بازدید 9084

کشف میلیاردی سامانه استخراج ارز دیجیتال در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف میلیاردی سامانه استخراج ارز دیجیتال در بزرگراه نواب خبرداد و گفت: متهم هنگام جابجایی کالای قاچاق شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۹۴۰۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۹ 27 November 2019
به گزارش تابناک به نقل از مهر، سرهنگ نعمت اله علیپور با اشاره به اهمیت رصد استخراج ارز دیجیتال، گفت: روز گذشته عوامل پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ به همراه نمایندگان سازمان تعزیرات و سازمان صنعت، معدن و تجارت، هنگام گشت زنی در بزرگراه نواب، فردی را در حال جابجایی تعدادی دستگاه بیت کوین، از داخل یک دستگاه خودرو مشاهده کردند که برای بررسی موضوع به این فرد نزدیک و تحت بازجوئی اولیه قراردادند.

وی بیان داشت: متهم که مدارک و مجوز‌های گمرکی نداشت در تحقیقات پلیسی، اظهار داشت: دستگاه‌ها را از فردی خریداری کرده و از قاچاق بودن آن‌ها اطلاعی نداشته و هیچگونه آدرس و مشخصاتی از فروشنده نیز ندارد.

علیپور با بیان اینکه در این رابطه ۳۰ دستگاه سامانه استخراج ارز دیجیتال (بیت کوین) و ۳۰ دستگاه پاور کشف شد، خاطرنشان کرد: کالا‌های به همراه متهم برای تحقیقات تکمیلی به مقر پلیس امنیت اقتصادی انتقال یافت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت ابراز داشت: کارشناسان ارزش ریالی سامانه‌ها را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورده اند و متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل