بازدید 21868

سایت ثبت اعتراض به معیشت فعال شد

سخنگوی طرح معیشت از فعال شدن سامانه ثبت اعتراض خبر داد و گفت:‌ واحد USSD موظف به ارسال پیامک برای همه افراد بوده و ممکن است در موارد خاص سیستم کال سنتر تماس گرفته و برای افراد کد رهگیری را بخواند.
کد خبر: ۹۴۰۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴ 27 November 2019

حسین میرزایی در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این سوال که برخی شهروندان از چند روز پیش اعتراض خود را از طریق کد دستوری ثبت کردند اما کد رهگیری برای آنها پیامک نشده است، اظهار داشت: سامانه مرتب بررسی می‌شود و ارسال پیامک فقط برای سرپرستان خانوار مجاز است. تاکنون درصد زیادی از پیامک‌ها ارسال شده است. 

سخنگوی طرح معیشت، با بیان اینکه کمتر از 4 میلیون سرپرست خانوار درخواست طرح معیشتی ثبت کردند عنوان کرد: مابقی یا سرپرست نبودند یا درخواست تکراری ثبت شده است. سامانه مکرر پیامک ارسال می‌کند؛ یکی از دلایل عدم ارسال پیامک این است که احتمالا گوشی افراد خاموش بوده یا آنتن ندارد همچنین در ارسال پیامک گروهی و انبوه تا زمانی که همه پیامک‌ها گزارش تحویل دریافت نکند سامانه پیامک را مجدد ارسال می‌کند. 

وی تاکید کرد: واحد USSD موظف به ارسال پیامک برای همه افراد بوده و ممکن است در موارد خاص سیستم کال سنتر تماس گرفته  و برای افراد کد رهگیری را می‌خواند. 

میرزایی افزود: افرادی که ثبت‌نام کردند و کد رهگیری برای آنها پیامک شده است می‌توانند در سایت مربوطه اعتراض خود را ثبت کنند در حال حاضر سایت Hemayat.mcls.gov.ir شروع به کار کرده و افراد می‌توانند اطلاعات مورد نیاز را ثبت کنند. 

وی تاکید کرد: واحد USSD موظف به ارسال پیامک برای همه افراد بوده و ممکن است در موارد خاص تماس گرفته بشود و برای افراد کد رهگیری را بخوانند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۷
سه روز از ارسال کد ملی گذشت و آنتن هم داریم و گوشی روشن است و پیامک بانک و قبض موبایل دریافت کردیم ولی از پیامک کد رهگیری خبری نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
بالاخره کد رهگیری اومد.رفتم خان بعدی...
رضا صالحی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
دوست عزیزم
اگر قرار باشد که از جیبمان پولی خارج شود و به خزانه برود، تمامی امکانات و زیرساخت های مملکت حتی اگر باران سنگ هم از آسمان ببارد بسیج میشوند تا این پول بدون دردسر از جیبمان خارج گردد.
اما اگر قرار باشد یک ریال، فقط یک ریال، از خزانه به جیب ما بیاید، تمام قوانین و مقررات، مشکلات زیرساختی مانند خطوط مخابراتی و ... و هزار سد دیگر مانع میشوند تا بلکه این کار انجام نشود.
چگونه کد رهگیری ثبت کنیم
پاسخ ها
کیوان رضایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
من اصلا شغلی ندارم وهیچ گونه معیشتی نگرفتم.این چجور قانونیه آقای رئیس جمهور
با سلام کارمندانی که کارپرداز اداره ای دولتی هستند و یارانه معیشتی انها قطع شده تکلیفشان چیست
سلام دو روزه کد رهگیری واسمون اومده ولی سایت ثبت اعتراض باز نمیشه دیگه از بس وقت گذاشتیم واسه ثبت کد رهگیری خسته شدیم لطفا یکی جوابگو باشه
من کارگرساختمانیم ولی یارانه معیشیتی برام واریز نشده
من کارگرم شماره ملی را به 6369 میزنم میگه نا معتبراست چیکار کنم
من كدملي راارسال كردم ولي كد رهگيري نمياد ومجدد هم كه ثبت ميكنم ميگه درخواست تكراري مي باشد چيكار كنم
معشیتی دریافت نکردم
سلام شماره حساب یارانه رو که مطمعنم درسته وارد میکنم ولی خطا میزنه صحیح نیست تکلیف چیست/
باسلام من الان سال هفتمه یارانم قطع شده وکسی پاسخگو این کار نیست این پسته معیشتی را به همه دادند به ما ندادن پس ما کجا باید بریم برا ثبت نام
منی که هم ثبت نام کردم هم کد رهگیری گرفتم هم اطلاعاتم رو کامل وارد کردم وبا موفقیت تموم شد الان یکماه منتظرم بگن نتیجه چی شد وای به حال بقیه این بنده گان خدا که هنوز کد رهگیری نگرفتن برای ثبتنام
من از ابتدای سال 1397 مدیر مجتمع 40 واحدی شدم و همه شارژ و مخارج ساختمان را به حساب من نزد بانک انصار واریز می کنند و به عنوان دستمزد ماشینم را در حیاط پارک میکنم چون منزل من پارکینگ ندارد . منزل را هم با وام مسکن خریدم . خودرو تیبا را هم اقساطی خریدم . طی بیست سال گذشته حدود پنجاه و پنج میلیون تومان پس انداز داشتم که به حساب سپرده موسسه ملل سپردم تا از سود آن بابت اقساط منزل و تیبا کمک شود . من بعضی از ماه های سال کمتر از یک میلیون درامد دارم چون به شکل دوره گردی تراکت و کارت ویزیت از فروشگاه ها میگیرم و به چاپخانه ای در خیابان ظهیرالاسلام در تهران میدهم تا برایم چاپ کنند . خیلی ها به این شکل کار میکنند و از این کار باور کنید سود خیلی کمی گیرم میاد. در ضمن ماهانه حدود پانصد هزار تومان به عنوان حق بیمه اختیاری به تامین اجتماعی میدهم . خواهش میکنم توجه کنید و نیاز دارم
ما خانواده 5 نفری که مستاجر هم هستیم و در نتیجه اعتراضی که زدیم نوشته شما یک پراید مدل 86 دارید که از کل خانواده ما همین رو پیدا کردن نوشتن و با میانگین حقوق ماهیانه 3 میلیون 300 که گویا اعلام کرده شما از 85 درصد خانواده ها وضعیتتون بهتره و یارانه معیشتی نباید بهتون تعلق بگیره!!!!!!!!!!!/
الان این وضعیت آیا بالای حقوق 8 میلیونی هست که گفتن ؟؟؟
الان این پراید بالای چند صد میلیون ارزش داره ؟؟؟
آیا ی خونه ایی داشتیم که 900 میلیون ارزش داشته باشه ؟؟؟
آیا سفر خارجی داشتیم یا کارفرما بودیم ؟؟؟
چرا با سطح فهم مردم بازی میکنید !!!!!!!!!!!
تورا.خدا.یارانه.ندارم.هر.کجا.میرم.برام.انجام.نمیدن.دوتا.بچهامم.سر.پرست.ندارن.خودم.قیم.گرفتام.معشتی.ندارم.با.تشکر
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی