بازدید 3909

فروپاشی ابهت و شکوه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی

کد خبر: ۹۳۹۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷ 23 November 2019

شکست مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته یازدهم، دردسرهای زیادی برای پرسپولیس ایجاد خواهد کرد. فاصله‌شان با صدر احتمالا بیشتر می‌شود و پس از برگزاری بازی‌های عقب افتاده، شاید چند پله سقوط در جدول هم منتظرشان باشد. پرسپولیس کالدرون، کم گل می‌زند و امروز هم نتوانست دروازه نفت مسجد سلیمان را باز کند اما این بحران، در بازی‌های خانگی به مراتب جدی‌تر است.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس از 11 هفته ابتدایی لیگ برتر، 6 هفته میزبان بوده و فقط نصف آن‌ها را برده است. یک مساوی مقابل ماشین‌سازی داشت و در دو بازی هم، از نفت مسجدسلیمان و سپاهان شکست خورد. نکته نگران کننده‌تر، تعداد گل‌های آن‌ها در بازی‌های خانگی است. پرسپولیس در 6 بازی خانگی این فصل، 4 گل زده و با میانگین 0.66 گل زده در هر مسابقه، آماری ناامید کننده دارد. تیم کالدرون دروازه پارس جنوبی و صنعت نفت را یک بار باز کرد، به پیکان دو گل زد و در عوض مقابل سپاهان، ماشین‌سازی و نفت مسجدسلیمان موفق به گلزنی نشد.

این آمار، توسط تیمی خلق شده که فصل پیش حتی یک بازی در ورزشگاه آزادی نباخت. از 15 مسابقه، 11 پیروزی بدست آورد و هر بازی به صورت میانگین حدود 1.5 گل زده داشت. از آخرین گلی که طرفداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی دیدند، بیشتر از 180 دقیقه گذشته و از دست رفتن اقتدار خانگی، جایگاه آن‌ها بین مدعیان را هم تحت تاثیر قرار داده است. نمایش تیم کالدرون مقابل ماشین سازی و نفت، می‌تواند اوضاع را سخت‌تر و سایر تیم‌ها را هم برای امتیاز گرفتن از آزادی امیدوار کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی