بازدید 7994

مصدومیت ۴ آتش نشان در انفجار در بندرعباس

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از مصدومیت ۴ آتش نشان در حادثه انفجار منزل مسکونی خبر داد و گفت: وضعیت عمومی آن‌ها در حال حاضر نرمال و بستری هستند.
کد خبر: ۹۳۹۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳ 26 November 2019
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حسن امینی زاده عصر امروز اظهارداشت: طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی بندرعباس گزارش حریق یک باب منزل مسکونی واقع در چهارراه نخل ناخدا خیابان نامداران کوچه نامداران ۱۳ در ساعت ۱۱ و هفت دقیقه اطلاع داده شد.

وی در ادامه افزود: در زمان حریق که علت آن در دست بررسی است، یک نفر زن در منزل بوده که پس از مشاهده دود در منزل و ناکامی در اطفای حریق توسط وی و اهالی محله، به بیرون از منزل مراجعه نموده و سپس توسط همسایگان به آتش نشانی اطلاع داده شده است.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس ابراز داشت: پس از اعلام آتش نشانان بلافاصله به محل حریق اعزام شدند، اما متاسفانه به دلیل شعله‌های ناشی از حریق که سیلندر گاز را در برگرفته بوده، شیر سیلندر گاز در اثر این حرارت به بیرون پرتاب شده و انفجار رخ می‌دهد که در این انفجار ۳ آتش نشان مصدوم می‌شوند. همچنین یک آتش نشان در حین اطفا دچار مصدومیت می‌گردد.

امینی گفت: پس از این دیگر آتش نشانان از ایستگاه‌های شماره ۵ و ۹ و ۱ بلافاصله به محل حریق اعزام و حریق را اطفا و مهار کردند.

وی بیان کرد: آتش نشانان مصدوم به بیمارستان منتقل شدند و در حال حاضر حال عمومی آن‌ها مساعد و بستری هستند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس افزود: در این حادثه بیش از ۵۰ درصد به منزل خسارت وارد شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل