بازدید 50802

اشکال بزرگ و ادامه‌دار تصمیم بنزینی اخیر

هرچند شروع ناگهانی و بی مقدمه در نیمه شب بزرگترین نکته ابهام آمیز و عجیب تصمیم بنزینی اخیر بود، مصوبه اشکالات دیگری نیز داشت که هنوز مورد توجه مسئولان قرار نگرفته است. منظورمان نه اتفاقات انتقاد برانگیزی مانند اجرای این تصمیم در نیمه شب و انتقادات به شیوه اجرای این مصوبه، که توجه نکردن به زیرساخت‌های اجرای آن است.
کد خبر: ۹۳۸۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹ 22 November 2019
تابناک اجتماعی
هرچند شروع ناگهانی و بی مقدمه در نیمه شب بزرگترین نکته ابهام آمیز و عجیب تصمیم بنزینی اخیر بود، مصوبه اشکالات دیگری نیز داشت که هنوز مورد توجه مسئولان قرار نگرفته است.

به گزارش «تابناک»؛ نخستین اشکالی که با سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین بروز و نمود یافت، بی توجهی تصمیم گیران به مشاغل مرتبط با خودرو بود؛ بی توجهی به ناوگان حمل و نقل بنزینی مانند تاکسی ها، آژانس‌های معمولی و تاکسی‌های اینترنتی، وانت‌ها و ناوگان حمل و نقل سبک شهری و امثال آنها.

البته بخشی از این اشکالات و نواقص طی روز‌های گذشته و در سایه برخی تصمیمات مسئولان رفع و رجوع شده یا دست کم مورد توجه قرار گرفته و در مسیر برطرف شدن است، اما جدای این نقیصه ها، مصوبه بنزینی اخیر اشکالات دیگری هم دارد که ظاهرا هنوز مورد توجه قرار نگرفته و برای رفعشان تدبیری در دستور کار قرار نگرفته است.

توجه کنید که منظورمان از اشکالات، نه اتفاقات انتقاد برانگیزی مانند اجرای این تصمیم در نیمه شب، آن هم بدون اطلاع رسانی و آماده سازی افکار عمومی و به طور کلی، انتقادات به شیوه اجرای این مصوبه، که توجه نکردن به زیرساخت‌های اجرای مصوبه بنزینی اخیر است.
 
اشکال بزرگ و ادامه‌دار تصمیم بنزینی اخیر

برای شرح ماجرا لازم است که ابتدا اعمال سهمیه بندی در مصوبه جدید را یادآور شویم که لازمه بهره مندی افراد از آن، داشتن کارت سوخت است. همان کارت سوختی که در سال‌های گذشته تأکید کرده بودند دایر کردن آن و تجهیز جایگاه‌های سوخت به زیرساخت استفاده از آن، عملی زیان بار و بی فایده بوده است.

بر این اساس، احیای کارت سوخت تنها در صورتی موجه و عقلانی به نظر می‌رسید که دست کم عیب و ایرادات آن رفع شده باشد. اشکالاتی مانند قابلیت سوءاستفاده از آن در صورت مفقودی، دشواری‌های صدور المثنی آن و زمان بر بودن پروسه صدورش و مسائلی از این دست؛ ایراداتی که سال‌ها پیش وجود داشت و هنوز هم برقرارند.

اگر از زمره افرادی باشید که طی روز‌های اخیر برای دریافت کارت سوخت یا صدور المثنی آن یا تعویض کارت سوخته روانه دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه کرده اند، حتما می‌دانید که وعده‌ای نزدیک‌تر از دو ماه بعد برای دریافت کارت سوخت به مراجعان داده نمی‌شود. وعده‌ای طولانی مدت که نشان می‌دهد زیرساخت‌های اجرای این طرح چقدر ناقص است.

این نقص البته در ابعاد دیگر ماجرا نیز دیده می‌شود. از ابهامات و پرسش های فراوانی که بی پاسخ مانده اند تا آتیه این طرح و نگرانی‌ها از سرایت افزایش قیمت از بنزین به گازوئیل و گاز طبیعی و ضرورت دریافت کارت سوخت برای استفاده از این سوخت ها؛ نگرانی‌ که با توجه به شیوه اجرای سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین، جدی به نظر می‌رسد.

این در حالی است که واکنش مسئولان به ماجرا سکوت است. سکوتی ادامه دار و آزار دهنده که باید هرچه سریعتر شکسته شود و جایش را بیان تدابیر ویژه برای رفع موانع طرح بگیرد. تدابیری از جمله تسریع اموری مانند صدور کارت سوخت که در حال حاضر وضعیت عجیب و غیرقابل باوری دارد و این پرسش را به وجود می‌آورد که آیا نمی‌شود مقدمات اجرای چنین طرح‌های مهمی را پیش بینی کرد و فراهم آورد؟!
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۶
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴۳۵
خودتحریمی بیشتر از تحریم اسیب زده. حالا شما هر چی بنویسی با امنیت توجیهش میکنند. بگی فلان چیزو ندارم میگن امنیت داری عوضش بگی فلان چیزو میخوام میگن اولویت اول تامین امنیته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
شاید امنیت فیزیکی برقرار بشه ولی بزرگترین مختل کننده امنیت اقتصادی سیاستهای خود دولته ، امنیت
اقتصادی نباشه سرمایه رم میکنه فرار میکنه، پشت سرش فرار مغزها و فرار نیروی کار متخصص و فرار تکنسینها رخ میده. دولت باید از اقتصاد خارج بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
با هدفمندی بنزین خاستن بودجه تامین کنند با قطعی اینترنت و خرابیها دهها برابر ضرر کردند ...امان از بی تدبیری....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
جوری میگن امنیت داریم که انگار کشورهای همسایه مثل عربستان وعمان و امارات و اذربایجان هرروز جنگ و نامنی دارن
ولی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
اگر رفراندم را که رییس جمهور بارها اعلام کردند در این طرح به رسمیت می شناختند این اتفاقات نمی افتاد و مردم خود به این طرح رای می دادند؟!
معلم ناامید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
من معلم معیشت و مزلت مناسب ندارم و...
وعده تاسیس سازمان نطام معلمی و رتبه بندی هم
هنوز عملی نشده و...گرانیها بیداد میکنه
توسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
نه امنیت نون و آب میشه و نه نون و آب امنیت میشه
همه چیز با هم لازمه حق مردم ایران با این همه ثروت درونی و و جایگاه خاص منطقه ای زندگی خوب و ابرومندانه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
راه دور نروید یک نظر سنجی بگذارید و وضیت و حال
و روز متخصصین جامعه را جویا شوید
این قطعی اینترنت را سطحی نبینید اینترنت فقط کلیپ و پیام دادن و ...نیست فضای رشد و توسعه است...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
خاتمی امروز در نماز جمعه تهران گفته
که اصلا اینتر نت را وصل نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
امنیت مردم رو که نمیگه
عماد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
امنیت فقط این نیست که داعش نیاد توی خونه ات؛ این که شب بخوابی و صبح پاشی ببینی قیمتها سه برابر شده هم ناامنی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
دولت حسن روحانی افکار لیبرالی دارد و طرفدار قشر ثروتمند
دولت راه های زیادی داره تا از قشر ثروتمند کشور درامد کسب کنه
گرفتن مالیات از پزشکان و وکلا و صاحبان مسکن خالی و دلالان زمین و خانه و سکه
در کشورهای غربی درامد دولت ها از قشر ثروتمند است به طور مثال در المان پزشکان 60 درصد درامدشون را مالیات می دن
ازاد و نرخ جهانی حساب کردن نرخ بنزین برای ماشین های گرانقیمت
گرفتن پول اب و برق و گاز به قیمت ازاد از مناطق قشر ثروتمند نشین شمال تهران
جلوگیری از رانت های چند صد هزار میلیاردی دلار 4200
مصادره ثروت های هزار میلیاردی رانتخواران و خصوصی سازی ها
تعدیل 50 درصد مدیران کشور و کاهش 50 درصدی حقوق مدیران
جلوگیری از رانتخواری شرکت های دولتی و خصولتی که مرکز فسادن
و...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
دوماه دیگه با این وضعیت خزانه قراره عیدی کارکنان و کارگران رو پرداخت بکنن . تجربه ثابت کرده که این دولت تو اون موقع یک چیزهایی رو بشدت افزایش قیمت میده که از خود مردم کسری بوجه شو جبران کنه . از حالا تنم می لرزه . خدا بخیر کنه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
دولت حسن روحانی افکار لیبرالی دارد و طرفدار قشر ثروتمند
دولت راه های زیادی داره تا از قشر ثروتمند کشور درامد کسب کنه
گرفتن مالیات از پزشکان و وکلا و صاحبان مسکن خالی و دلالان زمین و خانه و سکه
در کشورهای غربی درامد دولت ها از قشر ثروتمند است به طور مثال در المان پزشکان 60 درصد درامدشون را مالیات می دن
ازاد و نرخ جهانی حساب کردن نرخ بنزین برای ماشین های گرانقیمت
گرفتن پول اب و برق و گاز به قیمت ازاد از مناطق قشر ثروتمند نشین شمال تهران
جلوگیری از رانت های چند صد هزار میلیاردی دلار 4200
مصادره ثروت های هزار میلیاردی رانتخواران و خصوصی سازی ها
تعدیل 50 درصد مدیران کشور و کاهش 50 درصدی حقوق مدیران
جلوگیری از رانتخواری شرکت های دولتی و خصولتی که مرکز فسادن
و...
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
خدارو شکر که امنیت کشور دست این آقایون نیست ،اگر غیر از این بود خدا میدونه چه روزگاری داشتیم
مخاطب تابناک
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
بنزینو باید به نفر بدین نه به ماشین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
بخاطر وجود معضلات و مشكلات ، انقدر به وحاني و اصلاح طلب ها گير ندين. بزرگترين حسن وجودي اينها اينه كه معظلات را انداختين گردن اينها . پس اگر اينها نبودن مردم بخاطر وجود مشكلات و معضلات از اصل نظام و دين زده ميشدن. به نظر من فايده اصلاح طلب ها از سپاه هم بيشتره. چون همه كاستي ها را ي طوري به مردم القا مي كنن كه تقصير ايناست. از اين فايده بالاتر چي ميخوان. من بعنوان يك اصول گرا شخصا از شما اصلاح طلب ها تشكر مي كنم
اینترنت ما کو ؟
طرح مالیات بر بنزین خیلی بهتر از افزایش قیمت بود و هست.تاکسی ها کمترین مالیات بعد صاحبان خودرو های زیر صد میلیون و بیشترین مالیات خودروهای میلیاردی....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
کجایی اگر عقلانیت بود بنزین سوپر که مصرفی ماشینهای چند صد میلیونی هست حد اقل به قیمت فوب ارائه می‌شد آقایان هوای ثروتمندان را بیشتر داذند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
حالا فرض کن ۵۰۰تومن مالیات شصت لیتر و ۲تومن مالیات بیش از شصت لیتر فرقی نمی کنه بازم گرونیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
کلا سیستم مالیاتی ایران مشکل اساسی داره ولی خوب ترجیح میدن مالیات راه نندازن چون خودشون بیشتر از همه باید بپردازن!!
فیروز قاسم زاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
واقعا متاسفم برای کارشناسان که خطرات افزایش مصرف بنزین را هنوز درک نکردند . اولین هدف اصلی افزایش نرخ کاهش مصرف است مردمی که با حرف و خواهش و تمنا حاضر به کاهش مصرف نیستند .
من ویزای تجاری روسیه دارم، باید بلیط هواپیما بگیرم، تاریخ رفت و برگشتم رو باید با روزی که هوا صاف باشه یا حداقل برفی و کولاک نباشه باید تنظیم کنم. متاسفانه اینترنت قطع است، فامیل نزدیک در خارج ندارم که بهش زنگ بزنم سایت هواشناسی خارجی رو چک کنه، سایت داخلی هواشناسی کشورهای دیگر رو نمایش نمیدن، قبلا که اینترنت داشتیم تا 1 ماه آینده رو به خوبی از سایت Weather.com میدیدم. روسیه که رفیق خودتونه، لااقل سایت yandex رو آزاد بذارید بریم سرچ کنیم. خستمون کردید بخدا، تصمیماتون فاجعه ست.
پاسخ ها
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
روسیه عامل اصلی کوچک شدن ایران به اندازه ی کنونی است
کجاش رفیقته
زینال کرمونی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
دو راه داری : یا زنگ بزن به سفارت ایران در مسکو، وضع هوا رو بپرس یا زنگ بزن به سفارت مسکو در ایران بگو هوا پسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
وای که چه مشکل بزرگی داری تو مردم دارن گشنگی میمیرن اونوقت تو ناراحتی نمیتونی روز افتابی و پیدا کنی واسه سفرت .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
من تو عمرم خارج نرفتم همینجا موندم.توام یه مدت همین جا بود به این چیزا عادت میکنی داداچ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
عاشقتم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
وضعیت آب و هوای مسکو رو برات گرفتم از سایت weather.com:
این دولت که هیچ کمکی نمی کنه تابناک لااقل چاپ کن شاید کمکی به این بنده خدا بشه. البته نمیشد جزئیات رو پیست کرد:
TONIGHT
NOV 22
Partly Cloudy
--16°

SAT
NOV 23
Partly Cloudy
26°17°

SUN
NOV 24
Mostly Cloudy
27°18°

MON
NOV 25
Mostly Cloudy
26°16°

TUE
NOV 26
Partly Cloudy
26°24°

WED
NOV 27
Mostly Cloudy
30°27°

THU
NOV 28
Cloudy
31°30°

FRI
NOV 29
Rain/Snow
36°32°
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
با 124 تماس بگیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
زنگ بزن سفارت یا زنگ بزن سازمان هواشناسی
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
با این نظرت شک کردم نکنه با رانت و رابطه داری تجارت میکنی. چون اگه یکم فکر کنی به قول دوستمون تماس میگرفتی سفرات و ازشون میپرسیدی. تازه تو چه تاجری هستی که یه شریک یا همکار یا رابط توی روسیه نداری؟ به قول فه فه تاجر تو چه تجارت میکنی؟ 3 بار بگو اینو
محمدعلی سهرابی
| United Arab Emirates |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
بهشون‌بگو من امنیت دارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
ناشناس ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱

بنده میلیاردر نیستم، طبقه متوسطم و دارم راهی برای خودم باز میکنم برای تجارت، دوم اینکه دعوتنامه تجاری ام از اتاق بازرگانی روسیه ست، نکنه انتظار داری زنگ بزنم بهشون بگم آقای اتاق بازرگانی روسیه، هوای روسیه رو برام تا یک ماه آینده پیش بینی کن ؟؟؟؟؟ پیش خودش چی فکر میکنه
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
دوستانی که فکر میکنید مشکل این بنده ی خدا مهم نیست، خیلیا برای کارهای کشاورزی و تولیدشون نیاز به اطلاعات هواشناسی دارن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
این ناشناسی که دسترسی به نت خارجی داره و وضعیت اب و هوا رو گرفته کی هست؟ جی داره میگذده تو این مملکت؟ این چ وضعیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
آقا دمت گرم که وضع هوا رو گرفتی ، ولی این به فارنهایت هست الان باید تبدیلش کنیم به سانتی گراد
کاش تابناک رو هم می‌بستن
همون حرفایی که مردم توی تاکسی میزنن رو با منت میاد تیتر یک و بسته خبری میکنه
حتماٌ خودشون رو هم روزنامه‌نگار به حساب میارن اهالی تابناک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
همین تابناک نبود، من دیوانه میشدم، حرفمون رو کجا باید بزنیم؟ در صدا سیما که فقط حرفهای از پیش مشخص شده باید زد، روزنامه ها حرفهای خودشون رو میزنن، ولی تابناک حرفمون رو منتقل میکنه. اما کو گوش شنوا
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
سایت تابناک خیلی هم خوبه
حرف مردم رو می زنه ، اگر دوست نداری وارد سایت نشو مجبور که نیستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
ای کاش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
شاید تابی هم کم اورده مسافرکشی میکنه طفلک خب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
برای حل مشکل با 124 تماس بگیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
انشاءالله
روحانی در زمان انتخابات هرگز و هرگز هیچ طرح و برنامه ای برای توسعه کشور نداشت جز حمله به رقیبانی که برنامه داشتند. الان هم تمام کارهای دولت نشون میده که چقدر بی برنامه است. واقعا چی میشه گفت به کسایی که بهش رای دادن؟ به چی رای دادین و بدبختمون کردین؟؟؟
هر روز هم ماجرای تازه ای داره!همش هم میگه من هیچ کاره ام...آقای هیچ کاره استعفا بده و برو اگه واقعا هیچ کاره ای، اینقدر ناله و نفرین نخر واسه خودت! ولی حیف و صد حیف که همه بدبختیهای سالهای اخیر تحت تاثیر بی تدبیری محض دولته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
رقیبان روحانی برنامه نداشتن، هیچی نداشتن، مثل خود روحانی که برنامه ای نداشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
اين برنامه طراحان انتخابات بوده داداش
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
داداش فقط روحانی مشکله؟ خواب بودی تو این ۴۰ سال؟ فقط ۸ سالشو دیدی؟
نا شناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
هیچ کدومشون برنامه نداشتن و از این به بعد هم نخواهند داشت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
هنگام رای دادن ریاست جمهوری اینقدر گفتند برای اینکه رییسی رای نیاورد باید به روحانی رای داد ما هم برای این منظور به روحانی رای دادیم ای کاش به رییسی رای داده بودیم این روحانی مشکل کشور را چندین برابر کرد وجوانها را دچار مشکل کرد رییسی مرد عمل است وکار میکند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
ببخشید که به جاستین ترودو
که الان رئیس جمهور کانادا هستند رای ندادیم !؟
مومن اگر مشکلی هست باید از جناب جنتی و کدخدایی و سایر اخوان محترم سوال کنید
که این چه سیستم انتخاباتیه که واسه کشور درست کردید !!؟؟؟
مثلا جناب رئیسی یا حداد عادل و یا میر سلیم بهتر از روحانی بودند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
شما مث اینکع تو باغ نیستی کلا
چرا فک میکنی فقط روحانی مشکله؟
حس نمیکنی قضیه خارج از دولته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
تو این چهار دهه کدومیکی از بلصطلاح مسئولین برنامه داشتن که انتظار دارین شیخ حسن داشته باشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
این شش سال فاجعه بود.توی سال های گذشته اگر چه مشکلاتی هم بود اما پیشرفت هایی هم مشاهده می شد اما توی این شش سال به اسم تدبیر پدر مردم رو دراوردن ککش هم نمی گزه این دولت
امیدوارم اون 24 میلیونی که بهش رای دادن برای رایشون حجتی داشته باشن. من که ازشون نمی گذرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
نکته جالب امار رای های منفیه این نظره
بالاغیرتا تویی که به این کامنت رای منفی دادی فازت چیه؟
هنوز هم داری از این دولت حمایت می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
پس بگو! مشکل روحانی بود!
محمد۱۱
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
خیلی اآدم باید ساده باشه که تمام مشکلات کشور رو به شخص روحانی پیوند بزنه
دولت بی تدبیر روحانی روی همه دولتها و مسئولین قبلی رو سفید کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
از آب گل آلود ماهی نگیر ، هنوز مونده به گنده کاری های شما برسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
یعنی فکر کردین مردم الان مجاب شدن تقصیر روحانی هست؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
لطفا یکی از رو سفیداشونو نام ببرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
پس بگو! مشکل روحانی بود!
بزرگترین جوک دهه اخیر می دونید چیه؟؟؟
دولتی که اسمش تدبیر و امیده
یعنی صد رحمت به دولت آقای احمدی نژاد
یعنی اگر ذره ای امید از دوران آقای احمدی نژاد مونده بود دولت آقای روحانی با این همه بی تدبیری زد کلا نابودش کرد
همه اقداماتی که در دولت قبل انجام شد و این دولت کلی بهش انتقاد داشت همش دوباره در همین دولت اتفاق افتاد
از دلار دو نرخی و نابودی چند ده میلیارد دلار ارز دولتی ۴۲۰۰بگیر که هیچ نتیجه ای جز پولدار شدن ی سری دلال بی شرف خائن و بدبخت تر شدن مردم نداشت تا این بنزین دو نرخی
کلا کشور عجیبی داریم
این که این کشور ،کشور امام زمان عج هست واقعا درسته چون اگر اینطور نبود با این اقدامات مسئولین تا الان ده ها با این مملکت نابود شده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
تمام تصمیمات دولت احمدی نژاد در دوره روحانی تکرار شد.
کاملا درسته و خب یه کم دقیق‌تر بررسی کن جملت رو ببین چه نتیجه‌ای میشه گرفت وقتی یک تصمیم مشابه در دولت متفاوت با دیدگاه‌های متفاوت اجرایی میشه
عمو هیتلر مهربان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
اسم واقعی این دولت " تبخیر امید " هست
ناشناس
| Canada |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
دوست عزیز اتفاقا اشتباه می کنید. لطفا خودتون رو جای مسئولین بزارید. در دولت احمدی نژاد نفت ما تحریم نبود و اتفاقا یکی از دولت هایی بود که بیشترین دارمد نفتی رو داشتن اما به قول خودت وضعیت مردم مثل امروز بود. اما الان کلا وضع فرق می کنه. وقتی دولت نتونه نفت بفروشه، پول چودچه رو باید از کجا فرهم کنه؟ دولت مجبوره با افزایش نرخ مثلا بنزین، گوشه ای از کسری بودجه رو جبران کنه و یا با افزایش نرخ ارز و ... پس لطفا اکلی حرف نزنین. من نمی گم که این دولت بی نقص بوده، بدون شک دارای اشکالات اساسی هست اما دولت های احمدی نژاد هم افتضاح بود. هر چند که دوره اول به نسبت خیلی بهتر بود. اما در هر صورت اون کسانی که و یا نهادهایی که راه مذاکره دولت رو با غرب و بخصوص امریکا بستن، باید جوابگوی وضعیت موجود باشن. آقای روحانی هم البته اشتباهات وحشتناکی مرتکب شدن. مثلا روی همین افزایش بنزین، خیلی راحت می تونست تو یه برنامه تلوزیونی با مردم صحبت کنه و واقعیت موجود رو برای مردم تشریح کنه و به اون نهادهایی که در این وضعیت شریک هستن اعلام می کرد یا اجازه بدن مذاکره کنه و یا اینکه می کشه کنار و در بروز این وضعیت شریک نمیشه. اما متاسفانه همون راهی رفت که اون نهادها می خواستن و اینجوری فقط و فقط به ضرر دولت تموم شد.
ممد
| Germany |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
تجربه ای باشه برای انتخابات های بعدی و جوابی باشه برای سوال آیا رای بدهیم یا خیر؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
خیلی زوده از الان برای تبلیغات انتخاباتا خود دانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
هنوز مونده نون 25 تومنی رو یه شبه 250 تومن بکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
میدونی اشکال از چیه؟
چرا باکسانی که عمده قاچاق بنزین ارزان قیمت ایران را انجام میدن تاحالا برخورد نشده ...!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
چون ازش مي ترسن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
مشکل بود با 124 تماس بگیرید
اینترنت چرا وصل نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
با 124 تماس بگیر
چرا به بنزین سوپر سهمیه ندادن و با همون سهمیه ۶۰ لیتر نمیشه بنزین سوپر زد؟
چون توان تولید بنزین سوپر ندارن...؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
بنزین سوپر بناست تماما صادر بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
در بندعباس که خودش بزرگترین پالایشگاه رو داره هم چندین ماهه بنزین سوپر نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
مشکل بود با 124 تماس بگیرید
رضا عمرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
احتمالا استدلال عقلا این بوده که کسی که بنزین سوپر میزنه احتمالا ماشین گرون قیمت داره و توان پرداخت هر قیمتی از بنزین هم داره
تورج
| Germany |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
چون فقط بنزین سوپر رو میتونن صادر کنن. و بنزین معمولی رو نمیتونن بخاطر استاندارد پایینش صادر کنن
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
بنزین سوپر برای تولید به یک نوع کاتالیست احتیاج داره که بخاطر تحریم به دست پالایشگاهها به قدر کافی نمی رسه برای همین جیره بندی شده....ما تا آخر ایستاده ایم
امیدواریم صدور کارت سوخت به سرنوشت صدور کارت ملی و عدم توانایی تولید بدنه ی کارت و تحریم‌ها دچار نشه. شهریور 97برا کارت ملی هوشمند ثبت نام کردم هنوز که هنوزه نرسیده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
خدا پدرت را بیامرزد من اوائل تیرماه ۹۷ ثبت نام کردم هنوز هیچ خبری نیست
شما یک اقدام سنجیده و مآل اندیشانه مثال بزنید !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
با 124 تماس بگیرید
تعداد زیادی مسافر کش شخصی بودن که اگه یادتون باشه تو دوره قبل یک نوار نارنجی روی بدنه آنها کشیدند و بعد کارت آنها هم مثل تاکسی سوخت دادند الان اصلا تاکسی تو شهر پیدا نمیشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
مگراقایان سوارتاکسی می شوندکه مردم رادرک کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
موندم این کسی که به این کامنت منفی داده کیه چی؟
همش اشکاله

دولت فقط جبران کسری بودجه را می بیند

روحانی آخرین برگ بازی اصلاحطلبان بود که سوخت

اصولگراها با حمایت از روحانی عملا به تاریخ پیوستند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
بابا چقدر چپ و راست میکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
چون نیک بنگری هردوشون سر و ته یک کرباسن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
واقعن که همشون سر و ته یه کرباسن
مثل همه امور! اول ميسازن بعد يادشون مياد نقشه آن را بكشند!!
پاسخ ها
عماد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
از بعضی از این خبرنگارها باهوش تر تا حالا من ندیدم. خبرنگار صدا و سیما رفته تو سطح شهر میپرسه آیا قیمتها تغییری کرده؟؟؟؟
اولا هنوز چند روز بیشتر نگذشته و اکثرا تغییر قیمتها حدودا بعد از یکماه اتفاق میفته.هر چند که تو همین گزارشها هم کلی سانسور هست.
بعد از یکماه انقدر قیافه اون زن و مردهایی که تو گزارش های صدا و سیما میگفتن چیزی گرون نشده و نمیشه دیدن داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
مشکل بود با 124 تماس بگیرید
من الان یک ماه هس که خودرو صفر از ایرانخودرو تحویل گرفتم ولی کارت سوختش هنوز صادر نشده! من از الان باید بنزین سه هزارتومنی بزنم و به امید رسیدن کارت سوخت بمونم؟! ممکنه کارت سوخت تا 6ماه دیگه به دست من نرسه! اونوقت چی؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
تو که پولداری و خودرو بنجل صفر سوار میشی. بنزین 3تومنو دیگه
بهزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
من جات بودم همینحوری صفر میفروختمش میرفتم یه دوگانه صفر میخریدم. واقعا جیگرت آتیش میگیره
وقتی بخوای‌ صد هزار و صد و پنحاه هزار نومن پول بدی‌ واسه یک باک بنزین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
اراجیف نگو. سهمیه ات تو کارتت حفظ میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
مشکل بود با 124 تماس بگیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
مشکل ما اینه که عوض راهنمایی وارمش دادن به همنوع خود انها را مضحکه خود قرار می دهیم وانها را با حرفهای بی ربط خود ازارشان مدهیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
بنده نوازی میفرمایید قربان. خیلی میبخشین که اراجیف میگیم. یادمون نبود با 60 لیتر بنزین میتونیم بریم کره ماه و برگردیم. تا الان واسه حتی یکبار تو عمرت تونستی با نظر مخالفت مودبانه برخورد کنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
بنده نوازی میفرمایید قربان. خیلی میبخشین که اراجیف میگیم. یادمون نبود با 60 لیتر بنزین میتونیم بریم کره ماه و برگردیم. تا الان واسه حتی یکبار تو عمرت تونستی با نظر مخالفت مودبانه برخورد کنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
اراجبف چیه بی ... بعد شش ماه حذف میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
الان سه تومنی بنزین کارتن که اومد سهمیتو ازاد بفروش
"آزاردهنده" درست ترین واژه بود. واقعا این همه سکوت در موارد مختلف از بنزین تا اینترنت... این همه ادعای کار کارشناسی کردن، حداقل یک صفحه از اون کار کارشناسی رو منتشر کنن ما هم ببینیم.
یعنی هیچ وقت فکرشو نمیکردم اینقدر مجبور شم از بی‌خبری و بی اینترنتی بیام تابناک بخونم. دیگه حالم داره بهم میخوره. شما هم کلی کیف میکنید که ترافیک سایتتون بالا بره.
با سلام
بنده کارمند وزارت نفت هستم. یکی از تخلفات گسترده که بعد از گرانی بنزین و اختلاف با قیمت گازوییل بوجود می اید الوده کردن بنزین توسط برخی جایگاههای سوخت هست. با توجه به اختلاف قیمت ۱۰ برابری گازوییل و بنزین بزودی شاهد میکس کردن گازوییل در بنزین برای کسب سود بیشتر برخی جایگاه داران خواهیم بود که باعث بروز مشکلات برای خودروهای مردم خواهیم بود .
مطمنا نیاز به نطارت شدید برای پیشگیری از این سو استفاده ها هستیم که متاسفانه در اخر دودش به چشم مصرف کنندگان خواهد رفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
وزارت نفت باید ازشون نمونه برداری کنه، اما همین کار هم باید مرتب انجام بشه ، و در صورت تخلف، حق امتیاز ازشون سلب بشه و پمپ بنزین مصادره بشه تا درس عبرت بقیه بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
بفرما
راه دزدی و تقلبشم که فوری ماشالا دراومد
من شخصا مخالف اغتشاش در کشورم، ولی حقیقتا کسی که بنزینو با گازوئیل مخلوط میکنه
میده دست مردم بیشتر مستحق اعدامه که
مهدي
| Germany |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
خوب گازوييل رو هم گران ميکنند و مشکل حل ميشه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
ای بابا!! نگو اینارو تورو خدا. هم گوش جایگاه دارا تیز میشه. هم دولت بهانه دستش میافته که بخاطر ماشینای مردم! مثل یک ناجی، گازوییل رو هم گران کنه
بهزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
جالبه نمیدونستم‌ . پس احتمالا‌ این بنزینهایی که بچه ها کنار جاده میفروشند هم قاطی دارن.
ناشناس
| Germany |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
دوست عزیز ممنون از راهنمایی ات این قضیه واقعیت داره من به عنوان یه شهروند معمولی خیلی وقته متوجه شدم ولی کو گوش شنوا ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
حاجی تو مواد غذاییمون آشغال قاطی میکنن.. دیگه چه برسه به سوخت ماشینها....
ممد
| Germany |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
خوش به حالت کارمند وزارت نفتی و دارمدتون زیاد شد. من کارمند شرکت خصوصی کامپیوتری هستم که اگر وضع یهفته دیگه اینطوری بمونه نابود میشم و همین قانون کار رو هم بهمون نمیدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
شایستگی ۹۷ و پاداش بهره‌وری شما کارمندان نفت از همین پول بنزین پرداخت شد. حقوق شما هر ساله ۱۰
درصد بیشتر از سایر کارمندان دولت افزایش داده شده که منابع اون از فروش نفت و مشتقات نفت تامین شده. یعنی افزایش غیرقانونی حقوق شما در سنوات گذشته از جیب مردم بوده!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
حتما با 124 تماس بگیرید
اشرف
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
من دیشب بنزین زدم ماشینم نفس کم میاره راحت گاز نمی خوره قبلا اینطوری نبود.
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
دوستان عزیز کارمند وزارت نفت
احتمالا شما صرفا یک کارمند هستی و هیچ اطلاعی از حوزه عملیاتی شرکت نفت و شرکت تخصصی پالایش و پخش نداری. برابر آخرین اقدامات صورت گرفته در تمامی جایگاه ها امکان جابجایی و استخراج از تانکر های جایگاه وجود ندارده و میزان موجودی جایگاه به صورت فیزیکی و سیستمی قابل رویت هست. در ضمن گازوئیل مثل بنزین نیست که بخار داشته باشه و به بهانه بخار ازش کم کنن. این روش شما تو 10 سال پیش شاید جواب میداد ولی الان نه
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
گازویل رو همونجور که از پمپ بنزین ها خارج و لب مرز میفروشن از این به بعد بخشی از از اون گازوییل رو قاطی بنزین میکنن و به خورد ماشینهامون میدن. حتما شما که میگی نمیشه جزو جایگاه دارای سوختی!!!
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
کی میگه نمیشه از پمپ بنزین گازوییل خارج کرد؟؟؟جلوی چشم همه با وانت ۴۰۰۰ لیتر به طرف دادن معلوم نیست کجا میبرد
بابا این اینترنت را وصل کنید لطفا. همه زندگیمون رو هواست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
مشکل بود با 124 تماس بگیرید
من تو بازارهای مالی کار میکنم یه معامله خرید با تمام سرمایه م انجام دادم. از اونجایی که معامله کوتاه مدت بود و خلاف روند کلی حرکت قیمت بود، حد ضررش براش تعریف نکردم و بصورت چشمی حرکات قیمت رو دنبال میکردم که اینترنت جهانی قطع شد، احتمالا تا الان تمام سرمایه م از بین رفته، این تمام سرمایه ای بود که من داشتم و باهاش خرج زن و بچه م رو در میاوردم، حالا کی میخواد ضرر و زیان منو پس بده؟ به کجا شکایت کنم؟ اینم زنگ بزنم به 124؟
تابناک جان باز طبق معمول سانسورمون نکن بذار حداقل یه جا درد دلمو بگم
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
هموطن با تمام وجود مشکل شما رو درک میکنم. متاسفانه سالذهاست همگی ما بخاطر عملکرد و سیاست های این آقایون به نحوی متضرر شده ایم..اصلا عین خیالشونم نیست...م
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
خب شما اشتباه کردی تو این وضعیت وارد معامله شدی اونم با تمام سرمایه و بدون حد ضرر. البته امیدوارم داستان تعریف نکرده باشی چون هیچ آدم عاقلی کاری که تو کردی نمیکنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
شنبه که بازار مالی تعطیل بود. گاف دادی هااا. ولی خوب راست میگی ممکن هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
همدردیم. وجه خارجی با ویزاکارت ترنسفر کردم قرار بود تا اخر هفته سفارشام برسه. ۴۷ میلیون. هیچ خبری ندارم. سایت و شرکت هم ندارم که اجازه دسترسی!!! داشته باشم به اینترنت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
بابا اعتراضات دی ۹۶ هم قطع نکردند اینترنت رو. بنده خدا فکر نمیکرد نت قطع بشه خب. در ضمن معاملات فارکس تعطیله کریپتو تعطیل نیست
بهزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
ای آقا دست رو دلم نذار. منم داشتم توی بورس لندن خرید میکردم و یهو قطع شد. الان فکر کنم از کلن انداختنم بیرون.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
خلاف روند؟ اونم بدون حد ضرر؟

متأسفانه بازار تجربه های پر هزینه ای رو تحمیل میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
ببین برادر من تا زمانی که مسئولان کشورمون ارزش و معنی کلمه اقتصاد رو ندونن این اتفاق براشون مهم نیست که اینترنت قطع بشه و نشه.فعلا مهم ترین الویت اینه که چرا خانوما بی حجابن؟؟؟ بیچاره مردم میانه که تو این وضع بنزین , همشون از یاد رفته و تو سرما موندن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
مشکل بود با 124 تماس بگیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
بازار مالی که فقط فارکس نیست که شنبه یکشنبه تعطیل باشه. نوع معامله ی بنده هم اسکالب بود.باید با لاتیج بالا وارد میشدم. تلاقی چند تا الگوی معتبر تکنیکال و فاندامنتال بود که من روش با 10 لات پوزیشن گرفتم. باور کنید دارم خل میشم از شدت استرس. فقط به این فکر میکنم که الان چجور شکم این دوتا بچه رو سیر کنم. اگه حسابم کال شده باشه رسما بیچاره شدم. کل داراییم از بین رفته احتمالا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
مشكلت با ١٢٤ چيه؟ تا سرمايه ات نابود نشده سريعتر برو زنگ بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
اینترنت که وصل شد بیا بگو سرانجام خریدت آخرش چی شد - ما هم با خبر بشیم
هر دم از این باغ بری میرسد
تازه تر از تازه تری میرسد

افزایش قیمت بنزین ، قطعی اینترنت

ببینم بدبختی بعدی چیه خدا به خیر کنه

حالا به نفع مردم اقدام کردن نتیجه اش این شده

فک کنم به ضرر مردم اقدام کنن دردش کمتره
ما دیروز برای مرغداری سفارش جوجه داشتیم اون ماشینی که قرار بوده جوجه رو با خودش بیاره سوختش گازوئیلی هست دوره قبل کرایه اش 1200 بوده الان که برای دیروز زنگ زدیم میگه کرایه 2500 شده میگم بنزین گرون شده گازوئیل نشده حالیش نیست کلا این قشر هم گرون کردند. حالا این اولشه بزار به بقیه موارد هم اضافه کنند تا این جوجه 45 روزه شه. بعد ببینیم چی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
به تعذیرات بگید، اگه توجه نشد به اتحادیه حمل و نقل شهرتون اطلاع بدین
شایعه درست نکن !!!!!
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
بعد از گرانی ۳۰۰ درصدی بنزین هیچی گران نمیشه!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
اکثر کرایه برها زیر نظر اتحادیه نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
اره بعدم اگه توجه نشد به خود جوجه ها بگید
بهزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
گازوئیل و سی ان جی هم گرون میشن. دولت منتظره که هم مردم همه ماشینا رو گازسوز کنن و پولا رو خرج کنن و تموم که شد توی یک مناسبت عالی مثل تولذ حضرت معصومه و یا شب یلدا ساعت دوازده شب اعلامش کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
بنده خدا الان چن روزه همه چی دو برابر شده ، حتی نون هم 25 درصد گرون شده ، اگر بخوایم به 124 هم زنگ بزنیم که باید دم به دیقه تلفن دستمون باشه ، چون یکی دو جا یا یکی دو جنس که نیست ، همه چی ، میفهمی همه چی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
مشکل بود با 124 تماس بگیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
اینو به حسن آقا و مثلا تیم اختصاصیش بگو، ثانیا وقت فروش جوجه ها که برسه تو هم تلافیشو سر ملت در میاری! بدبخت ملت که در همه حال باید تاوان پس بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
داداش اضافه بار داشتی کرایه بیشتر زده برات،
قشنگ معلومه تصمیم بدون توجه به شرایط گرفته شده و هیچ کارشناسی نشده، جز این مسائل مگر حمل و نقل عمومی گسترش یافته؟ کمبود اتوبوس و واگن قطار مترو مگر برطرف شده؟ مردم از چه وسایل جایگزینی استفاده کنند وقتی امکانات حمل و نقل عمومی بصورت یکپارچه در تمام سطح شهر وجود ندارد؟
واقعا آدم شک میکنه اصن تو جلسات حرفی زده بشه! بنظرم یه میوه و شیرینی میزنن و میرن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
شما مثل اينكه دررسانه هاسخنان اين مسئولينونميشنويدايناخودشون ميگن اين اقدام يك برنامه ازقبل پيش بيني شده وقانوني بوده است يعني سناريوقبلا نوشته وقدم بقدم بمورداجراگذاشته ميشه منتهااين روساي جمهوري اهل سمنان هستندكه دراين16 سال به اين مردم باصداقت كامل خدمت ميكنند البته
افرادی با درآمدهای بالا و خودروهای چند صد میلیونی و میلیاردی که به راحتی می توانند برای بنزین حتی قیمت بالاتر از 3000 تومان هم پرداخت کنند اما به لطف دولت همان سهمیه و شرایط قیمتی پراید را دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
خودروهای میلیاردی صدها میلیون تومان عوارض دادن با دولت که معادل چندین سال سهمیه بنزین
اینترنت چی شد؟؟؟
به نظر من بنزین باید تک نرخی می شد این کارت سوخت منشا فسادی جدید میشه با روح و روان آدم بازی می کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
این مقدمه 3 تومنیه 6 ماه دیگه همونم میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
بزودی میشه
همون 3000 تومن رو شما در نظر بگیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
پيشنهادتتان پس ازيكي دوسال اجراخواهدشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
با 124 تماس بگیرید
اولا همه مسوولانی که در این تصمیم دخیل بوده اند بهتر است بیاییند صدا و سیما توضیح بدهند. ثانیا صدا سیما انقد به شعور مردم توهین نکند حداقل یک صدم موافق ها به مخالف ها هم فرصت داده شود حرف شون بزنن مگر صدا سیما برای یک عده خاص است که هم محکوم کنند هم دعوت به تجمع برای مخالفت و...
خورشید همیشه پشت ابر نمی ماند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
قديماميگفتن وحالاباشدت هرچه تمامترميگن آش خالته بخوري پاته نخوري پاته.ومردم بلانسبت كيلويي چنده؟
نت را وصل کنید.
کار و زندگیم تو جیمیلمه
حداقل قبلش میگفتین فایلامو برمیداشتم خب
الکی تیتر مهم زدی ولی متن بی ارزش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
مشکلی هست با 124 تماس بگیرید
اینترنت رو وصل کنید.خدا عذابتون بده الهی
قطع اینترنت چه طرح مزخرفی بود؟ الان با باز شدنش سیل عظیم اطلاعات جابه جا خواهد شد. هم کاربران غافلگیر خواهند شد هم مسئولین
همه این سخنان درسته اما هیچ کدام برای دولت مهم نیست چون هدفش از گران کردن بنزین تنها درامد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
میگن تا حالا پول معیشت 40 میلیون نفرو دادن
ما که خانوادمون یه حقوق دو میلیونی داره ماهی چیزی نیومده حساب
یا الکی میگن 40 میلیون نفرو ریختن
یا انگار ما با این حقوق جزو نصف ثروتمند ایرانیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
من کارمندم . حقوقم دو میلیون هفتصده . برای منم واریز نکردن. احتمالا از هفته دیگه باید بدویم و ثابت کنیم که بدبخت و بیچاره ایم تاسهم خودمون رو بهم بدن. مگه نگفتن شصت میلیون نفر پس به کیا میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
من از چند نفر پرسیدم برای کسی پول واریز نشده
همه ای این اتفاقاتی که گفتی خواهد افتاد(گرانی گازوئیل و...)
و این وسط مردم هستند که همه این مشکلات رو باید به جون بخرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
به قول آقای ظریف این مسیری است که خود ملت انتخاب کرده اند
این دولت از اول که روی کار امد بی برنامه بود و فقط شعار تدبیر داد که در واقع اصل ان بی تدبیری و بی مدیریتی است. کدوم کارشان درسته که حالا این یکی درست باشه؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
داداش قهر بودن با دنیا و تحریم خود بخاطز یمن و عراق و لبنان و سوریه و انرژی اتمی که هیچی توش در نمیاد هم سیاست دولته . اصل مطلبو ول کردید چسبیدید به فرع
ته همه این قصه ها به اینجا ختم میشه که دولت باید بودجه سال آیندرو بر اساس یه درآمدی ببنده وقتی فروش نفت نداریم ، صادرات قابل توجه نداریم، ذخایر ارزی نداریم و در کنار همه ی این نداریم ها تحریمهارو هم اضافه کنیم متوجه میشیم که راهی جز گرون کردن بنزین و دست کردن توی جیب ملت باقی نمیمونه در واقع گرون کردن بنزین و سایر حاملهای انرژی بعد از گرون کردن دلار و طلا و مسکن و خودرو آخرین حربه دولت است ، متاسفانه سال آینده با تورم مهار نشدنی در تمام حوزه ها مواجه خواهیم بود و عملا شروعی برای ونزوئلا شدنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
و تا دلتون بخواهد لجاجت و خودخواهی داریم
و خبری هم از زندگی مردم نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
خوابیا داداش
عملا ونزوئلا شدیم
خیلی وقته
بنزین تک نرخی بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
با 124 تماس بگیرید
تدبیر ،نگرانی ،کارشناسی ،مردم و اقتصاد چه واژه های غرب و نا مانوسی .
مگه دولت مردان ما با این واژه ها هم آشنا هستند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اونا حکم کردن رو بجای تدبیر کارشناسی رو با تصمیمات یک شبه ،مردم رو با رعیت و .... سالهاست جایگزین کرده اند
بنزین گیت یکی از میوه های ساختار معیوب ماست.
و بدتر از همه قطع کردن اینترنت و بی توجهی به خواست مردم برای اتصال مجدد آن
وصلش کنید دیگه
کدوم کارشناسی ؟! حتی حاضر نیستند جواب بدن که چرا این صدقه هر چقدر بالاتر می‌ره آب میشه و فرزندان چهارم به بعد را جزو آدمیزاد حساب نکردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
تمام تصمیمات دولت به نفع اغنیا و به ضرر فقراست.
دفعه قبل پوا اختلاسها را با گران کردن دلار تامین کردند حالا با بنزین و دفعه بعد با گاز و گازوییل
مشخصه چنان در تنگنا و خفت افتادن که شبانه تصمیم میگیرن بلکه فرجی بشه
سیمای میلی اصل طرح رو فراموش کرده و فقط به تکرار واژگان اغتشاش، آشوب و ... می‌پردازد.
بهتر بود بنزین را برای خودروهای دولتی و نظامی و ... به نرخ جهانی می‌کردید تا حرفهای ناپخته شما را بهتر قورت دهیم!!!
نگران نباشید لغو سهمیه بندی بنزین در راه است
امیداست از این تصمیم نابخردانه برگردند.تصمیم گیرندگان هیچ وقت گرانی تورم بیکاری را درک نمیکنند.گرانی بعداز این تصمیم آشکار بود
تابناک سر جدت ول کن بیکاری نقد میکنی اینترنتمون رو قطع کنند از فردا فقط تیتر بزن با این عنوان : بهترین اقدام در تاریخ بشریت
بنده هر روز از منزل تا محل کارم که یک مرغداری نزدیک قزوین هست نزدیک دویست کیلومتر با ماشین شخصی رانندگی می کنم چون هیچ وسیله حمل و نقل عمومی وجود ندارد.حالا تکلیف بنزین بنده چه می شود.یارانه هم نمیگیرم که بخواهند کمک هزینه بنزین بدهند.این ظلم به من و امثال من نیست؟دولت موظف هست که شرایط کار را به نحوی ایجاد کند که ما مجبور به طی این مسافت برای یک لقمه نان نباشیم.حالا بنده مجبورم تقاضای افزایش دستمزد کنم و کارفرما اگر بپذیرد او نیز باید محصول خود را گران کند.پس چگونه دولت می گوید قیمت بنزین تاثیری بر روی گرانی کالاها و خدمات نخواهد داشت
پاسخ ها
مبارز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
من و خیلیای دیگه شرایط شما رو داریم. کاش یکی از این مسولینی که این تصمیم نیمه شبی رو گرفتن بیارن بذارن جای من تا ببینم با این نرخ بنزین و گرونی و بیماری صعب العلاج و روزی ۲۰۰ کیلومتر مسافت برای رفت و آمد به محل کار چجوری میخواد زندکی کنه. ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
مشکلی هست با 124 تماس بگیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
اینجا دیگه مشکل از خودتون هست- تو همه جای دنیا خونه رو میبرن نزدیک محل کار - برین نزدیک مرغداری خونه بگیرین -هم هرینه مسکن کم میشه هم هزینه سفرتون- هم زمانتون هدر نمیره- اصلا درسته هر رور6 ساعت در راه هستید-؟؟
مهراد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
فاصله بیشتر از ۱۰ کیلومتر بین محل کار و محل زندگی اشتباه هست شما یا محل کار رو عوض کن یا محل زندگی رو ،روزی ۲۰۰ کیلومتر توی راه یعنی ۳ ساعت از وقتت رو توی راه باشی انگار سه ساعت اضافه کار هر روز بدون مزد
قرار بود سهمیه همه ماشینها باقی بمونه،من وانت دارم و به دلیل شلوغی این هفته و نبود بار، 100 لیتر از سهمیه باقی مانده بود و امروز دیدم سهمیه سوخته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
مگه امارات هم سوخت سهمیه بندی شده ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
دمشکلی هست با 124 تماس بگیری
چقدر این حرف روحانی برایمان آشناست که اینقدر دوربین های مداربسته داریم که هر کاری بکنیم
چقدر ناراحت کننده است که حتی به یک نفر اجاره اظهار نظر ندی که حرفشو بزنه
وبه هرکسی که اعتراض کرد انگ اغتشاش گر بچسبونن بهش

پس ملت کجای تصمیماتی قرار می‌گیرند که کارهای بالایی ها زندگیشون راازبین می‌برند
مسولینی که نورچشمانشان مقیم آمریکا و انگلیس خودشان هم اقامت اونجا رو دارند
کجای دنیا کارت سوخت دارند؟ کجای دنیا سوخت قاچاق می کنند؟ کجای دنیا این ماشین های از رده خارج و پر مصرف رو چند برابر قیمت به مردمی که حقوقشون یک دهم بقیه کشورهاست می فروشند؟ کجای دنیا تو چشم آدم نگاه می کنند بهت دروغ می گن؟ کجای دنیا ادعا میشه از ۸۰ میلیون آدم ۶۰میلیون به کمک احتیاج دارند ، پس بنزین رو گرون کنند که همون ۶۰ میلیون بد بخت تر و بقیه خوشبخت تر شوند؟
بنزین تک نرخی 2هزارتومنی اجرا بشه بهتر از این شرایط هست البته به شرطی که اینترنت آزاد بشه ما بریم دنبال کسب و کارمون
اینترنت ازاد نشه بنزین 500تومنی هم درد جامعه رو حل نخواهد کرد
امضاء کنندگان خوبی داریم
هنوز نت قطعه يه ماه هم اسير وصلشيم كلا هم يادمون ميره بنزين چي بود و چي شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
مشکلی هست با 124 تماس بگیرید
نکته این طرح اینه که مردم و وضعیت زندگی انها دارای هیچ اهمیتی نیست
روزهای تلخ و سختی در پیش است و سونامی گرانی تازه آغاز شده و مسئولین هم هیچ برنامه عملی در چنته ندارند‌
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
كاملاصحيحه اگرداشتن عملاميديديم
بزرگترین مشکل روحانی این است که فکر می‌کند ما مردم افراد خاصی هستیم که از جاهای خاص تغذیه می‌شویم.
اگه قرار است ریالی از این مازاد درامد غیر مستحقین نرسد ( که خودش خوشی با مزه ای است )
پس چرا گران شد . دیگر اجناس اونقدر گران خواهد شد که تصورش آدمو به وحشت میندارد .
آخه تو ایران کدوم تضمین و نظارت مثمرثمری برای جلوگیری از گرانی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
شوخی با مزه ای ...
یارانه بگیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
قیمت گوجه فرنگی و خیار در اصفهان دو برابر شد . کیلویی شش هزار و پانصد تومن . ظاهرا به علت قطعی اینترنت گوجه و خیار از دستور گران نشدن باخبر نشدند !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
بخشی از این مازاد صرف افزایش غیرقانونی حقوق کارمندان نفت تحت عنوان شایستگی شد
بی کیفایتی برنامه ریزی شده
دولت فقط بیرون امدن از برجام مدیریت میکنه جوری که اب در دل غربی ها تکون نخور مسائل داخلی اصلا اهمیت نداره
با توجه به اغتشاشاتی که صورت گرفت و حجم آتش سوزیهای گسترده؛

ملت ایران ثابت کردند اگر بنزین ارزان در اختیارشان باشد از آن برای آتش سوزی و تخریب اموال عمومی و خانه های مردم استفاده می کنند.
پس حق بر این است تا قیمت بنزین به بالاتر از 10 هزار تومان افزایش یابد تا دیگر مشتی انسان (بلانسبت انسان) آسمان جل نتوانند بنزین ارزان خریده و از آن برای آتش زدن بانک و پاساژ استفاده کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
چی میگی اخوی؟؟؟؟

حالت خوش نیست. واقعا اینو گفتی یا دستمون انداختی؟؟؟
بنظرم همه ما سرکاریم همین یارانه سوخت هم فقط عده قلیلی خواهند گرفت و وعده ۶۰میلیون فقط بستن دهن مردم هست چون من از هرکسی پرسیدم حتی بازنشسته ها همه گفتن به حساب ما هنوز واریز نشده اقای تابناک جان میشه از مسئولان بپرسی ما مردم چطور و کجا باید اعتراض خودمون نشون بدیم تا انگ اغتشاشگر به ما نچسبونن چرا هیچ کس پاسخگو نیست که نحوه اعتراض مردم باید کجا باشه ... تابناک جان لطفا این موضوع پیگیری کن اگه واقعا رسانه هستی و بیطرفی امیدوارم مثل نماینده های بی بخار مجلس نباشی که کلا فرمایشی هستن انشالله دوم اسفند منتظر حضور گسترده ما مردم در انتخابات باشید....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
والا من کارمند معمولی هستیم پدرمم بازنشسته هست با حقوق ماهی دو تومن. یارانه اصلی مون که پارسال قطع شد. این کمک حمایتی هم اصلا به حساب واریز نشد.
يكي از بهترين راههاي اقتصاد مقاومتي تعطيل كردن مجلس است
و راه بعدي استيضاح رئيس جمهور محترم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
تعطيل كردن كشور و سپردن همه ي امور به دولت سايه بهتر است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
تو این ۴۰ سال کدوم رییس جمهوری که اومده کاری کرده یا تونسته بکنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
و دولت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
مشکلی هم بود با 124 تماس بگیرید
به بهانه سه هزار شدن دلار بنزین کردن ۱۰۰۰ تومان با بهانه دلار ۱۱ تومان شد بنزین کردن ۳ هزار تومان آخر سال که دلار میشه ۲۰ هزار تومان میخواهید چکار کنی
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
هیچی چندتا دلار فروش مفلوک را میگیرند و اعلام میکنند دلار بیست هزار تومانی بزودی ارزان میشه بعد هم میروند نقشه میکشند چطور بنزین را ده هزار تومن کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
زنگنه گفت تا مردم تحمل کنن گرون میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
با 124 تماس بگیرید
تمام وانت بارها و نیسان های آبی کرایه را بالا برده اند در میوه فروشی های تره بار و خرده فروشی ها روی هر میوه ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته اند
دو تا نکته:
یکی اینکه دیگه دولت یاد گرفت از این به بعد تقی به توقی بخوره اینترنت به مدت نامعلوم قطع میشه پس به فکر اینترنت ماهواره‌ای برای کسب و کار باشید.

نکته دوم: اینا که فاز گازسوز کردن خودرو برشون داشته فکر میکنند قیمت گاز ثابت میمونه؟؟؟؟
اینم نهایتا ۴ ماه ثابت باشه تا انتخابات رد بشه . و صد در صد ابتدای سال بعد گاز هم گرون میشه.
پس بیخودی هزینه گازسوز کردن خودرو رو نکنید
بچه ها کسی تو تهران اینترنت داره؟
اینجا ایران است ما انگار مردم.کشور دیگر
سلام
بررسی کنید چرا شخصی که 2 ماشین داره از ماه آینده فقط به یک خودرواون بنزین تعلق میگیره و کارت سوخت ماشین دوم شارژ نمیشه
سهمیه مال ماشینه یا شخص
واقعا این کلی دردسر درست میکنه مخصوصا اینکه ماشین های جدید تا یکسال قابل انتقال به غیر نیست
به جای کارت سوخت من یه پیشنهاد دارم که اگر میشه این رو انعکاس بدید .

** قبض سوخت **
یعنی اینکه شما برید جلوی عابر بانک (یا تلفن بانک یا اینترنت بانک) به اندازه سهمیه تون بنزین خرید کنید و بهتون دوتا شماره بده ( که هم پرینت بشه به صورت عددی و بارکدی و هم sms و هم در مراجعات بعدی قابل مشاهده باشه )
سپس یا کارت بانکی رو وارد پمپ بنزین کنید یا اینکه آن دو شماره را وارد کنید و از مقدار خریداری شده استفاده کنید:

مزایا:
1. بخش اصلی کار نرم افزاری است که تغییر آن در سال های آینده نیاز به تغییر سخت افزاری ندارد در نتیجه هزینه آن کم می شود.
2. قابلیت انتقال سهمیه به غیر ( با دادن شماره های ذکر شده)
3. پیش پرداخت خرید بنزین
4. کاهش رد و بدل شدن پول نقد در جایگاه ها
5. شفافیت بیشتر خرید کننده بنزین
6. افزایش سرعت سوخت گیری و کاهش صف های جایگاه ها
اولا اینکه تابناک تمام کامنتهای من را حذف نکن
دوما میخواستم بگم مردم نجیب ایران حقشان این نیست که با نا تدبیری شما تنبیه بشن.
قیمت بنزین را افزایش دادید برای اینکه قاچاق نشه؟دروغ از این تابلو تر وجود نداشت؟
کار و کاسبی اینترنتی ملت را مختل کردید تا به اصطلاح تنبیه بشن؟
آب و برق و گاز را هم قطع کنید.اگرچه اینها را هم اگر میتونستین به راحتی صادر کنید از ملت مضایقه میکردید.
الان قیمت همه اجناس گرونتر شده.
من کارمند قراردای هستم دیروز فیش حقوق برامون زدن چند تا آیتم حقوقی حذف شده که کلا حقوقم از ۳تومن به نصف کاهش داشته هر جا هم مراجعه میکنم میگن از تهران قطع شده و ما نمیتونیم کاری انجام بدیم.آخه من که عسلویه کار میکنم دور از خانواده و این آب و هوای آلوده.توی این اغتشاشات هم شبانه روز سر کار بودم چون شیفت مقابل نمیتونست بیاد سر کار آخرش هم این دستمزدمون شد.
آقای روحانی حق مردمی که به تو اعتماد کردند این نبود.
40 میلیون ضرر کردم این هفته قطعی اینترنت
آخر اینکه تو این ممکلت معلوم نیست کی به کیه
سلام ملت فهیم ایران . به خداوندی قسم می خورم تا قبل از عید از این جهنمی که برایمان درست کرده اند فرار کنم تا بیش از این به شعورم توهین نشود. شما مسولین بمانید و این مملکتتان
تیتر اشکال بزرگ ،شگفت اور نیست در مورد سوخت و در هر موردی دولت دخالت کرده است اشکال بزرگ وجود دارد،کاش تصمیمات دولتهای پیشین را کپی میکرد و کمبود به همان اندازه بود،اما کمبودها بیشتر میشود،تصمیم ناگهانی و نیمه شب گرفتن به جای چند سال افزایش تدریجی ووو همگی از بی تدبیری دولت است،قطع اینترنت با توجه به آرامش ادامه دارد که از تدابیر دیگر دولت و وزیر جوان و ناپخته است
هیچ اقتصاددان مستقلی از طرح حمایت نکرده جز دولتی ها ، مردم چرا باید زیر فشار تحریم باشن برای انرژی مسخره اتمی ، ده ها سال بدبختی بکشیم بخاطر انرژی هسته ای مزخرف که در ژاپن و خیلی از کشورهای اروپایی دارن تعطیلش میکنن میرن سراغ انرژی های تجدید پذیر . هیچ سودی هم این برنامه برای قشر ضعیف نداره دلیلشم واضح اگر یک فرد ضعیف با پراید یا پژو زندگی میکنه و لیتری ۳۰۰۰ میزنه ماشینش ۱۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر مصرف میکنه در عوض ماشین های بچه های بالا شهر تهران هیبریدی و پیشرفته هستند و دارن ۴-۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر مصرف میکنن . تازه این طرح عدالت هم نداره چرا ؟ چون کسی که پراید داره با کسی که ماشین نداره اندازه هم یارانه میگیرن ولی اونی که پراید داره یه ۶۰ لیترم سهمیه سوخت میگیره ولی اونی که ماشین نداره سهمیه هم نداره.
احتمالا جرات انتشارشو نداشته باشی ولی:
فرار مالیاتی ۴۱ هزار میلیارد
بودجه نهادهای خاص ۵۲هزار میلیارد
یارانه بنزین ۳۱ هزار میلیارد
گران کردن یک کالای واسطه ای مانند بنزین با توجه به نقش حیاتی آن در حمل و نقل تاثیر مهم و همه جانبی بر جنبه های مختلف زندگی افراد و کالاهای مختلف خواهد داشت. این اثرات حتی روی کالاهایی که بطور مستقیم هم ظاهرا با بنزین ندارند بدلیل تورم انتظاری مشاهده خواهد شد. مسلماً این سیاست بدلیل کمک به طبقات فرودست و متوسط نبوده و دولت برای جبران قسمتی از کسری بودجه اش دست به این کار بدین نحو اشتباه چه در سیاستگذاری و چه در اجرا زده است.
مسئولان محترم با عرض سلام استدعا می شود زیاد حرف این اقتضاد دانان را ملاک قرار ندهید
که با این نظریه های اقتصادیشان کشور را به لبه پرتگاه می برند و مسئولان را در مقابل عمل انجام شده قرار می دهند و خودشان را هم از تبعات تزهای اقتصادیشان دور نگه می ذارند و به قول دکتر حمید دیهیم یک پزشک با اشتبا هش یک نفز زا دجار مشکل می کند و باید هم به دستگاه قضائی توضیح دهد اما یک اقتصاددان با تجویز اشتباه یک ملت را دجار مشکل می نماید برای مثال از نظر اقتصا دانان تورم چون با افزایش صاذزات همراه است می تواند ارز آوری برای کشور ایجاد کند لذا می گویند تورم در این شرائط چندان هم بد نیست و فقط مانده است که نرخ بهینه تورم محاسبه شود و با این اقدام با افزایش صادرات کالاهایی که ذر ذاخل زیاد مورد نیاز است و مثلا قیمت همین اقلام کشاورزی بالا می رود و نان مردم کم می شود لذا استدعا می شود از همین حالا روی مرزها کنترل شود تا مایحتاج مردم موجود باشد .
تنها راه کنترل تورم و بالابردن قدرت خرید و بقا طبقات متوسط و فقیر در ایران گرفتن از ثروتمندانی هست که نه با تلاش خودشون بلکه به خاطر اقتصاد کثیف و مدیربت فشل پولدار شده اند است. دولت نتوانست از پزشکان مالیات بگیره و کسری بودجه اش ثروت مندان بگیره زورش به سر فقرا خالی کرد. مضحکه که قیمت و سهميه یه لکسوس و پورشه و بنز اندازه لگن وطنی هست که یه مسافرکش، به کارگری که میره خارج از شهر برای کار و یه معلمی که میره در حاشیه شهرها درس میده. خودتون از این عدالت خنده تون نمی‌گیره؟ بجای فشار بر قشر ضعیف به کسانی که از خودروهای برند جهانی استفاده می کنند بگین بنزین هم به قیمت جهانی بزنند. عدالت تنها در صورتی میسر هست که از ثروتمندان برداشته یشه و در زندگی فقرا تزریق بشه.
با قطع معیشت هزاران نفر جز این بر تعداد ناراضیان افزوده بشه چه اتفاقی میفته.
اينترنت رو گروگان گرفتن كه افزايش قيمت بنزين رو فراموش كنيم و بفهميم هر بلايي سرمون آوردن حق اعتراض نداريم چون از زندگي ساقطمون ميكنن
آقا به قول خودتون ٤٨ ساعته اعتراضها رو جمع كردين همه هم شدن آشوبگر بس كنيد با روح و روان مردم بازي كردن رو
حالا ميفهميد كه ترامپ باهامون چه كرده ! قطع ارتباط با دنيا يعني همين! هرکی که بياد و بشه رييس جمهور، با اين شرايط و خزانه ي خالي كاري از پيش نخواهد برد !
هزینه گازسوز کردن اتومبیل رسیده به سه میلیون و خورده ای. تا یک هفته پیش‌یک میلیون و هفتصد میگفتن. دولت کجاست؟ وقتی راننده وانت کرایشو اضافه میکنه یا میوه فروش گرونتر میفروشه میگیم
دولت نمیتونه اینقدر ریز نظارت کنه ولی این مراکز که اینقدر توی چشم هستند و تحت نظر یکی دو تا سازمان کار میکنن و نرخنامه رسمی دارند مگه میتونن به دلخواه گرون کنن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
مشغول تهیه راههای جدید شبیخون به جیب رعیت
من خودم تو شرکتی کار میکنم با حداقل پایه حقوق تامین اجتماعی و بقیه مزایا، مثل یه کارگر متوسط حقوق میگیرم بعد اومدن یارانه ام رو قطع کردن که تو با کارت شخصیت مثلا۱۰_۱۵ تومن تو ماه فلان کارت کشیدی بعد به دروغ میگن ما با حساب مردم سرک نمیکشیم، برای اومدن به سرکارم روزانه سه شهر رو بایستی رد کنم یعنی ۶۰ لیتر که تازه اونم ۵۰ درصد بالا بردن کفاف یه هفته منم نمیده، گفتن به خاطر گرونی پارسال ۵۰۰-۶۰۰ تومن حقوق رو بردن بالا حالا من بایستی ۳۰۰ هزارتومن بزارم رو افزایش حقوقم تازه بتونم سرکار بیام و برگردم بمان گرونیهای دیگه که حتما بعد این تب و تاب میاد.
نه یارانه میدن‌بهم نه این پول کمک هزینه.
به کجا پناه ببریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
تنها پناه ما رعیت خداست
ميشه خواهش كنم اين تبليغ بوتاكس ممنون و تبليغ چند بار در يك صفحه ي كرم ضد چروك با تصوير خانم مقانلو رو حذف كنيد يا لا اقل عوضش كنيد و يك چهره ي جديد بذاريد؟!!! خسته شديم از تكرارش !! اَه
عامل اصلی این بحران فقط بی تدبیری دولت و عدم اماده سازی مردم است.نباید ۴ تا بدبخت که از سر بدبختی دست به خشونت زدند مجازات بشن.اینها همه زندگیشون یه پرایده که باهاش امرار معاش میکنند.سه برابر شدن قیمت بنزین هیچ نقطه امیدی برای اینها نمیزاره
عامل اصلی این بحران فقط بی تدبیری دولت و عدم اماده سازی مردم است.نباید ۴ تا بدبخت که از سر بدبختی دست به خشونت زدند مجازات بشن.اینها همه زندگیشون یه پرایده که باهاش امرار معاش میکنند.سه برابر شدن قیمت بنزین هیچ نقطه امیدی برای اینها نمیزاره
عامل اصلی این بحران فقط بی تدبیری دولت و عدم اماده سازی مردم است.نباید ۴ تا بدبخت که از سر بدبختی دست به خشونت زدند مجازات بشن.اینها همه زندگیشون یه پرایده که باهاش امرار معاش میکنند.سه برابر شدن قیمت بنزین هیچ نقطه امیدی برای اینها نمیزاره
علم و دین و اخلاق باید هر سه با هم همراه باشند هر کدوم تنهایی انسان را به بیراهه میبره مثلا داعش را میشه نمونه دین بدون علم و اخلاق دانست یا آلمان نازی علم بدون دین و اخلاق بود در کشور خودمون هم یکی یا دو تا از این سه تا مشکل داره که وضعمون اینجوری شده
کارت سوخت در بهترین حالت چهار ماه دیگه میرسه، آمار رسمی آقایون میدن که فقط هشتصد هزار خودرو کارت سوخت نداره، یه جایی دیگه هم میگن توان تولید روزانه چهل هزار تا داریم، خوب اینکه میشه بیست روز، پس تأخیر دوماه و چهار ماه چیه؟ یارانه حمایتی هم هیچ اثری ازش نیست، من پنج ماهه که بیکارم و تنها درآمدم اینترنت بود، اونم شکر خدا بستند،....
پایه حقوق کارگری در فوب خلیج فارس تقریبا ۹۰۰ دلاره.یعنی ۱۰ میلیون تومن.اول پایه را درست کنید ما حاضریم دو برابر اونا پول بنزین بدیم.در ضمن قیمت یه هیوندای النترا در دوبی ۱۸ هزار دلاره یعنی تقریبا ۲۰۰ میلیون.در ایران ۵۰۰ تومنه......
خواستم بگم فقط اینترنت وصل نکنید
افزایش قیمت بنزین بدون افزایش سطح حقوق و دستمزد اقشار مختلف جامعه کار اشتباهی هست. ابتدا باید سطح درآمد خانواده ها بالا برود و رفاه ایجاد شود. حقوق و دستمزد ها واقعی شوند . در کنار اون قیمت بنزین هم واقعی شود . با پخش اندکی پول در ماه میان مردم به عنوان یارانه هیچ مشکلی حل نمیشه. تورم و گرانی همه چیز را نابود می کند. چاره کار افزایش سطح اشتغال و تولید و بالا رفتن درآمد خانواده هاست‌. راه دیگری وجود ندارد.
این اقای روحانی گفت که من چاه نفت خیلی بزرگی پیدا کردم.پس چرا بنزین را گدان کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
منظورش جیب رعیت بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
مشکلی هست با 124 تماس بگیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
حقوق کارمندان نفت رو به صورت غیرقانونی افزایش داد
چقدر بده دولت برای تامین بودجه بخواد سفره ی مردم بی نوا و بی پناه که جز خدا کسی رو ندارن کوچک کنه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
چی پس انتظار دارین از پول تو جیبی بچه‌ّاشون تو بلاد کفر کم کنن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
خیلی بده اینکار حسن
یک سوال بسیار ساده:
فرض کنیم اصلا بنزین آزاد هم هم‌نرخ بنزین سهمیه‌ای یعنی معادل لیتری ۱۵۰۰ تومن شده باشه... این یعنی ۵۰ درصد افزایش در قیمت بنزین!!!! من موندم که با ۵۰ درصد افزایش قیمت بنزین چطور دولت میگه قیمت هیچ کالا یا خدماتی نباید تغییر کنه... درک این موضوع ساده واقعا سخته؟؟؟؟!!!!
با سلام قانون گذاری توسط روسای قوا هم تامل برانگیزه رییس مجلس چه کاره است؟یا رییس قضاییه یا مجریه پس مجلس چه کار میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
به درد تزئین الاربابا میخوره
واقعا این دولت تدبیر و امید رو سرافکنده و شرمسار کرد.
اوج بی تدبیری و اوج ایجاد ناامیدی
موتورهای بالای 10 سال رو ظاهرا کارت بنزین نمیدهند ...خب در این اوضاع اقتصادی حتما دولت انتظار دارد مردم بتوانند موتورهای بیخود بخرند با قیمت کذایی؟یا قسطی؟!!!!! با کدوم کار و درآمد ... لطفا پیگیری نمایید ... الان خیلی ها موتور 20 30 ساله ژاپنی دارند که مثل ساعت کار میکنه بدون خرج ...خب چرا به فکر این دسته مردم نیستید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
آره با دودشون هم مردمو خفه میکنن .. اگه من رییس جمهور بودم به موتور بالای 5 سال بنزین نمیدادم
به زودی موج گرانی جدید پوستی از کم در آمد ها بکند که شیش تا یارانه ورایانه هم نتونه محاسبه اش کند. این خط اینم نشون.
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
شما اشتباه میکنی ... مسئولین گفتن گرون نمیشه پس نمیشه ... خیالت راحت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
حقشونه
تاکسیهای اینترنتی شرکتهای خصوصی هستند و هیچ توجیهی برای سهمیه و رانت به اونها وجود نداده
سوخت ارزان به اتوبوسها و تاکسیهای رسمی بدهید
اتوبوس و تاکسی رو زیاد کنید
قیمت بلیط مترو رو کاهش بدهید
با باقیمانده درآمد افزایش سوخت خطوط متروی کافی و زیاد ایجاد کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
دو میلیون راننده باید بیکار شن چون «دولتی» نیستن؟ و باز مافیای تاکسیرانی برگرده که برای بیست دقیقه راه ۱۰۰ هزار تومن پول بگیره؟
با این همدردی که مردم نسبت به هم دارن چه انتظاری از دولت میره...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
چون تاکسی های اینترنتی مال خودشونه والا تا حالا ده بار درشو بسته بودن...پس معلومه چرا بهشون میرسن و حمایت میکنن چون منفعت دارن
بنزین قبلا۱۰۰۰تومن بوده اونم بدون سهمیه
حالابنزین باسهمیه ۵۰درصدگرون شده،فرض کنیم راننده بدبخت اصلاازبنزین آزاداستفاده نکنه بصورت طبیعی بایدکرایه ۵۰درصدافزایش پیداکنه بعدمیان میگن نبایدکرایه گرون بشه!من راننده نیستم کارمندم این نمونه بودبرای حرف بی منطق تواین مملکت!
آقا این vps دقیقا چیه یکی توضیح بده
پاسخ ها
حسن علی اصغر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
نخرید اقا پول الکی ندید کار نمیکنه واسه سرکیسه کردن من و شماست توسط یکسری فرصت طلب مجازی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
با 124 تماس بگیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
نمیشه فعلا چاره ای جز صبر نیست، نمیفروشن الان
حسن لطفا بسه ديگه بدترين دولت بودي تا ١٤٠٠ نباش حداقل اين لطف رو بكن و استعفا بده بخدا از راي به تو بشدت پشيمون هستيم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
مشکلی هست با 124 تماس بگیری
با سلام
تنها راه نجات مملکت ایجاد سایت مالیات بر اموال هست
کاری که تمام دنیا و کشورهای پیشرفته انجامش دادن


تا مالیات از افراد ثروتمند گرفته شوند و برای افراد با درآمد کمتر خرج شود
با یک سامانه ساده رهگیری اموال میتوان جلوی فساد را گرفت و می توان جلوی فرار مالیاتی میلیاردرهای ایران را گرفت کاری که 40 سال می‌دانند باید انجام دهند ولی دست های پشت پرده مانع از آن می شود!!!!
و در آخر بنزین یارانه ای و سهمیه ای و دو نرخی در مرحله اول باعث فساد و در مرحله بعدی به سود افراد ثروتمندی هست که دارای چندین خودرو هستند
بهترین کار تک نرخی کردن بنزنی و مالیات بستن به روی ماشین های افراد ثروتمند و پرداخت یارانه بنزین به افراد با درآمد پایین می باشد
همه این ها را کارشناسان و کسانی که یذره در اقتصاد سررشته دارند می‌دانند.....
اگر فکری نکنید و به صورت علمی و منطقی از ثروتمندان مالیات نگرفته و به جامعه پایین دست ندهید بزودی خود مردم این درآمد را از شما خواهند گرفت!

امیدوارم انتشار بدهند
پاسخ ها
حاجی منزلتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
و من الله توفیق
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
شما یه درصد فکر کن اینا از ثروتمند مالیات بگیرن بدن به فقیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
اگه واقعا دنبال عدالتید ، سازمان ثبت اسناد و املاک و بانک ها رو لینک بدید به دارایی و مالیات هاش بگیرید و خرج جامعه بکنید اون موقع اختلاف طبقاتی تا حدودی کم می شه
چيزى نمينويسم كه قابل انتشار باشد لذا نمينويسم
یه جور حرف می زنید که انگار قبل از اینترنت مردم نه مشکل مسکن داشتند نه اجاره خونه نه بیکاری ونه شهریه دانشگاه بچه هاشون ونه تورم ونه آقا زاده های مفت خور وکوه خواری وهوای آلوده و...راستی چی شد وقتی بوووووق می کردید تو تولید بنزین خود کفا شدیم این بود؟ می فرمایند قاچاق می شود بابا با این همه نظامی نمی تونید جلوی قاچاق را بگیرید باید بزنین سه برابر بشه؟!!! چرا نشر نمی دهی تابناک جان.؟
اگر اتفاقی در این کشور می افتد با دخالت بیگانگان اسرائیل و آمریکا و این اواخر عربستان ماله کشیده می شود مردم گرسنه اند آقایان شب ها به خود اجازه دهید در کوچه و خیابان گشتی بزنید ببینید هر سطل زباله چند نفر داخلش است چرا در این مملکت کسی به فکر اصلاح امور نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
دقیقا یه چیزی ساختن به اسم دشمن هر اتفاقی میافته میگن دشمن دشمن دشمن
بابا دشمن واقعی شما هستید واشه این کشور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
به اربابا چه
تابناک به صدر پربیینده‌ترین صفحات مجازی دنیا رسید! افلا تعقلون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
خخخخ
چرا نظر مراجع قم در مورد بنزین را گزارش نکردید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
مگه خدای نکرده بی حجابی اتفاق افتاده که علما قم نگران بشوند
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
مراجع هم چند شبه بنده خدا ها خوابشان نبرده واسه این قضیه!!!!
اقدس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
مراجع که بنزین نمیزنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
مشکلی هست با 124 تماس بگیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
مگه نظری هم داده اند ؟
فعلا امروز که خاتمی در نماز جمعه تهران گفته که اصلا اینتر نت را قطع کنید
و فتنه از اینترنت بوده است
روحانی، خاتمی، احمدی نژاد یا هرکس دیگه بیاد همین آش و همین کاسه است، در خوش بینانه ترین حالت فقط ۲۰ درصد قدرت دست رییس جمهور است سیاستهای کلی مشکل دارند و اگر عوض نشه خصوصا دشمنی پرهزینه و مدت دار با آمریکا کمر ملت خواهد شکست، چه تابناک چاپ نکنه و چه به من فحش بدین این یک واقعیته
از زمان انتخابات فقط یکی دو جمله یادم مانده، آقای بنفش جمله ای میگفت با این مضمون که در زمان دولت بهار دلار دفعتا چند برابر شد، این چه مملکت داری هست حتما میتوانستند آن را بهتر مدیریت کنند. و یادم هست حرف هایی که در مورد دکمه فیل تر و مانند آن میزد. بسیار محظوظ شدم و از ترس اینکه مبادا کس دیگری این اقبال را از ما بگیرد دوساعتی در صف رای دادن ایستادم. متاسفانه یا خوشبختانه خسته شدم و ساعت 9 شب برگشتم و نشد که رای بدهم... الان بابت تنبلی ام در آن روز خدا را شکر میکنم وگرنه با این وضعیت دلار و اقتصاد و کسب و کارم که بی اینترنت تقریبا خوابیده باید از حسرت پشیمانی سر به بیابان میگذاشتم.
دیگه خود خدا باید ظهور کند!
کم مطلب چرت بنویسید، یگید نت رو وصل کنند
بی توجهی به ناوگان حمل و نقل بنزینی مانند تاکسی ها، آژانس‌های معمولی و تاکسی‌های اینترنتی، وانت‌ها و ناوگان حمل و نقل سبک شهری و امثال آنها. و به همه اینها اضافه کنید(جانبازان) قطع عضو مانند قطع پا را که خودرو همه چیز آنها است. این سوال واقعی است آیا در بین این 290 نماینده مجلس وخانه ملت یک نفر قطع پا نبود که از حقوق جانبازان دفاع بکنه و آیا باید حتما قطع پا باشه تا دفاع بکنه!
با سلام ابن کلمه امنیت داریم شده بلای جانمون من نمیدونم کجا امنیت داریم طرف وقتی گرسنه باشد از روی زن بچه اش شرمنده شود مطمعان باشید دست به هر جنایتی می زند حتی ایمان ندارد مگر نشندید ادم گرسنه ایمان ندارد در ضمن کجا گفته امینیت داشته باشیم ولی گرسنه باشیم کدوم کشور هست این دو نعمت ندارن مگر کشورها ی همسایه ما مثل عربستان کویت عمان امارات قطر ........ هم امنیت وهم در رفاه نیستند من نمیدونم این چه تفکری هست که میگن خدا را شکر ما امنیت داریم بابا خیلی از مردم در رنج عذاب هستند از نظر اقصادی دارند از راههای خلاف و غیر شرعی ارتزاق میکنند بخدا انهایی که مسوال هستند در پیشگاه خدا مسوال هستند
اشتباه بی اندازه بزرگیه صبر میلیونها آدم اعم از پیر و جوان, تحصیل کرده و متوسط, همه افراد جامعه که به هر عنوان و هر دلیلی که از اینترنت استفاده میکردند, سنجیدن...
باور کنین بیش از این انگولک کردن تتمه دلخوشی و آرامش روانی این جامعه و ملت, فرجام خوشی نداره.
من یک بازنشسته هستم هم یارانه مو قطع کردن از این کمک هم که خبری نیست میشه بگین به کیا دادین ما که از هرکی میپرسیم میگه به ما که ندادن یا مردم دروغ میگن یا دولتیها در هر صورت خوب مردمو دروغگو کردین
اگر به فکر کاهش مصرف سوخت بودن مسئولان باید تعرفه واردات خودرو خارجی رو به صفر برسونن، تا خودرو پر مصرف داخلی مصرف نشه، ویا خودروهای الکتریکی و هیدروژنی استفاده بشود
«برای حل یک مشکل یا مسئله، همیشه یک راه بسیار ساده و نادرست وجود دارد».
بزرگترین دروغ آزاردهنده اینه که میگن بنزین قاچاق میشه
مگه طرف دیوانه است! در حقیقت ظاهرا گازوییل است که قاچاق میشود و نه بنزین گرانتر
روحانی، خاتمی، احمدی نژاد یا هرکس دیگه بیاد همین آش و همین کاسه است، در خوش بینانه ترین حالت فقط ۲۰ درصد قدرت دست رییس جمهور است دشمنی پرهزینه و مدت دار با آمریکا کمر ملت خواهد شکست، چه تابناک چاپ نکنه و چه به من فحش بدین این یک واقعیته
بنده پس از اولین فراخوان که ثبت نام کردم بیش از حدود شش ماه میگذرد اما کارت سوختی در کار نیست همانطور که برای کارت ملی بیش لز سه سال است که پیگیر و منتظرم و خبری نیست ای کاش در این موارد هم اینقدر سرعت و تعجیل داشتند تا کمی امیدوار باشیم که خدمتگذار ملت هستند!!!
مسئولین اگه قرار بود بفکر مردم و سفره های مردم باشن هیچوقت بنزینو گران نمیکردن. فقر و فلاکت قبل از گرانی بنزین مردمو خسته کرده بود، اگه بفکر مردم بودن باید بنزینو ارزان میکردن یا دستمزدها رو افزایش میدادن.
اگه واقعا بفکر مردمید چرا هفته ای صدها همایش و یادواره و گردهمایی و ... با هزینه های میلیونی و میلیاردی تو شهرهای مختلف برگزار میکنن. بهتر نیست برای جبران کسری بودجه ازین ریخت و پاشها جلوگیری بشه؟ الان تو این وضعیت، همایش و یادواره و هزار جور ازین مراسمای دیگه ، چه نفعی برای مردم داره؟ هر کجای شهرو نگاه میکنی پر از بنر و پارچه و تبلیغاتی هست که برای تهیه اینا میلیونها و میلیاردها تومن از بیت المال خرج میشه. اگه بفکر مردم هستین باید خودتونم صرفه جویی کنید. الان عهده بوق نیس که مردم هیچی حالیشون نباشه، شکر خدا مردم واقعیتها رو میبینن و طبیعتا این صبر و تحمل هم حدی داره که بلاخره روزی کاسه صبر لبریز میشه.
اینهمه نوشتم میدونم تو سایت نمیزارن و سانسور میشه
سهمیه آژانس های شهرها شارژ نشده . نه ماه قبل نه این ماه . چرا و چطور کسی پیگیر نیست
حالا آمدیم مردم در راستای حمایت از صرفه جویی در مصرف بنزین با دولت همگام شدند و اصلا بنزین بدون سهمیه یا بدون کارت یا حتی با کارت را نگرفتن . بعدش چی . آیا زیر ساخت مناسب برای حمل و نقل عمومی را فراهم کرده اید ؟ یعنی از فردا مردم کرج خواستند با خود رو شخصی نه با مترو به تهران یا بالعکس به کرج بروند شرایط فراهم است . بعدش اگه امید به صرفه جویی و کاهش مصرف دارید چگونه در آمد فروش بنزین با نرخ جدید را به شصت میلیون نفر خواهید داد . یعنی بنزینی خریداری نشده تا درمان مازاد داشته باشه بعدش این قشر کم در آمد هر چند گفته اند همه مردم باید این بسته حمایتی را چه جوری از دولت دریافت کنه . ؟؟؟ !!!!! نهایت اینکه تدبیری در آن دیده نشده
ما را كه به بهانه واهي يارانمون را قطع كردند اين كمك به اصطلاح معيشتي هم كه بهمون تعلق نميگيره كارت سوخت هم كه برامون صادر نشده مثل ما هم زيادند خدا فقط بدادمون برسه
اینترنت رو وصل کن
چقد تابناک خوندن زجراوره
خسته‌م
دلتنگم
دلواپسم
من با اینترنت پول درنمیاوردم
ولی سوپاپ اطمینان دیگ زندگیم بود
میگن شب نشینی برین من روزی دوازده ساعت سرکارم و دو و نیم ساعت رفت و برگشت تو سرویس برای دو و پونصد الی سه تومن پول
تلاش نکردم؟
تنبلی کردم؟
فرش بافتم و درس خوندم و با معدل نوزده دیپلم گرفتم
از ساعت سه صبح تا دوازده ظهر درس خوندم و بعدم رفتم سر کار تا تو کنکور ریاضی رتبه سه هزار و هفتصد بدون کلاس و استاد اوردم و لیسانس مهندسی شیمی از دانشگاه دولتی گرفتم و بی معطلی رفتم خدمت سربازی و برگشتم ...
تنها دلخوشی زندگیم رو ازم گرفت
مثل همه چیزهایی که ازم گرفته
مگه دولت نگفت سهمیه بنزین ابان منتقل میشه به اذر من باکم خالی بود خب چرا منتقل نشد. چرا دروغ میگن. چرا به ی کارگر ساده دروغ میگین.این اقا که رییس جمهوره که البته منم بهش رای دادم چرا از روز اول هرچه گفت برای رای برعکس عمل کرد. چرا با اعصاب و روان ما بازی میکنه. ما که شناسناممون پر مهر انتخاباته تمام راهپیمایی ها هم رفتیم. چرا فقط ما باید حمایت کنیم. چرا دولت شده کارش خنجر زدن به ما
چرا در مورد اینترنت تیتر نمیزنی!!! کی قراره وصل بشه!!!!!
مسئولان کشور باید بدانند که تا قبل از افزایشرقیمت بنزین مملکت قفل بود. قیمت مسکن و لوازم زندگی به حدی گران هست که برای نسل جدید تشکیل زندگی زناشویی و فرزند آوری به شدت ناممکن شده است. بارها و بارها دولتمردان با افزایش قیمت بنزین، دلار، مسکن و ... در پی جبران مشکلات بودجه ای خود بوده اند که راه حل اشتباه و یک مسکن برای جبران کسری بودجه هست. دولت باید به جای این اقدام به دنبال توسعه صنعت، افزایش تولید با کیفیت و صادراتی و توسعه رابطه خود با دنیا باشد که با توسعه این طرح ها درآمد بیشتری نصیب دولت خواهد شد و قطعا برای کشور هم مفید خواهد بود
شیخ حسن روحانی، دولت پیرمردهای مولتی میلیاردر وقیح همیشه طلبکار
دولت اسمش "تدبیر" و امیده! حتما یه تدبیری می اندیشه!
هر عقل سلیمی متوجه میشه که دو نرخی کردن بنزین و ارز و یا سهمیه بندی کردنش باعث رانت و فساد میشه. واقعا این مسئولین که برای مملکت تصمیم میگیرند و هیچ کدومشون هم به مردم پاسخگو نیستند اینجور چیزارو نمی دونن !؟
السلام علیکم
چرا ما مردم بدبخت باید تاوان اشتباهات مسئولان را بدهیم ،
۲۷ ساله هستم لیسانس بازرگانی تازه ازدواج کرده خرج دوخونواده با من با این چند قرون دوهزاری که دولت به حساب ریخته میخواید سر کی شیره بمالید ؟ بنزین رو گرون کردین ، اول به زور مسافر گیر میومد بدتر شد ،


درد رو از هر طرف بخوانی درده
افسرده کردید ملت رو

خداوندا بی پناهان را پناهی
هرگز فکر نمی کردم دولتمردان ما که این همه دم از عدالت اجتماعی برای دفاع از مظلومان و پابرهنگان میزند تا این حد حقوق ملت خود را نادیده بگیرند و انها را در منگنه بگذارند. خدایا خودت ظهور کن
من الان ۳ ماهه درخواست شناسنامه المثنی کردم هنوز نیومده...چون کاغذ ندارن...کارت ملی هوشمند هم که شبیه کارت سوخته ۱ سال بیشتر طول کشید‌..اتفاقا این مشکلاتی که گرفتید خود دولت هم می دونست..چون دوست نداره کسی بنزین ۱۵۰۰ تومنی بزنه
کدوم مشخصه ما مثل کشورهای خلیجه؟؟پایه حقوق کارگری؟تولید ناخالث ملی؟ذخائر ارزی؟
فقط نفت! درود بر نفت که تا حالا هم این کشور را پا برجا نگه داشته!
چه ملتی شدیم که دولت برای کسر بوجه اش چشمش به جیب مردم خودشه مردمی که حداقل هر خانواده دوتا بچه بیکار تو خونه داره برادر مومن یکم هم به فکر مردم باش سه ماه دیگه تو بوق کرنا میزنین که ملت بیایین رای بدین
اخه به چه امیدی رای بدیم
با سلام، حدود نه ماه هست با مدرك فوق ليسانس و بيست و پنج سال سابقه كار بيكار شدم كه در يك پالايشگاه نفت در حال ساخت فعاليت داشتم و اين بيكاري بدليل تحريم هاي مجدد آمريكا و فرار سرمايه گذار خارجي صورت كرفت. حدود پنج سال هم يارانه ام قطع شده است و در دو ماه گذشته دو بار براي برقراري يارانه به وزارت رفاه مراجعه كردم ولي مي گويند حقوقت كفاف زندگي ات را مي داده ايت، الآن كه بيكار شدم آيا عمل دولت منطقي مي بأشد، هم يارانه نگيرم و هم هزينه معيشت و هم اصلا درآمدي ندارم، شايان ذكر است خودروي شخصي ندارم، حساب پس انداز آنچناني ندارم و فقط يك آپارتمان هشتاد متري دارم كه زندگي مي كنم.
حالا میفهمیم که چرا باید در مورد رای به رئس جمهمور وهمچنین نمایندگان مجلس چقدر دقت کنیم.و اگه به کسی رای دادیم منتظر تبعاتش باشیم.افلا تعقلون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
دلت خوشه ها .. کدوم انتخابات ؟ کدوم رای ؟ کدوم مشارکت ؟ تا وقتی نظارت سلیقه ای شورای نگهبان هست و اعتقاد دارن که متعهدان باید به قدرت برسن نه متخصصان ، انتخابات آزاد و رشد و پیشرفت و رفاه و عزت و آزادگی خوابی بیش نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
یعنی بازم میخای رای بدی؟
وقتی رئیس جمهور اینطور (زمانی که مردم تحت فشار اقتصادی بی تدبیری هستند، کشور تحت ظالمانه ترین فشار تحریم هست وخائنان از داخل در حال جویدن ریشه های تنها حکومت شیعه در زمین هستند) با سوءِ نیت قیمت بنزین رو سه برابر میکنه. شما چه انتظاری دارید که به زیرساخت فکر کرده باشند.
قطع اینترنت چه طرح مزخرفی بود؟ الان با باز شدنش سیل عظیم اطلاعات جابه جا خواهد شد. هم کاربران غافلگیر خواهند شد هم مسئولین
چند تکه پازل را کنار هم قرار بدیم.گرانی بنزین. آشوب وبلوا.سرکوب.قطعی اینترنت. قرار بوده نصف ایران کشته بشن.پشت بندش می شه نوشیدن جام زهر وقانع شدن تند روها
این روحانی نمیمیره تا یه ملت از دستش راحتشن.ملتو ریخته بهم
دولت خاتمی ارز ودلار وسکه ومسکن را با چه نرخی تحویل گرفت باچه نرخی تحویل داد همینطور احمدی نژاد وروحانی تمامی دولتها یک سیاست را دنبال کردن. ۴ سال اول گل وبلبل. ۴ سال دوم بدبختی و
... دولت بعدی هم همینه
سلام
خوب اگر اغتشاشات تمام شده پس چرا اینترنت را وصل نمی کنند خوب لااقل نارضایتی کاربران اینترنت را اضافه به ناراضیان گرانی بنزین نکنید.
من ۶ ماه پیش توی سایت دولت همراه کارت سوخت ثبت نام کردم، تایید هم شده، هم پیامکشو دارم و هم اسکرین شات صفحه، برام کارت صادر نشده، توی سایت پلیس آی ار هم چک کردم نبود، رفتم پلیس +١٠ میگه مجدد ثبت نام کن کارت سوخت جدید بیاد که ٣ ماه دیگه میرسه. میپرسم چرا؟؟؟ من که ثبت نامم درست بوده! کسی جوابگو نیست... جایی هم سراغ ندارم برم شکایت کنم. دولت باتدبیر!! شما هنوز کارت به مردم ندادی بیجا کردی سهمیه رو عملی کردی! اول باید کارت به مردم بدی بعد سهمیه رو اجرا کنی! این چه وضعیه اخه! چقدر بی برنامه گی و بی احترامی به شهروندان
رفاه مردم از آشغال گردی معلومه
من الان متوجه شدم که مسولین کشور حتی وزیر ارتباطات هیچ اطلاعی از اینترنت و کاربردهای آن در کشور و در دنیا ندارند و فقط آن را در حد چند پیام رسان و شبکه اجتماعی (که البته مهم هم هست) دیده اند. کسب اطلاعات از منابع روز دنیا، ارتباط کار و مالی با دنیا که حتما و الزاما از طریق شرکتها نیست و شاید اشخاص حفیف مشغول به آن باشند، امکان کسب اخبار روز در دنیا، دیدن فیلمها آموزشی، مطالعه مطالب آموزشی در زمینه های مختلف، رفع مشکلات روزمره در زمینه های مختلف با سرچ کردن و یافتن در سایتهای دنیا، جستسجو در مقالات برای پژوهشگران، ارسال مقاله برای مجلات و مراکز علمی، ارتباط با اساتید دنیا از طریق ایمیل و یا پیام رسان برای پژوهشگران، ثبت نام در رویدادهای مهم در دنیا و شرکت در آنها، دریافت پذیرش از دانشگاه ها و مراکز علمی، اجذب توریست، انجام کارهای تفریحی برای پر کردن اوقات فراغت، استفاده از منابع منجصر به فرد در برخی سایتها در زمینه های مختلف، ارتباطات تصویری با اعضایی خانواده که در شهر و دیار دیگر هستند، برنامه نویسی برای اهداف مختلف و هزاران هزار کاربرد دیگه که به ذهن یک نفر قابل خطور نیست
ولی دوستان فقط فکر میکنند اینترنت یعنی پیام رسان ...
زندگی ما فلج شده به دادمان برسید
این اراذل واوباش و ارباب انها یعنی امریکا بزرگترین ضربه را به ازادی و مدنیت وحقوق بشر ایرانیان میزنند چرا که فرصت هرگونه اعتراض مدنی را از ما گرفته اند هر حرکتی شود به اسم فتنه سرکوب خواهدشد
بهترین دموکراسی در ایران است که مردم سالاری دینی است
دراین وسط تکلیف ما که تو استان سیستان و بلوچستان زندگی میکنیم چیه. استاني بسیار وسیع که نزدیکترین شهرش با مرکز استان 170* کیلومتر فاصله داره و تنها شهری هم که تو استان جایگاه سی ان جی داره ايرانشهره الباقی زاهدان زابل سراوان چابهار فنون دلگان هیچ کدومشون جایگاه سی ان جی نداره فقط از چابهار تازاهدان 600 کیلومتر راهه یعنی این سهمیه 1500 تومانی فقط با یه رفتن تازاهدان تموم میشه برای برگشتن باید 180 هزارتومان بنزین بزنه. خدایی خود شما بااین وضع چکار میکنید حداقل شما که بنزین رو گرون میکردید توشهرهاي استان جایگاههای سی ان جی راه اندازی ميکردين
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
عقلمون نمیرسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
به اینجاش فکر نکرده بودن
خدا رو شکر که آدما عمر نوح ندارن..
خدا رو شکر که روزی دهنده خدای مهربانه..
خدا رو شکر که قیامتی هم در کاره...
آقا اینترنت چی میشه پس. به نظرتون مشکلی نداره؟ قطع باشه یا وصل؟
فکر میکنید چند ماه طول بکشه تا دولت بفهمه تصمیمش از اساس اشتباه بوده؟
این سناریو عین سناریوی تلگرامه و خیلی موارد دیگه:
(تصمیم ناگهانی -» اعتراض شدید ملت -» مقاومت شدید دولت -» ظاهر شدن اشکالات -» اعتراف دولت به تصمیم اشتباه -» عدم بازگشت به شرایط پیش از تصمیم بعلت غرور بیجا، هزینه زیاد یا..)
این امنیت که مرتب منت اش را سر ما میگذارید جیه ؟آیا ازاینکه درکوجه وخیابان کسی چ
اقو درشکممان نمی کند نشان امنیت است؟ درصورتیکه مهمترین امنیت، امنیت، آسایش خیال از حال وآینده مانست آیا چنین امنیتی داریم؟
خجالتم خوب چیزیه الان من آژانس میگرفتم برای محل کارم 50 درصد گذاشته این هفته رو کرایه ها چرا سرتونو کردین توی برف مسئولین کشور؟ فشار به من کارگر و کارمند داره میاد 16 درصد اومده رو حقوقم سیصد درصد روی همه چی !!! آخه به کی باید چی بگیم ؟ این داستان اینترنت یعنی چی شما که میگین مردم ولینعمت ما هستند ! شما میگین آشوب سرکوب شد و تموم روز یکشنبه اما تا امروز جمعه شب به چه حقی نت رو روی مردم میبندین آخه ؟ این ترس برای چی هست از کی هست ؟ این تناقض ها همیشه منو ناراحت میکنه اصلآ با ولینعمت های خود صداقت ندارین چرا ما رو احمق فرض میکنید چرا شبونه ما رو خفت میکنید ؟ شما مگه دولت این ملت نیستید ؟ شما میگین آشوب گران میخوان اینجا بشه سوریه اما این تصمیمات شماست که داره ما رو میبره سمت سوریه شدن... نکنین به قرآن
ضرر قطعی اینترنت به من بیش از بنزین سی هزار تومانی بود در یک هفته
دقیقا مشکلی که برای کارت سوخت من پیش آمده ناشی از بی تدبیری و بی برنامه بودن هست. اشتباها کارت سوخت ماشبن من دوگانه سوز ثبت شده و ۳۰ لیتر در نظر گرفته شده در حالی که یگانه سوز است. زنگ زدم شرکت نفت در تهران و گفتند که باید درخولست المثنی بدهید مشکل بر طرف میشه. آخه وقتی کارت سوخت دارم چرا درخواست المثنی بدهم ؟ دفتر پلیس +۱۰ می گفت حدود ۴ تا ۵ ماه ممکنه دریافت کارت طول بکشه. آیا نمیشد اطلاعات را اصلاح کرد نه کارت سوخت را؟ واقعا موندم که چکار کنم؟ در طول این چند ماه چطور بنزین بزنم؟
ونزوئلا ونزوئلا ما داریم می‌آییم...
حسن کلید، دیگه کلیدش کار نمیکنه
تابناک تو زمین کی داری بازی می کنی
این دولت جز بدبختی چه ارمغانی برای مردم و کشور داشته ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
برای خودشون داشته اند
لطفا اینترنت رو وصل کنید به خدا کارا دانشگاهمون مونده هیچ مطلب علمی پیدا نمیکنیم خیلی از کارا عقب افتادیم بعضی از دستگاه ها برای راه اندازی نیاز به اینترنت دارن که الان راه اندازی نمیشن لطفا وصل کنید.
" مرده ها نمیمیرند " !!!!! آخرین فیلم زندگانی در ایران
سلام، لطفا دوستان به این نکته مهم توجه کنند:

متاسفانه خیلی از راننده ها مثل راننده آژانس ها، تاکسی ها، تاکسی های اینترنتی و ... از این موضوع که با وجود سهمیه که بهشون تعلق میگیره باید پنجاه
درصدش رو اضافه بپردازن بی خبر هستن...

چهارصد لیتر سهمیه بنزین تاکسی ها میشه ۶۰۰ تومن در صورتی که قبل از افزایش قیمت بنزین فقط ۴۰۰ هزارتومن بود، یعنی یه راننده فقط با همین چهارصد لیتر سهمیه ای هم ماهانه دویست هزارتومن داره ضرر می کنه(ماهی ۲۰۰ تومن از جیب مبارک به حساب دولت میریزه حالا شما حساب کنید تعداد این نوع از ماشین هایی که سهمیه میگیرن رو...

۴۰۰×۱۵۰۰=۶۰۰،۰۰۰
قبل از افزایش قیمت بنزین
۴۰۰×۱۰۰۰=۴۰۰،۰۰۰
اینجا ۲۰۰،۰۰۰ تومن هر راننده تاکسی باید فقط با توجه به مقدار سهمیه ش اضافه بپردازه!

راننده های تاکسی اینترنتی در کلانشهرها هم حداقل روزی ۲۰ لیتر بنزین مصرف می کنن که اگه ۲۵ روز در ماه بخوان کار کنن چقدر میشه؟
۲۰×۲۵=۵۰۰
میشه ۵۰۰ لیتر،
حالا راننده های ماشین های اینترنتی چقدر سهمیه قرار هست بگیرن؟
۳۰۰ لیتر
سیصد لیتر رو اگر تقسیم بر ۲۵ روز کنیم چقدر میشه؟
۳۰۰÷۲۵=۱۲
میشه روزی ۱۲ لیترکه باید بقیه رو به صورت آزاد بزنه.
یعنی در واقع از اون سیصد لیتر سهمیه ای اگر روزی بیست لیتر مصرف کنه میشه باهاش فقط ۱۵ روز کار کرد و بقیه ده روز رو باید آزاد مصرف کنه با یه حساب سرانگشتی
اون ده روز رو اگه بخواد آزاد بزنه و روزی بیست لیتر، میشه ۶۰۰ هزارتومن!!!، یعنی اینجا هم چهارصد هزارتومن بیشتر از زمان قبل از افزایش قیمت بنزین(یا مابالتفاوت با قبل از گران شدن نرخ بنزین)...
به همین سادگی یه راننده تاکسی اینترنتی در کلان
شهری مثل تهران باید علاوه بر ۴۰۰ هزارتومن ماهیانه آزاد ۱۵۰ هزارتومن هم بابت مابالتفاوت قیمت سهمیه ای ۱۵۰۰ تومنی با هزارتومن در سیصد لیتر بپردازه که اون هم همینطور که بالا اشاره کردم میشه ۱۵۰ هزارتومن... یعنی یک راننده باید
۴۰۰+۱۵۰=۵۵۰۰۰۰
!!!پانصد و پنجاه هزارتومن پول بنزین در هر ماه بیشتر از زمانی بپردازه که هنوز قیمت بنزین افزایش
پیدا نکرده بود. یعنی ۵۵۰ هزارتومن فقیر تر از ماه قبل! به همین سادگی...
این ضرر آشکار یعنی کاهش درآمد رو کدوم‌مسئول توجیه میکنه؟ و نکته بعد هم اینک چطور انتظار داریم هیچی هم گرون نشه؟ (لطفا منتسر بفرمایید)
من خودم تو شرکتی کار میکنم با حداقل پایه حقوق تامین اجتماعی و بقیه مزایا، مثل یه کارگر متوسط حقوق میگیرم بعد اومدن یارانه ام رو قطع کردن که تو با کارت شخصیت مثلا۱۰_۱۵ تومن تو ماه فلان کارت کشیدی بعد به دروغ میگن ما با حساب مردم سرک نمیکشیم، برای اومدن به سرکارم روزانه سه شهر رو بایستی رد کنم یعنی ۶۰ لیتر که تازه اونم ۵۰ درصد بالا بردن کفاف یه هفته منم نمیده، گفتن به خاطر گرونی پارسال ۵۰۰-۶۰۰ تومن حقوق رو بردن بالا حالا من بایستی ۳۰۰ هزارتومن بزارم رو افزایش حقوقم تازه بتونم سرکار بیام و برگردم بمان گرونیهای دیگه که حتما بعد این تب و تاب میاد.
نه یارانه میدن‌بهم نه این پول کمک هزینه.
به کجا پناه ببریم
پاسخ ها
حقیقت جو
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
عزیزم حقته، تنها فایده ای که سهمیه بندی بنزین دارشته رو شما الان بهش اشاره کردین. تمام افراد غیر بومی بواسطه پارتی بازی و سهمیه نهادها و ... فرصتهای شغلی رو در مناطق غیر بومی غصب کردن و این عاملی شده برای بیکاری جوانان بومی اون منطقه. اتفاقا و خوشبختانه تو منطقه ما هم افراد غیر بومی و سفارش شده ، از طریق پارتی بازی و رانت اطلاعات استخدامی، باعث بیکاری و فقر در بین جوانان بومی صلاحیت دار شده اند و تقریبا تمام فرصتهای شغلی منطقه رو غصب کردن. مردم منطقه ما دل پری ازین غاصبان سفارش شده دارن. من با سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین بکلی مخالفم ولی فقط تنها در این مورد این سهمیه به نفع ساکنان بومی مناطق بوده . این غیر بومیها و سفارش شده ها که اغلب هم نورچشمی هستند تمام فرصتهای شغلی مناطق رو از ساکنان بومی آنها گرفته و نتیجه ش فقر و بدبختی برای ساکنان بومیه اون منطقه بوده. من الان بخاطر همین موضوع غیربومیها و سفارش شده ها یکساله بیکارم. خیلی خوشحالم که افراد نورچشمی و سفارش شده الان تو مشکل گرفتار شدن، مشکل افرادی مثل شما که اغلب با سفارش و پارتی بازی مناطق محروم رو به فقر و بدبختی نشوندین، مایه نشاط و خوشحالی مردم مستعد و شایسته و باهوش مناطق بومی هست. تو منطقه ما بدلیل اینکه نودو پنج درصد ادارت کار و سازمانها غیر بومی هستند بیش از نود درصد کارمندان و کارگران غیر بومی هستند و هنگام تعدیل نیروی شرکتها، تنها افراد بومی رو اخراج میکنن و افراد نورچشمی غیر بومی که اکثرا همم صلاحیت کارشون رو ندارن در تعدیل نیروها از حاشیه امنیت برخوردار بودن. خدا را هزار مرتبه شکر که چنین گرفتاری نصیب نورچشمی ها و سفارش شده های غیر بومی مناطق شده ، خیلی خوشحال شدم از ازینکه بلاخره یه چیزی باعث شد دست از سر مرمدم بومی اون مناطق بردارین. به امید حل مشکل مناطقی که افراد نورچشمی و سفارش شده ، چنین دردسرهایی رو برای ساکنان بومی اون مناطق ایجاد کرده بودند. واقعا خوشحالم کردی با این خبر.
تابناک لطفا این نظر رو انتفال بده که حداقل سهمیه بندی بنزین یه نتیجه خوب داشته
وای چی بگم از دست این حسن که ملتو کمل بدبخت کرد
ملتی که بخواد به جای یاد گرفتن و کار کردن پیروی کردن و مفت خوری رو سر مشق خودش کنه به این عاقبت دچار میشه. باید تورم و افزایش قیمتی باشه تا از خرید کالا و فروش اون با تورم پول بدست بیاد.این سبک ایرانیا و مسئولین مملکت رو به روزی انداخته که نونوایی های زمان شاه عباس رو تو کوچه و خیابون میبینن و افق 1404 براشون ترسیم میشه.
آقایون خواهشاً دولت هیچ کاره است.
راهش این نیست بخدا این نیست.الان حساب کنید ببینید چندین چندین ساله کشور و اقتصاد همش لنگ یک بنزین مونده.یکبار میگن خودکفا شدیم یکبار میگن مصرف بالارفته و باید قیمتو بالا ببریم یا قاچاق میشه وووو .وجالب اینکه هربار میلیاردها تومان برای کنترل مصرف و یا دوراهی بودن یا نبودن کارت سوخت و مبارزه باقاچاق هزینه میکنن.وجالبتر اینکه با هرتصمیمی طوری اقتصاد را وصل به این بنزین کردن که با هر تغییر قیمت بنزین کل قیمت کالاها بالا میره و اقتصاد مملکت فلج میشه.واقعا خنده دار و‌مسخره نیست؟واقعا در پستوی ذهن این مسئولان نخبه هیچی‌به غیر از بازی با این قیمت بنزین نمیگنجه؟یعنی اصلا نمیشد در این چن سال ،صنعت خوردو رو‌به سمت هیبریدی شدن و‌لااقل گازی شدن سوق بدن و‌یکبار برای همیشه اقتصاد و قیمت و زندگی مردم را لنگ این بنزین نکرد؟یا نه این وسط حتما جیب برخی سرمایه داران خالی میمونه که اقتصاد و زندگی مردمو مثل یک اسباب بازی در دست گرفتن و‌بنزین براشون بهترین بهانه شده و مسئولین مربوطه هم یا به خواب رفتن یا خودشونو زدن بخواب .ده سال بیشتره این زنگ خطر به صدا درامده و مسولان غرق منچ بازی و کارت بازییشون .خوابت پرا از آشوب و جهنمی مسئول مغفول....
سلام. من نه صد دین هستم نه ضد نظام. من اهل شهر زلزله زده ترکمانچای هستم. تواین روزها اینترنت برای ما ازنون شب واجبتره تا جویای احوال بستگانمان بشیم. توروستا دسترسی مردم به اینترنت ثابت صفرهست مردم نیاز شدید به اینترنت دارن. واقعا اگه مردم کشورتون براتون مهمه. لااقل این کار که از دستتون برمیاد لااقل اینترنت را وصل کنید. برای دولتیها بگید. داریم دیوونه میشیم. لطفا یکاری بخاطر مردم زلزله زده بکنید
جالبه یه بیماری، هی اسپم کرده با 124 تماس بگیرید، همه کامنت هاش منتشر شده، اما کامنت های درست مردم سانسور میشه، این مشت نمونه خروار جامعه مونه!
تاوقتی مملکت رو این پیرمردا اداره میکنن وضع همینه
اینترنت رو وصل کنید تا به کارمون برسیم چطور باید با این گرونی شکممون رو سیر کنیم. وصل کنید این لعنتیو زحمت کشید چند سالمون از بین رفت
یه نکته جالب با وجود تبلیغات سو که گشت تعزیرات ۲۴ ساعته کار میکنه و گرونی رو مهار میکنن شماره های ۱۲۴ و ۱۳۵ روزهای تعطیل سرویس نمیدن جالبه تماس میگیری هم میگه شماره اشتباهه حتی پیامگیر هم ندارن
ما که از اول امیدمون به این سازمان ها نبود اما خواستم یکی دیگه از حرف های دروغ های این مسولین که کار کارشناسی و اصولی میکنن مشخص بشه
آمریکا هم بخواد تحریم کنه از قبل اعلام میکنه که فلان روز تحریمای جدید شروع میشن!!!
وقاحت هم حدی داره!!! آقایون میگن مردم متمدنانه اعتراض کنن، خب ما اینجا داریم متمدنانه اعتراض می کنیم به قطعی اینترنت، چرا کسی واکنش نمیده، چرا کسی اصلا ما رو به بند کفش اش هم حساب نمی کنه
چرا آخه واقعا چرا
من عشقم ایران هست و بس! ولی الان با این وضع ...
پاسخ ها
متمدن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
عزیزم کجای اعتراضت متمدنانه هست؟
!!!
با طول کشیدن غیر منطقی قطع اینترنت ، داره بین مردم شایعه میوفته که قطع اینترنت به دلیل حمله معترضان به زیرساخت های مخابراتی و نابودی این زیرساخت ها بوده ..

امیدوارم این شایعه درست نباشه چون مسوولین هم اشاره ای به قصد معترضان برای نابودی تاسیسات زیرساختی مخابراتی مهمی در شیراز کرده بودن که همین اشاره مسوولین باعث نگرانی میشه .. اگه به زیرساخت ها آسیبی وارد نشده مسوولین باید سریعتر اینترنت را وصل کنن تا این شایعه بیش از این بین مردم پخش نشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
کدوم حمله به زیرساخت؟؟؟؟؟ خود مسئولان با فشار دادن یک دکمه اینترنت رو قطع کردن، همین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
نود و پنج درصد شایعه هست، چون اگه الان زیر ساختها مشکل داشت اینترنت داخلی برقرار نبود مکالماتم با مشکل مواجه بود. الان خیلیا آرزو دارن چنین شایعه ای گسترش پیدا کنه، گول نخور
کارت سوخت دادن بهمون سهمیه خودرو دوگانه زده در صورتی که ماشین تک سوز هستش ! میرم پلیس +10 میگه برو شرکت نفت میرم اونجا پاس به پلیس +10
ما چه گناهی کردیم با اشتباهات اینا ؟
تاسف تاسف تاسف
الان از چه سایت داخلی میشه قیمت سکه، دلار و ... رو مشاهده کرد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
در گوگل سرچ کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
گوگل که بسته هست، من 30 ملیون پول دارم که گذاشتم بانک، با توجه به این که به نظر میاد قراره همه چیز گرون بشه خواستم حداقل 7-8 تا سکه بخرم به حای این که بزارم تو بانک و صبح ببینم که باز پول ارزش خودشو از دست داده و هیچ شده
خلایق هرچه لایق .

بنزین ارزون بود طبیعت را آشغال دونی کرده بودند شاید اینطوری یه مقدار این طبیعت نفسی میکشد .

ماشین رو برداشته رفته شمال اومدنی دیدیم زنه از سمت شاگرد پاکت چیپس و پفک و بیسکویت پرت میکنه جاده چالوس شوهره هم از سمت راننده قوطی اب میوه و پوست تخمه و .. وسط جاده پرت میکنه .


یا نشستند وسط جنگل ، بلند شدنی کلی آشغال خودشون و ماشین شون رو ریختند سر جاشون و بلند شدند رفتند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
این که از 100 نفر 7 تاش آشغال میریزه (جولوی شیشه من هم آشعال پرت کردن ولی کم بوده) دلیل موجهی برای گرونی بنزین نمیشه، اون آدم هم مثل شما شعور کافی نداشته که خشم خودش رو سر طبیعت و دیگران خالی نکند
من تا الان بیشتر از ده تا پیام گذاشتم هیچکدومو نزاشتی تابناک
ادامه قطعی اینترنت و تغییر ندادن تو قیمت بنزین و عدم پاسخگویی مسئولین به مردم درمورد کارهای بی معنی و یهویی که انجام میدن بنظرم جوابش رو باید کف خیابون بهشون داد ..... چنان مسئولینمون خودشونو مقدس و منزه و خود برتر بین و اعلم به همه چی دارن جلوه میدن که انگار هر تصمیمی گرفتن دیگه نمیتونن و نمیخوان اصلاحش کنن و در برار خواست ملت مقاومت میکنن.....چخبرتوووونه دور برداشتتون مثل اینکه یادتون رفته هر چی دارید ازین ملت دارید و همین ملت خون دادن
فقط با ۱۲۴ تماس بگیرید
تابناک منتشر کن:
خسارت قطعی اینترنت در ایران: روزی 369 میلیون دلار = 4300 میلیارد تومان
این خبر موثق بنا بر نت بلاک که یک وبسایت معتبر در زمینه آزادی استفاده از اینترنت در جهان است منتشر شده است.
آیا مسئولین محترم از این موضوع باخبر بودند؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
امنیت آقایان مهمتر است. در ضمن با 124 تماس بگیرید
این طرح یک مشکل اساسی دیگه هم دارد
امثال من که مهندس معدن هستم، و در یکی از معادن 50 کیلومتری شهر کار میکنم و مسیر ان هم از جاده های اصلی فاصله دارد و حمل و نقل عمومی ندارد و هر روز مجبورم 100 کیلومتر رفت و برگشت را طی کنم، فکری نکرده اند.
یک گروه کاملا قربانی این تصمیم دولت شده اند متاسفانه
پاسخ ها
کره شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
جواب سوالتو خودتم دادی. جناب مهندس، وقتی مهندسی حقوقتم حقوق یه مهندسه یعنی پنج الی ده ملیون که در اینصورت مشکلی برات پیش نمیاد.
ثانیا اینجا فوق لیسانس دکتر هم داریم که هیچکدام نگفتن من مهمندسم یا فوق لیسانم یا دکترم و ....،
ثالثا مغرو نباش، مهندس باش،دکتر باش، حالا میخوای ما چیکار کنیم برات مهندس جان؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
به اینجاش هم فکر نکرده بودن والا
خداوکیلی کارشناسای این طرح رو به مردم معرفی کنید ببینیم چند ساعت وقت گذاشتن واسه این طرحه دولته تدبیر !؟! که این همه مشکل از دلش درومده تو این ۱هفته!!!!
پاسخ ها
غلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
خخخخخ، همه میدونن که اونایی که صلاحیت کارشناس شدن و کارمند شدن دارن، الان یا پیک موتوری کار میکنن یا پشت وانت میوه میفروشن. این کارشناسایی که میبینی همشون نورچشمی و ژن برتر و سفارش شده و سهمیه گرفته های کنکور هستند که با این کارشناسیهاشون مملکت رو به این روز انداختن
درمورد اینترنت هیچی ننویس باشه!!!!!!
تایید کنی یا نه هم مهم نیست خودتون ببینید کافیه
دی،ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
ما دیشب یه چیزی گفتیم بهشون برخورد. هی میگفتن به زودی وصل میشه و اینا. منم گفتم دوست دارید ملت رو آزار بدید؟
یعنی رییس جمهور به هیچ کس و هیچ جا و مردم و.. هیچ تعهدی و پاسخگویی در برابر وعده های قبل نشستن بر کرسی ریاست نداره!؟؟
ما فرهنگیان شاغل در مناطق محروم که روزی دویست کیلومتر رفت و برگشت به سر کار به روستا داریم، با این سهیمه ی اندک ، همان هفته ی اول سهمیه مان تمام میشود و همه اش را باید بنزین آزاد بزنیم! درامدهایمان هم که نسبت به سالیان قبل کلی قدرت خریدمان کم شده! واقعا هزینه ی رفت و آمد به سرکارمان ، رقم سنگینی خواهد شد و بسیارند افراد با این وضعیت، لطفا فکری به حالشان بکنید ای مسئولین!
از زمانی که رفسنجانی رفت مشکلات این مملکت صد برابر شد
خاتمی ترو خدا برگرد
ما به تو هم راضی هستیم
میخواستم برم varzesh3.com که نشد!
دم غروب بود میخواستم به عجله سرچ کنم اوقات شرعی دیدم نمیشه‌ زدم سایت aviny.con باز نشد
دو نمونه ی ساده ش بود
مابقی کارای روزانه ی مردم و تاثیرات قطعی نت بماند!!!!
پاسخ ها
اصغر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
یک راه ساده میتونی سروش نصب کنی بری.. ورزش 3.البته من میتونم سایت ورزش3برم
تخم مرغ شده شانه ای ۲۱۰۰۰ تومان.قبلا شانه ای ۱۶۰۰۰ تومان بود.دیگر حقوقمان کفاف خرج زندگی را نمی دهد.
پاسخ ها
حیدرپور
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
جدی!؟؟
مگه نگفتن 124 اطلاع بدین؟
به 124 زنگ بزن تا یه عده ماهی گل آلود نگیرن
با سلام و با احترام به همه افرادی که در سایت تابناک نظر خویش را در خصوص مطلب مندرج در تابناک اعلام داشته اند . اما متاسفم از مطلب و نظر تاب ناکیان که در خصوص ایراد به تغیر قیمت قیمت بنزین اعلام داشته اند .و سوال از تابناک به شرح زیر اعلام میگردد
1_ اگر مسئولین تصمیم گیر یک هفته جلو تر قیمت بنزین را اعلام میگردند و بعد یک هفته اجرا میکردند انوقت اغتشاشگران برنامه منسجم تری برای تخریب اتخاذ نمیکردند ؟ اگر جواب شما نه است و باز معتقدیدکه که نمی بایست نیمه شب اعلام نمی شد پس چه وقت باید اعلام میشد.
2_ایا تابناک اطلاع دارد که افزایش قیمت بنزین در قانون بودجه 98 بوده و مجلس این اختیار را به دولت دادهبود؟
3_ ایا اطلاع داریدکه در برنامه پنجم امده بود که قیمت بنزین باید به قیمت فوب خلبج عارس برسد.
4_قیمت فوب خلیج فارس کپتر از 6000 تومان است؟
5_ در بعضی جاها به غلط افزایش را 300 درصد اعلم میکنند در صورتی که افزایش قیمت را برای ا00 لیتر 1500 تومانی و 100 لیتر 3000 تومانی محاسبه کنیم افزایش 125 در صدی میشود . با یک حاساب سر انگشتی خواهید دید در 200 لیتر مجموع 250000 تومان افزایش داده شد.چرا شما جو را ملتهب میکنید؟
من طرفدار دولت نیستم و همه کار انان را تایید نمی کنم ولی وقتی رهبری معظم تایید میکند من و شما کجای کاریم؟
شما هم مثل تعدادی از نمایندگان اتش به خرمن دولت میریزید چرا؟
اما نظر من این است با توجه به اطلاعاتی که از دستگیری روح اله زم بدست امده بود و مسئولین امنیتی از قبل اطلاع داشتند که استکبار کثیف برنامه ریری کرده بود که همزمان در لبنان ،عراق و ایران اعتراضی رخ میدادو مسئولین امنیتی باید این اعتراض را پیش بینی میکردند و جلو تر از اغتشاسگران در خیابان مستقر می شدندو اجازه جولان را به اغتشاشگران نمی دادند .
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
دوست عزیز فکر کنم جواب خودت رو گرفتی زیاد حساب کتاب نکن چون مردم ما از دیدن میفهمند که چه اتفاقی افتاده.
احمدی نژاد آدم نابغه ای بود که متاسفانه هم دشمنان داخلی داشت و هم دشمنان خارجی و هم دشمن نفسانی در درون خودش
این سه دشمن این آدم بزرگ را از پا درآوردند
اگر دشمنان داخلی و خارجی و دشمن درون خودش
او را آزاد گذاشته بودند به خصوص دشمنان داخلی و درونی کشور ما جز پیشرفته ترین کشور های دنیا بود و جز آباد ترین و مرفه ترین کشورهای دنیا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
احسنت، بخاطر همین بهت مثبت دادم. اگه میخوای افراد شایسته مملکت رو شناسایی کنی صدا و سیما و مطبوعات رو بخون. هر مسئولی که اینها ازش بدگویی میکنن مطمئن باش آدم خوبی بوده
روحانی قول داده بود دستش روی کلید فیلتر اینترنت نمیره. نه تنها دستش روی فیلتر اینترنت رفت بلکه دستش رفت روی کلید قطع اینترنت هم رفت. از دولت خاتمی تا الان تمام دولت ها دوره دوم ریاست جمهوری خودشون رو افتضاح کردند. این یعنی دولت توسط رییس دولت کنترل و اداره نمیشه. بنزین و اینترنت دو مقوله مهم در زندگی مردم که توسط دولت حسن روحانی گران و مسدود شد. گران شدن بنزین برای جبران هزینه ای وحشتناک دولت در پی تحریم های کمر شکن ایالات متحده و قطعی اینترنت برای تنبیه مردم ایران برای عدم شورش و اعتراض در پی تصمیمات نابخردانه دولت در آینده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
دستش نرفته ...
روحانی، احمدی نژاد چه هیزم تری برات فروخته بود
که آمدی با غرور مسکن مهر را تعطیل کردی و کارت سوخت را حذف کردی و سهمیه را نا محدود کردی آمدی بگی من علامه دهرم
و احمدی نژاد بی سواد
ولی چوپ خدا صدا داد
و هم کارت سوخت رو فعال کردی و هم بنزین را سهمیه بندی کردی و حتی مسکن مهر رو داری اجرا می کنی و اسم آن رو عوض کردی و...
عبرت گرفتیم در دنیا همیشه متواضع باشیم زبان خود را کنترل کنیم و حسود نباشیم کسی را کوچک نشماریم و خودرا بدترین آدم روی زمین بپنداریم تا خدا رحمتش را شامل حال ما شود
امیدوارم آقای حسن روحانی موفق و موید باشی
و این پند را از یکی از مردم ایران که از روی دلسوزی است قبول کنی
مسئولين برنامه شون رو راجع به قطعي اينترنت به مردم اعلام كنم چرا ما را ابهام و سردرگرمي نگه مي داريد بخدا بيكار نيستيم اينقدر پيگيري كنيم كلي تعهد داريم حداقل بدونيم بايد چيكار كنيم مگه مسئولين نميگن مردم نگران نباشن ما بفكرشونيم يعني از اينهمه نگراني و التهاب آگاه نيستند خبر ندارند حداقل اطلاع رساني كنيد بكجا بايد مراجعه كنيم كجا پاسخگو هستند اين رفتار در شان مردم نيست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
برنامه؟
تابی اشکال چرا مگه کارشناسی نشده ؟؟؟ ها؟؟
متاسفانه از همین الان تاکسیها و وانت ها و دیگر سهمیه داران بزرگ! بنزنشون رو پیش فروش کردن .کارت رو میدن به پرسنل جایگاه لیتری 2800 تومان اونهم به جای کارت ازاد کارت اونها رو میذاره 3000 تومن میفروشه و لیتری 200 تومان هم برای خودش برمیداره
گوگل و اپل بسياري از ابزارهاي برنامه نويسي رو بروي ما برنامه نويسان و توسعه دهنگان نرما افزارهاي موبايل بستند مسئولان خودمان كلا اينترنت رو بروي ما بستند اين واقعا دلسرد كننده هستند چرا مسئولان دارن تو اين شرايط تحريم و فشار اقتصادي با آمريكا همدست ميشن يكي از مهمترين بخش هاي اشتغالزايي و كارآفريني رو از بين ميبرند تو رو خدا پيگيري كنيد اطلاع رساني كنيد اين وضعيت قطع اينترنت تا كي قراره ادامه داشته باشه
تو کشوری که اعتراض کنی تبدیل میشی به اخلال گر و آشوب گر چه باید کرد؟چه راهی هست واسه بیان اعتراض؟ کجا بریم ؟ به کی بگیم ؟
در هیچ نقطه ای از دنیا
انقدر مردم رو بی ارزش حساب نمیکنن
کار دولت روحانی ب کف رسوندن انتظارات مردم...اول بنزین و گرون کرد پشت بندش اینترنت و قطع کرد یعنی عملا نظر مردم رو سمت ی موضوع دیگه منحرف کرد حالا با باز کردن مجدد اینترنت میبینیم ک مردم میگن خداروشکر لااقل اینترنت برقراره....
الووووو صدام میرسه؟ من از آلمان ارتباط میگیرم؟ چه خبره اونجا؟
بنزین حداقل ۵۰درصد و حداکثر ۲۰۰درصد گران شد ان هم یک شبه ایا این موضوع تورم زا نیست ؟؟؟ایا کشور دچار بحران نمیشود ؟؟؟ این وسط مجلس چیکاره هست ؟؟؟ اقا تعطیلش کنید برن خونه
وقت بخیر
اینکه میفرمایند بنزین قاچاق میشه رو ممکنه با ذکر مثال توضیح بدید
هنگام خروج از مرز هر خودرو نهایت یه باک میتواند ببرد که قبل از گرونی سوخت 9 هزار تونم به ازای هر لیتر باید پرداخت کند تا برگه خروج اش تایید بشود ینی برای یک باک 50 لیتری 450 هزار تومن میگیرن تازه مگه دورتادور ایران چقدر میشه باک پرکرد و برد اونم تازه برای هر بار خروج از 220 تا 440 هزار تومن خروجی رو هم بهش اضافه کنید
که این مبالغ از خودرو های مرزنشینان اخذ نمیشود که خود باعث ایجاد خروج سوخت قاچاق هستند
کدوم خودروی سواری غیر مرزی میتونه اینکار رو بکنه که براش صرفه اقتصادی داشته باشد
ماشین های سنگین هم که گازوییل میبرند و اگر قرار باشه بفروشند که هیچ
در عراق بنزین عرزانتر است...
باید اعتراف کنیم که دولت در مقابل تحریم زانو زده است. خیلی از مشکلات اساسی کشور به حال خود رها شده اند ولی دولت با گرانی سوخت فقط میخواهد دوباره در مقابل تحریمها بایستد.
طرف پول ریخته میلیون یورویی به حساب شرکتی در ترکیه که لوازم پزشکی وارد کنه ... یهو اینترنت قطع شده تلفن هم زده گفتن چی ؟
مسئولان سکوت ميكنند ..
تنها دليل افزايش ناعادلانه بنزين لاپوشي قضيه دستگيري دانيالزاده بود كه افكار رو منحرف كنه.
سلام به همه دوستان
در صورت وجود هرگونه مشکلی با 124 تماس بگیرید
خاتمی ریس جمهور سابق دو چیز درست گفت یکی اینکه ریس جمهوری در ایران تدراکتچی است افزایش قیمت بنزین وخیلی چیزهای دیگه خواسته روحانی نبوده روحانی فقط اجرا کننده دستور است
یک مشکل کوچک دیگر هم این است که خیلی ها دیگر نمیتوانند همان نان و پیاز سفره خود را تهیه کنند.
سلام. اینترنت خانگی اسلامشهر (کسانی که از پارس آنلاین) خریدند هنوز وصل نشده.!! در حالی که هر کس از خود مخابرات خریده وصل شده.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی