بازدید 8999

امیر سرتیپ گلفام: اغتشاشات طراحی آمریکا بود

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: اغتشاشات اخیر کشور با حمایت سران آمریکایی صورت گرفت و عده‌ای اشرار و بی‌دین به جان و مال مردم تعرض کردند.
کد خبر: ۹۳۸۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۸ 22 November 2019
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، امیر سرتیپ ابراهیم گلفام عصر امروز در یادواره شهدای حوزه مقاومت بسیج شهید چمران که با حضور مهمانان کشوری و استانی در حسینیه گلزار شهدای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: بنده ۵ سال در دوران دفاع مقدس در استان کردستان را داشته و شاهد خلق مجاهدت‌ها و حماسه‌های زیادی در منطقه بوده‌ام.

وی با یادآوری فرموده رهبر معظم انقلاب، افزود: استان کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش بوده و خدمت در این دیار از اجر و پاداش الهی زیادی برخوردار است.

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات نصر ۸ و عملیات نصر ۹ استان کردستان که امروز و فردا سالروز آن عملیات‌هاست، گفت: گرچه در دوران دفاع مقدس دشمنان از تجهیزات، امکانات و نیرو‌های آموزش‌دیده برخوردار بودند، اما مردم با رهنمود‌های حضرت امام راحل (ره) , قهرمانانه و بدون هیچ‌گونه تجهیزاتی در برابر آنان به پیروزی رسیدند.

وی با اینکه دشمنان نظام در برابر مقاومت و ایستادگی ملت ایران سر خم کردند، گفت: جز تاریخ سیاه و بی‌آبرویی چیزی نصیب بیگانگان نشد.

امیر گلفام با یادآوری اینکه یکی از ویژگی‌های دفاع مقدس تبدیل تهدید جنگ به فرصت و دانشگاه‌سازی بود، عنوان کرد: اگر مقاومت و ایستادگی رزمندگان دوران دفاع مقدس نبود، قطعا تثبیت انقلاب اسلامی به این سادگی رقم نمی‌خورد، بنابراین موفقیت‌های بزرگ حوزه سیاسی، انسجام ملی در حوزه اجتماعی، پیروزی و خودکفایی در حوزه‌های زمینی، هوایی و دریایی امروزه را مدیون دفاع مقدس هستیم.

وی اظهار کرد: سپاه پاسداران و بسیج یک نهاد انقلابی بسیار منسجم است که امروزه با درس گرفتن از دفاع مقدس، در حوزه‌های مختلف رشد و پیشرفت زیادی کرده و توانمندی نظامی نیرو‌های مسلح کشور دشمنان را مات و مبهوت کرده است.

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح عنوان کرد: آمریکایی‌ها توان برخورد نظامی با ایران را نداشته و با دسیسه و ترفند‌های مختلف همچون راه‌اندازی جنگ اقتصادی و تحریم‌ها به‌دنبال ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی و مردم هستند.

وی ابراز داشت: امیدواریم با تکیه بر توان داخلی و توجه به توانمندی‌های جوانان مشکلات اقتصادی و فراز و نشیب‌ها را با اقتدار و افتخار سپری کرده و دشمنان همانند همیشه با شکست مواجه شوند.

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح یادآور شد: اغتشاشات اخیر کشور با حمایت سران آمریکایی صورت گرفت و اشرار و عده‌ای بی‌دین و اراذل و اوباش آموزش‌دیده به‌دنبال موج‌سواری و به جان و مال مردم تعرض کردند.

امیر گلفام در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه مهاجرت از بیجار گسترش یافته است، تاکید کرد: باید مسئولان با اقدامات جهادی و فراهم کردن زمینه‌ها و امکانات لازم زندگی، مهاجرت معکوس در شهرستان و استان را در نظر بگیرند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی