بازدید 7202

دستگیری ۳ نفر از عاملان اصلی راه‌بندان جم-عسلویه

کد خبر: ۹۴۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۴ 27 November 2019
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: سه نفر از عوامل اصلی که در جریان آشوب‌های به مدت چهار روز با ایجاد راه‌بندان جاده جم - عسلویه در این استان را بسته بودند و باعث ایجاد ناامنی، ترافیک و اخلال در تردد مردم و خودرو‌ها در این مسیر شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛ سردار خلیل واعظی روز سه‌شنبه در این ارتباط افزود: همزمان با اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و سهمیه‌بندی بنزین، شماری از آشوبگران باعث ایجاد راه‌بندان، تخریب اموال عمومی و خودرو‌های شخصی شدند در سطح شهر‌ها و جاده‌ها شدند و مردم را به شرکت در اغتشاش دعوت می‌کردند.

وی بیان کرد: یکی از دستگیر شدگان یاد شده زنی است که از طریق فضای مجازی با یکی از عوامل خود فروخته خارج نشین و ضد انقلاب در ارتباط بوده و در این ناآرامی‌ها از آن طریق هدایت می‌شده‌است.

واعظی ادامه داد: این زن از ارتباط خود با عامل بیگانه اظهار ندامت و پشیمانی کرد و بیان داشت که با وعده‌های توخالی و فریب دهنده عامل بیرونی و ضدانقلاب مورد اغفال قرار گرفته‌است.

وی یادآور شد: فرد دیگری از دستگیر شدگان، شرور مسلحی است که پیش از این سابقه شرارت و سرقت مسلحانه در یکی از شهرستان‌های استان بوشهر را در پرونده دارد.

واعظی گفت: نفر سوم نیز با ارتباطی که با رسانه‌های بیگانه داشته‌است عکس و فیلم از تجمع اعتراضی تهیه و برای رسانه‌های معاند ارسال می‌کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار