بازدید 4742

رئال مادرید با سه گل به بارسلونای صدرنشین چسبید

در جدول رده بندی رقابت‌های لالیگا بارسلونا با ۲۸ امتیاز در صدر قرار دارد. رئال مادرید هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم است و اتلتیکو مادرید هم با ۲۵ امتیاز در رده سوم جای دارد.
کد خبر: ۹۳۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴ 24 November 2019

رئال مادرید با پیروزی قاطعی که برابر رئال سوسیداد به دست آورد به تعقیب بارسلونای صدرنشین ادامه داد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه هفته سیزدهم رقابت‌های لالیگا دو دیدار برگزار شد. ابتدا اتلتیکو مادرید در خانه گرانادا به میدان رفت و با تساوی یک بر یک متوقف شد تا اختلاف این تیم با بارسلونا و رئال به سه امتیاز افزایش پیدا کند. تک گل تیم مادریدی را رنان لودی به ثمر رساند.

لوکا مودریچ-رئال مادرید-فدریکو والورده-لالیگا-Luka Modric

در حساس‌ترین بازی رئال مادرید در برنابئو از رئال سوسیداد پذیرایی کرد که این دیدار با پیروزی سه بر یک رئال مادرید به پایان رسید. در این بازی رئال سوسیداد شروعی توفانی داشت و در همان دقیقه ۲ دروازه رئال را باز کرد، اما کریم بنزما در دقیقه ۳۷ کار را به تساوی کشاند تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسد.

با شروع بازی در نیمه دوم رئال این بار توسط والورده به گل رسید، اما این پایان کار نبود و لوکا مودریچ در دقیقه ۷۴ توانست گل سوم را هم به ثمر رساند تا رئال یک پیروزی قاطع خانگی را به دست آورد. در جدول رده بندی رقابت‌های لالیگا بارسلونا با ۲۸ امتیاز در صدر قرار دارد. رئال مادرید هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم است و اتلتیکو مادرید هم با ۲۵ امتیاز در رده سوم جای دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار