بازدید 7431

مدافع کلیدی پرسپولیس در پی انتقال به لیگ قطر

با رفتن برانکو و آمدن کالدرون ورق برگشت و او مجبور به بازی در دفاع راست و یا حضور روی نیمکت شد!محرومیت دو جلسه‌ای در پایان بازی مقابل استقلال باعث شد تا او از ترکیب دور شود و جای خود را به محمد انصاری بدهد.
کد خبر: ۹۳۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ 26 November 2019

مدافع مستحکم و شمالی تیم فوتبال پرسپولیس که در دوران کالدرون و با تصمیم های او دچار فراز و نشیب شده است، در اندیشه ترک این تیم است.

به گزارش تابناک ورزشی، شجاع خلیل‌زاده، مدافع میانی تیم پرسپولیس در دو فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود و سهم بزرگی در موفقیت‌های پرسپولیس زیر نظر برانکو داشت و همه امیدوار به حضور دوباره او در تیم ملی بودند اما با رفتن برانکو و آمدن کالدرون ورق برگشت و او مجبور به بازی در دفاع راست و یا حضور روی نیمکت شد!

با این وجود به نظر می‌رسد شرایط در این فصل برای شجاع که اصلا خوب پیش نمی‌رود. شجاع در هفته‌های ابتدایی لیگ به عنوان یکی از مدافعان ثابت سرمربی سرخپوشان به کار گرفته شد، اما محرومیت دو جلسه‌ای در پایان بازی مقابل استقلال باعث شد تا او از ترکیب دور شود و جای خود را به محمد انصاری بدهد.

مدافع تیم پرسپولیس در پایان محرومیت خود به خاطر عدم حضور در تمرینات یک بازی دیگر را هم از دست داد و در بازی مقابل شاهین بوشهر به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت و حتی توانست گلزنی کند. با این حال شجاع در مسابقه مقابل ماشین‌سازی به عنوان دفاع راست به کار گرفته شد و هرگز نتوانست بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد تا با دریافت کارت زرد یک بازی دیگر را برای پرسپولیس از دست دهد و در بازگشت در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان کار را از روی نیمکت آغاز کند.

شنیده‌ها حاکی از این است که شجاع از شرایط موجود خود به شدت ناراحت است و حتی در پایان بازی مقابل نفت مسجدسلیمان زودتر از سایر بازیکنان ورزشگاه را ترک کرد تا نشان دهد از نیمکت‌نشینی خود اصلا راضی نیست. در خصوص این بازیکن گفته می‌شود که با ادامه این روند تصمیم دارد تا در پایان نیم فصل از جمع سرخپوشان جدا شود و حتی شنیده می‌شود که پیشنهادی از تیمی قطری هم به دستش رسیده که احتمال لژیونر شدن او را بالا می‌برد.

شایعه جدایی احتمالی شجاع خلیل‌زاده در حالی مطرح شده که شنیده می‌شود مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به مدافع خود اعلام کرده است خیلی زود تصمیم نگیرد و مطمئن باشد همه چیز درست می‌شود و قطعا پرسپولیس به بازیکنی مانند او نیاز خواهد داشت. با این حال باید دید با ادامه نیمکت نشینی شجاع چه سرنوشتی بین او و پرسپولیس در پایان نیم فصل رقم می‌خورد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان