بازدید 9838
۱
اجاره بازیکن خارجی برای دور برگشت مقدماتی جام جهانی قطر

بحرین برای بازی برگشت با ایران مهاجم برزیلی خرید!

مهاجم جدیدمان را در مسابقات جام خلیج فارس مورد آزمایش قرار می‌دهیم تا برای بازی‌های دور برگشت مرحله مقدماتی به هماهنگی لازم با تیم برسد و در سه بازی حساس مقابل هنگ‌کنگ، ایران و کامبوج از او استفاده کنیم.
کد خبر: ۹۳۹۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ 25 November 2019

تیم ملی فوتبال بحرین حریف ایران در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، با دعوت از دو بازیکن جدید و حضور یک مهاجم برزیلی در رقابت‌های جام خلیج فارس شرکت می‌کند.

به گزارش تابناک ورشی، تیاگو آگوستو، مهاجم ۲۹ ساله برزیلی و متولد منطقه سانتا کاتریناست که از سال ۲۰۱۳ در لیگ فوتبال بحرین حضور دارد ، با تشخیص سوزای پرتغالی، مسئولان فدراسیون فوتبال بحرین اقدامات لازم به منظور تغییر تابعیت این بازیکن را انجام داده‌اند و آگوستو در مسابقات جام خلیج فارس برای نخستین بار پیراهن تیم ملی بحرین را بر تن می‌کند.

سرمربی تیم ملی بحرین در این مورد گفت: ما تیم قدرتمند و شایسته‌ای داریم، اما یکی از مشکلات تیم در موضوع گلزنی است. فراموش نکنید که در بازی‌های گذشته فرصت‌های زیادی را از دست داده‌ایم و تیم ملی بحرین معمولاً نتایج پرگلی برابر حریفانش به دست نمی‌آورد. با این وجود حضور تیاگو اتفاق بسیار خوبی است. او یک مهاجم قدرتمند با توان گلزنی بالاست که می‌تواند در بازی‌های دور برگشت به تیم ما کمک کند. مهاجم جدیدمان را در مسابقات جام خلیج فارس مورد آزمایش قرار می‌دهیم تا برای بازی‌های دور برگشت مرحله مقدماتی به هماهنگی لازم با تیم برسد و در سه بازی حساس مقابل هنگ‌کنگ، ایران و کامبوج از او استفاده کنیم.

طی سال های گذشته کشورهای حوزه خلیج فارس در راستای جذب ستاره های خارجی کشور های دیگر برای تیم ملی خود اقدامات متعددی انجام دادند .به عنوان نمونه کشورهایی مثل قطر،‌ کویت، امارات و … برای بازیکنان خارجی زیادی تابعیت کشور خود را گرفتند و در تیم ملی شان بازی دادند. حالا بحرینی ها یک بازیکن برزیلی را به خدمت گرفتند. تیاگو آگوستو بازیکن برزیلی با مسئولان فدراسیون فوتبال بحرین به توافق رسیده و مسئولان این کشور برای او تابعیت بحرینی گرفتند تا بتوانند از او در تیم ملی خود استفاده کنند.

مهاجم برزیلی به تیم ملی بحرین پیوست! + عکس

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
بدون مهاجم برزیلی هم این تیم ساخته پرداخته سردار تاج و سربازجو امیری در مقابل بحرین شانس برد ندارد. فقط کی روش توانست این فدراسیون فشل را به نفع تیمش مدیریت کرده و تا حدودی نتیجه بگیرد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار