بازدید 8784

برنامه مرحله پلی آف یورو ۲۰۲۰ در گروه‌های چهارگانه

تاکنون صعود ۲۰ تیم به یورو ۲۰۲۰ قطعی شده است. ۴ تیم دیگر از طریق پلی آف به این رقابت‌ها صعود می‌کنند. این درحالی است که سیدبندی یورو ۲۰۲۰ مشخص شده و قرعه کشی ۳۰ نوامبر در بخارست رومانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۸۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ 22 November 2019

۱۶ تیم همچنان از شانس صعود به مسابقات یورو ۲۰۲۰ برخوردار هستند و در نهایت ۴ تیم از بین آن‌ها مجوز حضور در این تورنمنت بزرگ را کسب خواهند کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تاکنون صعود ۲۰ تیم به یورو ۲۰۲۰ قطعی شده است. ۴ تیم دیگر از طریق پلی آف به این رقابت‌ها صعود می‌کنند. این درحالی است که سیدبندی یورو ۲۰۲۰ مشخص شده است و مراسم قرعه کشی این رقابت‌ها ۳۰ نوامبر در بخارست رومانی برگزار می‌شود.

دیروز مراسم قرعه کشی مرحله نیمه نهایی پلی آف یورو ۲۰۲۰ انجام شد و تیم‌ها در هر گروه، حریف خود را شناختند. تا پیش از قرعه کشی، جدول قرارگیری تیم‌ها در گروه‌های پلی آف به شرح زیر بود:

۱۶ تیم حاضر در مرحله پلی آف
گروه A. ایسلند ، مجارستان، رژیم اشغالگرقدس، بلغارستان
گروه B. بوسنی، اسلواکی ، جمهوری ایرلند ، ایرلندشمالی
گروه C. اسکاتلند، نروژ ، صربستان ، رومانی
گروه D. گرجستان، مقدونیه ، کوزوو ، بلاروس


بر این اساس برنامه مرحله پلی آف (نیمه نهایی) در هر گروه به شرح زیر مشخص شد:

گروه A.

ایسلند - بلغارستان - مجارستان - رژیم صهیونیستی


گروه B.

بوسنی - ایرلند شمالی - اسلواکی - جمهوری ایرلند


گروه C.

اسکاتلند - رومانی - نروژ - صربستان


گروه D.

گرجستان - بلاروس - مقدونیه - کوزوو

دیدار‌های نیمه نهایی به صورت تک بازی خواهد بود و نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است. دو تیم برنده بازی‌های نیمه نهایی در هر گروه، در فینال به مصاف هم خواهند رفت که میزبان فینالِ هر گروه طبق قرعه کشی از قبل مشخص خواهد شد.
در تاریخ ۲۶ مارس ۲۰۲۰ مرحله نیمه نهایی و در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۰ فینال هر گروه برگزار خواهد شد و تیم‌های قهرمان هر گروه مجوز حضور در یورو ۲۰۲۰ را به دست خواهند آورد. چهار تیم صعودکننده از پلی آف به یورو ۲۰۲۰، در سید چهارم مرحله گروهی این رقابت‌ها قرار می‌گیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل