بازدید 7058
۱

شکست تازه گل‌گهر و آقامعلم مقابل شاگرد قدیمی

گل‌های فولاد را در این بازی ایوب والی در دقیقه ۲۲ و حسن بیت‌سعید در دقیقه ۴+۹۰ به ثمر رساندند. فولادی‌ها با این پیروزی جمع امتیازات‌شان را به عدد ۱۹ رساندند و موقتاً با دو پله صعود به جایگاه پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر رسیدند.
کد خبر: ۹۴۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲ 29 November 2019

تیم فوتبال فولاد دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان را با برتری پشت سر گذاشت و در جدول رده‌بندی ۲ پله صعود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در آخرین دیدار روز دوم از هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم‌های فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۶:۴۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان به برتری ۲ بر صفر تیم میزبان انجامید.

گل‌های فولاد را در این بازی ایوب والی در دقیقه ۲۲ و حسن بیت‌سعید در دقیقه ۴+۹۰ به ثمر رساندند. فولادی‌ها با این پیروزی جمع امتیازات‌شان را به عدد ۱۹ رساندند و موقتاً با دو پله صعود به جایگاه پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر رسیدند.

جواد نکونام که در تیم‌های پاس و سایپا به‌عنوان بازیکن زیر نظر مجید جلالی کار می‌کرد، موفق شد در این بازی به نوعی مقابل استادش درس پس بدهد و تیم خود را برنده بازی کند. قضاوت این دیدار برعهده علی بای بود که به ایوب والی از فولاد و عبدالله حسین و مهران گلزاری از گل‌گهر کارت زرد نشان داد.

شرح گل

فولاد ۱ - گل‌گهر صفر (دقیقه ۲۲: ایوب والی): عباس بوعذار از روی ضربه ایستگاهی سمت چپ میانه زمین توپ را ارسال کرد که دفع ناقص عبدالله حسینی با ضربه سر موجب شد تا توپ به ایوب والی برسد و این مدافع پیشتاخته با مهار توپ و شوت به کنج دروازه گل‌گهر، گل اول فولاد را به ثمر رساند.

فولاد ۲ - گل‌گهر صفر (دقیقه ۴+۹۰: حسن بیت‌سعید): روی غفلت مدافعان گل‌گهر سیرجان، بیت‌سعید در میانه زمین صاحب توپ شد و در موقعیت تک به تک قرار گرفت که حرکت او تا محوطه جریمه و ضربه بغل پای این بازیکن تبدیل به گل شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اکثر همدوره های جلالی در خانه سالمندان در حال استراحت و مرور خاطرات تلخ و شیرین هستند .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار