه زمینگیر کرده و با سوغاتی شیرین مشهد را ترک کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار دو تیم شهر خودرو و صنعت‌نفت با پیروزی زردپوشان آبادن با هدایت اسکوچیچ به پایان رسید. تیم شهرخودرو مشهد در چارچوب هفته دوازدهم و در ورزشگاه امام رضا به مصاف نفت آبادان رفت که این بازی با پیروزی تیم میهمان به پایان رسید. قبل از این تیم نفت مسجدسلیمان نیز در مشهد پیروز شده بود.

صنعت نفت با این پیروزی نوزده امتیازی شد و به علت تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس و فولاد خوزستان روی پله ششم جدول قرار گرفت و شهرخودرو نیز در امتیاز ۲۲ باقی ماند تا در صورت پیروزی استقلال یا امتیاز گیری سپاهان مقابل آبی‌های تهران، صدر را به یکی از این دو تیم تقدیم کند.

شرح گل

شهرخودرو صفر - نفت آبادان یک (دقیقه ۲۷: عیسی آل‌کثیر): ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه را عیسی آل‌کثیر زد که توپ پس از برخورد به یکی از بازیکنان دیوار دفاعی شهرخودرو تغییر جهت داد و به گوشه دروازه این تیم رفت تا تنها گل نفت شکل بگیرد.

صدرنشینی شهرخودرو خیلی دوام نداشت و آن‌ها که در صورت پیروزی در بازی امروز مقابل نفت می‌توانستند همچنان در رده اول قرار بگیرند، دومین باخت خانگی فصل را برابر مردان اسکوچیچ متحمل شدند تا باتوجه به رقم خوردن هر نتیجه‌ای در تقابل سپاهان و استقلال، صدر جدول را از دست رفته ببینند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل