بازدید 6243

تساوی شاهین ۱۰نفره با پارس جم در دربی بی پول‌های بوشهر

این اولین دربی بوشهری تاریخ لیگ برتر بود که با نتیجه تساوی یک بر یک پایان یافت. در این دیدار ابتدا حسین مالکی در دقیقه ۲۱ دروازه جمی‌ها را باز کرد، اما ۱۵ دقیقه بعد محمد نوری از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش با امتیاز داربی بوشهر را به پایان برساند.
کد خبر: ۹۴۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲ 29 November 2019

جدال تیم‌های بوشهری شاهین شهرداری و پارس جنوبی جم برنده نداشت.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم بوشهری شاهین و پارس جنوبی جم در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا شاهین شهرداری بوشهر کماکان در قعر جدول رده‌بندی باقی بماند و از کسب پیروزی در لیگ نوزدهم عاجز بماند.

در این دیدار ابتدا حسین مالکی در دقیقه ۲۱ دروازه جمی‌ها را باز کرد، اما ۱۵ دقیقه بعد محمد نوری از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش با امتیاز داربی بوشهر را به پایان برساند. همچنین مصطفی احمدی از شاهین بوشهر در دقیقه ۶۳ از زمین اخراج شد تا میزبان ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد. با این نتیجه پارس جنوبی با ۹ امتیاز در رده چهارم باقی ماند و شاهین هم با ۴ امتیاز در قعر جدول جای گرفت.

حسین مالکی مهاجم جوان تیم شاهین که پیش از این سه بار موفق به گلزنی شده بود، در دقیقه ۲۱ بازی پاس حسن نجفی را به زیبایی کنترل کرد و پس از یک دریبل عالی توپ را درون دروازه دخسوس جا داد، اما بازهم تیم شاهین موفق نشد پیروز شود و به تساوی برابر پارس جنوبی جم قناعت کرد.

شرح گل

شاهین یک پارس جم صفر (دقیقه ۲۲- حسین مالکی)، مهاجم جوان شاهین از پاس ارسالی به پشت مدافعان پارس نهایت استفاده را برد پس از دریبل موفق دخسوس با ضربه پغل پا گل اول را برای تیمش به ارمغان آورد.

شاهین یک پارس جم یک (دقیقه ۳۴- محمد نوری)، گادرانی در داخل محوطه جریمه بر روی متین کریم زاده خطا کرد تا ضربه خطا برای پارس به وجود آید. در ادامه محمد نوری با گل کردن این ضربه بازی را به تعادل کشید. هر چند که او موقع پنالتی لیز خورد و این ضربه چیپ شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان