بازدید 99348

آغاز اتصال اینترنت به صورت محدود در کشور/ ترافیک داخلی رکورد شکست

بر اساس برخی اخبار رسیده، اتصال خطوط اینترنت ثابت به شبکه جهانی ارتباطات (همان اینترنت) در برخی استان‌ها در دستور کار قرار گرفته و به انجام رسیده و در حال گسترش است. این اخبار حکایت از اتصال خطوط ثابت (ADSL) در هرمزگان، کرمانشاه، مرکزی، مشهد، قم، تبریز، همدان، بوشهر و بخش‌هایی از تهران به اینترنت دارند.
کد خبر: ۹۳۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ 21 November 2019
تابناک اجتماعی
با گذشت پنج شش روز از قطعی اینترنت در کشورمان، از امروز برخی استان‌ها و مراکز کشور به شبکه جهانی ارتباطات متصل شدند؛ برنامه‌ای که دو روز پیش سخنگوی دولت از شروع آن خبر داده بود.

به گزارش «تابناک»، در حالی که اتصال به شبکه جهانی اینترنت از روز شنبه و با شروع اعتراضات و التهابات بنزینی دستخوش اختلال و سپس به کل قطع شده بود،  امروز اخباری از اتصال دوباره برخی مراکز به اینترنت منتشر شده که از جمله آن‌ها اتصال برخی دانشگاه‌های بزرگ از جمله تهران، شریف، علامه طباطبایی، شهید بهشتی، امیر کبیر، خواجه نصیر و برخی دیگر از مراکز دانشگاهی به شبکه جهانی ارتباطات است.

افزون بر این و بر اساس برخی اخبار رسیده، اتصال خطوط اینترنت ثابت به شبکه جهانی ارتباطات (همان اینترنت) در برخی استان‌ها در دستور کار قرار گرفته و به انجام رسیده و در حال گسترش است. این اخبار حکایت از اتصال خطوط ثابت (ADSL) در هرمزگان، کرمانشاه، مرکزی، مشهد، قم، تبریز، همدان، بوشهر و بخش‌هایی از تهران به اینترنت دارند و حتی مدعی هستند واتس اپ و اینستاگرام در این مناطق در دسترس کاربران هستند.

این در حالی است که از روز‌های گذشته و در سایه برخی تدابیر ویژه، اتصال خطوط ثابت کشور به وب‌سایت‌های داخلی از جمله سایت بانک‌ها و ادارات دولتی و ظاهراً تمامی وب‌سایت‌هایی که از سرور‌های داخلی بهره می‌بردند، برقرار شده بود که از آن با عنوان اینترانت ملی یاد می‌شد؛ عبارتی که وزیر ارتباطات تاکید دارد کاریکاتوری است چراکه شبکه ارتباطی داخلی وجود خارجی ندارد.

نکته مهم در اتصال دوباره برخی هموطنانمان به اینترنت، محدود بودن این اقدام به خطوط ثابت و رفع نشدن قطعی در ارتباطات خطوط تلفن همراه است. علاوه بر این، برخی گزارش‌های تاییدنشده حاکی از اتصال برخی شرکت‌های فعال و نیازمند به ارتباطات اینترنتی به شبکه جهانی ارتباطات است، با این ملاحظه که برخی اخبار تایید نشده دیگر حکایت از سخت گیری‌هایی در اتصال شرکت‌ها به اینترنت دارد.

اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر خواهد شد.


رکوردشکنی ترافیک داخلی در روز‌های اخیر


ساعاتی پیش ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی در حاشیه یک مراسم درباره زمان رفع محدودیت‌های اینترنتی در کشور گفت: در رابطه با اینترنت تصمیم‌گیری در حوزه‌های امنیتی کشور، اتخاذ و در اولین فرصت، اختلالات این حوزه برطرف خواهد شد که قرار بود امروز در جلسه‌ای این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

وی درباره مشکلاتی که برای برخی کسب و کار‌های وابسته به اینترنت ایجاد شد اظهار داشت: باید کاری کنیم که این ضرر و زیان‌ها کمتر شود. اگر یک شبکه ملی پرقدرت در کشور داشتیم، این زیان‌ها به مراتب کمتر بود.  امیدواریم اتفاق اخیر که منجر به قطعی اینترنت شد، باعث شود همکاران ما در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تمهیداتی برای توانمند کردن شبکه ملی اطلاعات بیاندیشند.

فیروزآبادی با بیان اینکه در شرایط محدودیت‌های به وجود آمده برای اینترنت، سعی کردیم خدمات بانکی، حمل و نقلی و سایر خدماتی که به نوعی با زندگی مردم در ارتباط بود را پایدار نگه داریم، درباره پیام‌رسان‌های ملی نیز گفت: ما در کیفیت پیام‌رسان‌های داخلی دچار کمبود هستیم، اما با این وجود پیام‌رسان‌های بومی در این مدت با اقبال زیادی از سوی کاربران مواجه شدند.

دبیر شورای عالی فضای مجازی اظهار داشت: با محدودیت‌های ایجاد شده در اینترنت، مردم به جایگزین‌های داخلی در موتور‌های جستجو و پیام‌رسان‌ها اقبال نشان داده‌اند هرچند کیفیت پیام‌رسان‌ها و خدمات داخلی به میزان کیفیت موارد مشابه خارجی نیست، اما مردم با متانت و صبوری از این امکانات استفاده کرده‌اند. همچنین رکورد ترافیک داخلی نیز در این مدت شکست و از ۷۵۰ گیگابیت بر ثانیه تجاوز کرد که رشد چند برابری را نشان می‌دهد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۷
در انتظار بررسی: ۷۱۵
انتشار یافته: ۲۹۳
حالا تا کامل وصل کنن دق میدن
بابا نیاز همه مردمه .
فقط دانشجوها و اداره جات که نیستن
خیلیا تو خوته کسب و کار میکنن با این نت وامونده .
یعنی مورچه ای میخواید وصل کنید تا به منی که کارم آزاده برسه و بدخت شدم برسه؟؟؟

الان این ساعت کدوم دانشجویی دانشگاه هست؟؟؟

بابا به فکر کار ما باشید مگه همه دانشجو و شرکت هستن

من پروژه دارم کارم روی هوا مونده تنها مهلت امشب هست یه فابل رو بگیرم و بدون دیباگ کردن بفرستم بره

شماها چرا حالیتون نیست؟؟؟؟؟

بس کنید این مسخره بازی رو وصل کنید زودتر به کارمون برسیم شما ها که پول ضرر مارو نمیدین
سلام
من ساکن قم هستم
نت موبایل هنوز قطعه
آقا به خدا ما تو خیابون نیومدیم؛ چندبارم رفتم تا حالا بنزین سه هزارتومنی زدم با خوشحالی. از نت هم همیشه واسه دانلود فیلم خارجی استفاده می‌کنم. خیر ببینید الهی وصلش کنید
براي ما كه همچنان قطع است . استان گلستان . استانهاي ديگه رو نميدونم
این چه مسخره بازی هست خداوکیلی ، من طراحم مشتری هام همه تو شهرهای دیگه ان ، چه غلطی باید بکنیم؟ کارای دانشگاه همه مونده تمام هماهنگی ها مونده ، این چه مسخره بازی هست راه انداختین
اگه وصلش نکنن من اول معترضی خواهم بود که برای راهپیمایی میام تو خیابان
ادامه قطع بودن اینترنت یعنی مردم هیچ ارزشی برای دولت ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
نکنه تا الان فکر میکردی واسه دولت ارزشمندی؟؟
این همون چیزیه که ازش مترسیدیم. وصل کردن محدود فقط برای سازمانها و ادارات. اینطوری نمیشه، اینترنت رو باید خودمون وصل کنیم.
کاش آمریکا کل اینترنت ایران رو تحریم میکرد.
اسفندماه شما رای میخاین دیگه
مگه اغتشاشگر نبودن .مگر نگفتید اعتراض مردمی نبوده چرا اینترنت مردم قطع کردید .خخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
مگر اغتشاشگران به آرایشگاه زنانه حمله میکنن ؟ خخخ
این چه مسخره بازی در آوردین ، بسه خجالت بکشید تابناک خجالت بکش با این خبرت، کلی مردم نیاز به اینترنت دارن بعد چهار تا دانشگاه و اداره شد اینترنت ، ادعاتون گوش جهانو کر کرده و همرو بزانو در آوردین ، از صبوری مردم ایران سو استفاده نکنین
مازندران که هنوز قطع هست اینترنت !!
خب ژن های خوب دسترسی به اینترنت که قبلا داشتند. اینترنت ما رو پس بدید قول میدیم در راه راست ازش استفاده کنیم.
ای بابا... بخدا ما هم گرفتاریم.. کل کارمون اینترنتیه.. کل درامدمون از کسب و کار اینترنتیه... واسه چی برا ما باید قطع باشه !!!! من چند روزه سایتام اصلا باز نمیشن.
دیگه چه فایده؟! البته شاید مردم به زندگی شان برسند اما در یک جنگ اقتصادی معنی قطع بیش از 48 ساعت اینترنت در یک کشور را هر اقتصاددان و استراتژیستی می داند. متاسفانه و متاسفانه این نابخردی بهترین هدیه به ترامپ و اسرائیل بود و باید منتظر تبعات بسیار سنگین آن بود
به خداوندی خدا هنوز نمی تونم باور کنم اینترنت قطع شده
من هنوز تو شوکم
مردم عادی هم که آدم نیستن.. خدایا صدای ما رو میشنوی یا نه؟
چیزی که جزو حقوق اولیه بشر هست رو از ما گرفتن حالا با چه منتی پس میدن.
اینترنت مخابرات در تبریز وصل شده
فقط 24 ساعت.
كجايي كجايي كه من بي تو نمي دونم كجايم كجايم
بعد از گذشت ۶ روز هیچ کسی پاسخگوی زیان مردم از قطعی اینترنت نیست،
هیچ کس نگران زن خانه داری نیست که در اینستاگرام میوه خشک میفروخت تا کمک خرجی باشد برای خانواده
هیچ کس نگران اینترنت و حق الناسی نیست که پولش را اپراتورها هر ماه میگیرند.
قطع اینترنت نشان داد که ۱۰ سال هزینه برای شبکه ملی بی فایده بوده.
همه اش دروغ در استانهایی که اصلا درگیری نبود اینترنت قطع هست
آخه کدوم دانشجوی عاقلی شب پنجشنبه جمعه دانشگاه میره تا از وای فای ذغالی دانشگاه استفاده کنه ؟!
بر تبل شادانه بكوبيد كه زندگي عده اي در اين يك هفته مختل شد. حق الناس كجاست اقاي وزير جوان؟
کم کم دارم دچار تهوع می شم
پس چرا هنوز قطعه ؟ کی وصل میشه بالاخره
اومدن جلوی هزینه میلیاردی اغتشاشگرها رو با اعمال هزینه میلیاردی به مردم بگیرن که خب الحمدلله موفق هم شدن
اوناییکه از اینترنت موبایل استفاده میکنن آدم نیستن؟ هزینه بسته خریداری شده ای که حالا مهلتش تموم شده رو کی میده؟ این دزدی نیست؟
اینم یکی دیگه از مواردی که مردم با دولتشون احساس غریبگی میکنند و دولت هم داره همینو ثابت میکنه که با جامعه غریبه هست .
صرف نظر از اینکه این قطع ظم همانی بود . اما ظاهرا برخلاف شعار ها محیط اینترنت ملی همانند لگنی خالی و بی محتوا بود .حتی در این مدت سعی کردم یک ایمیل ملی ایجاد کنم که میسر نشد . انصافا" با این همه هزینه ها و شعار ها این محیط هیچ محتوی سازی صورت نگرفته بود . انصافا" باید از سایت (عزیز خودمان) تابناک تشکر ویژه داشته باشم که اگر نبود .خلا این خود تحریمی خیبی بیشتر میشد . از بچه های تابناک تشکر ویژه دارم . و امیدوارم برقرار باشید .
تکلیف اشتراک های adsl که یه هفتش پرید چی میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایمنرنتو وصل کنید
خوبه توو این زمینه اروم اروم عمل میکنند. یهویی مثل بنزین یکدفعه باز نمیکنن به مردم شوک وارد بشه!
در گرانی بعدی دولت سوال کند که آشوب طلب بیاد یا گران کنم ! مردم یک صدا میگن ! گران گران گران !!! بازنشسته سفارت ایران در دانمارک بزرگراه امام علی را بسته ! نت ما رو قطع میکنند !
الله اکبررررررررررررررررررررررررررررررر خداوند اینترنت جهانی رو آزاد کردددددددددددددددددددددد
بابام من این همه پول اینترنت هفتگی دادم کی میخواد هزینه اش را بدهد اصلا هم مصرف نکردم
اینجوری که بوش میاد حالا حالاها اینترنت برای ملت وصل نمیشه .. انگار واقعا این بار شمشیر را برای اینترنت از رو بستن .. خدایا خودت کمک کن چند روز دیگه جواب صاحب خونه و بانک را چی بدم ؟ چند روزه یک ریال کاسبی نداشتم .. خدایا خودت به داد این ملت بی پناه برس که هم از دست خودی باید بکشن هم از دست خارجی .. خدایا یه شهاب سنگ بفرست بخوره توی ایران ما به دایناسورها ملحق بشیم از دست این شکم سیرهای بی منطق بی انصاف راحت بشیم.. 40 سالمه یک روز خوش توی زندگیم نداشتم خسته شدم دیگه .. اگه نت وصل نشه میام خودمو جلوی ساختمون وزارت قطع ارتباطات آتیش میزنم
داداش 5 روزه اینترنت قطعه !!؟؟ من فکر میکردم چند ماه شده الان !! بد دردیه بی کاری :| با یه اینترنت سرگرم بودیم فقط !
این قطعی در ظاهر محدود بود ولی صنعت IT ایران رو چندین سال عقب انداخت. بسیاری از افراد اهل فن این حوزه عزمشان را برای رفتن از ایران جزم کردند، هیچ سرمایه گذار احمقی هم دیگه نمی آید در این زمینه که منوط به تصمیمات لحظه ای آقایان شده سرمایه گذاری کند. در یک کلام، اگه روزنه امیدی برای رهایی از اقتصاد نفتی بود، اونم با حماقت آقایان بسته شد.
پاسخ ها
متحیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
امروز اینترنت کل مملکت رو یکباره قطع میکنن وفرداش در مورد ضرورت بهبود فضای کسب و کارسخنرانی میکنن#طنزتلخ سخنرانی میکنن
مردمو گرفتار كرديد
همه افسرده شدن
كاري كرديد كه مردم ارزو كنن جايي ديگه اي ب دنيا ميومدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
به والله شبی نیست که به زمین و زمان فحش ندم برای این جبر جغرافیایی
تبریز کسی به اینترنت وصل نیست
این پاداش دولت به شهری هست که اولین همبستگی رو در مقابله اشرار در ایران به نمایش گذاشت
خیلی چیزهایی که نباید روشن می شد ، روشن شد
Adsl مشهد هنوز وصل نشده که
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
حالا اون ی چیزی گفته شما چرا باور می کنی
همچنان از بیخ و بن قطع هست, لااقل اینجا توی اردبیل. حتی چراغ ای دی اس ال مودم هم روشن نمیشه! درواقع الان شیش روزه روی خط ثابت حتی اینترانت هم نداریم. کسی هم ابدا جوابگو نیست. شماره2020مخابرات همچنان فقط یک پیام ضبط شده مامور و معذور بودن هست و بنی بشری پشت خط نیست!
با متانت و صبوری از این امکانات استفاده کردند:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
با متنانت و صبوری از پراید استفاده کردند
با متانت و صبوری فقیر شدند
با متانت و صبوری مردند
استان همدان ADSL و همراه اول قطعه که
یک شبه بنزین را سه برابر کردن اما واسه اتصال اینترنت ببینید چه خونی به دل مردم میکنن!... هر روز وعده و وعید و بعدش خلف وعده...
و لعنت الله علی قوم الظالمین
متانت و صبوری نبوده با مجبوری استفاده کردیم.
نه نه جان اينترنت كي وصل ميشه ميخوام با نوه هام صحبت كنم دلم واسشون يذره شده
حاجی اینترنت ملی کجا بود،اسمشو بزار اتوماسیون اداری و ملی که چهارتا سایت دولتی و نظامی مثل شماها خبر شیر می کردین ما هم زندانی های این فضا مثل کارمندان اداره نامه های شما رو میخوندیم
ببینیت امروز تو یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد ما اومدیم خیابون و مشت محکمی تو دهن فتنه، اغتشاشگر، مزدور، ایادی آمریکا و اسرائیل و.... هر چی شما گفتیت زدیم، ما بچه های حرف گوش کن و خوبی هستیم اینترنت ما رو هم وصل کنید
Adsl ما توی تهران که تا این لحظه وصل نشده!
من تهرانم و مشترک خونگی پارس آنلاین. تا الان که ساعت هفت و نیمه وصل نشده اینترنتم. با شرکت تماس گرفتم گفتند منطقه به منطقه داره وصل میشه و حداکثر دو روز طول میکشه و معلوم نیست امشب وصل بشه نتم یا نه. راست یا دروغش رو نمیدونم.
رو که نیست سنگ پای قزوینه.جستجوگر داخلی!
ترافیک اینترنت ملی رکورد شکست! اتفاقا راست می گه! مثل اینه که واردات خودرو رو ممنوع کردی و می گی فروش ایرانخودرو و سایپا رکورد می شکنه! مردم فهم و شعور دارن.
دلم واسه گوگل تنگ شده
به خدا خیلی اینا پرو هستن مثل این میمونه که یه نفرو تو بیابون ول کنن یه اب کثیف سیاه هم بهش بدن و اون طرف هم از رو ناچار و برا زنده موندن باید اون اب رو بخوره قضیه ما و چیزهای ملی اینا هم دقیقا همینه
همه اینترنت وصل بشه، همه شبکه های اجتماعی بجز اینستاگرام، که کمترین استفاده درست از این اپلیکیشن میشه، جز افسردگی، مخ زنی، و رابطه سازی استفاده دیگه ای نداره،،،
همه همینو میدونیم حالا یه عده روشنفکر میان چیزایی میگن،
آقای فیروآبادی، لازم باشه با دود پیام مخابره می کنم ولی چرت و پرتای داخلی رو استفاده نمی کنم.
ملت از سر درماندگی و ناچاری دوتا پیام با پیامرسانای داخلی دادن، داری به اون فخر فروشی می کنی؟؟ وا اسفا، واقعا متاسفم
اینترنت خانگی و همراه در قم همچنان تا این ساعت قطع است.
ساوه وصل نیست منابع شما کیا هستن؟؟
یه زنگ بزنید به سامانه 2020 معلوم میشه میگه وصل نیست و چیزی بهمون ابلاغ نشده
همراه اول هم میگه وصل نیست و چیزی بهمون ابلاغ نشده
یعنی ما که جایی زندگی میکنیم که تنها را دسترسی به اینترنت از طریق شبکه ی موبایل هست بریم بمیریم دیگه! کلی هزینه ی مودم 4G کردیم که قطع باشه! یک هفته است از کار و زندگی افتادیم، از خانواده و دوستان بی خبریم و زندگیمون مختل شده. آسیب مالی و جانی و روانی ما مهم نیست؟ فقط ما باید خط قرمزهای نظام را رعایت کنیم ولی مسوولان هیچ خط قرمزی در له کردن مردم نباید داشته باشند؟
اینترنتی که جزو پایه ترین حق بشر هست رو گرفتن واسه پس دادنش اینطور منت میذارن
تبریز هنوز به هیچیک از اپراتورهای همراه و ADSL متصل نشده و در دسترس نیست
خجالت هم خوب چیزیه. یه معذرت خواهی هم نکردند.
باید بفکر اینترنت ماهواره ای باشم
اینطوری نمیشه که توسط عده ای استثمار بشم و از کار و زندگی بیفتم

آنچنان تیشه به ریشه اعتماد مردم میزنید که شاید خودتون هم خبر نداشته باشید
این قطعی یک رکورد بسیار سیاه برایاین روزهای ایران ثبت کرد در قرن ۲۱....
مشهد هیچ خبری نیست و اینترنت ADSL هنوز قطع است.
خواهشا تیتر رو عوض کن ترافیک داخلی رکورد زد یعنی چییییییی

ی لحظه فقط فک کنید به این جمله
اینترنت یک هفته است که بسته شده
واقعاااااا چراا
اتصال ثابت درشهر های یاد شده اصلا وجود ندارد در حد خبر است.
پیام رسانهای داخلی شبیه ساکنین خانه سالمندان هستن
سالی یه بار بهشون سر میزنیم اونم اتوبوسی!
نه اونا امکان پذیرایی دارن نه ما توقع پذیرایی
دیگه 364 روز بقیش رو اونا تنها میشن و ما هم میریم پی زندگیمون
اونا چشم براه ما
ما هم فراموش کردن اونا رو میذاریم در دستور کار هر روزمون
سلام :من مشهدم و اینترنت adsl دارم ولی هنوز وصل نشده؟؟؟منبع خبرتون ظاهرا خیلی موثق نیست:: ساعت 7/40 هست الان/
من دیگه دارم به حرفای اینا آلرژی پیدا می کنم
حتی یه سرچ علمی ساده رو هم از مردم دریع کردید بعد به خیال خودتون دارید اروم میکنید ملت رو؟؟؟؟اینقدر قطع بزارید نت رو تا اینبار نه واسه بنزین بلکه واسه نت و مختل شدن کار ملت بریزن بیرون
خوشحال و ذوق زدن که رکورد ترافیک داخلی شکسته و مردم از سایت ها و پیام رسان های داخلی استقبال کردن
سوال من اینه مگه مردم چاره ی دیگه ای هم داشتن جز نصب پیام رسان داخلی برای گذروندن امورات شون؟؟؟
پیام رسان هایی که خیلی خیلی مشکل دارن!!!! سعی کردن یک فیک کپی تلگرامی باشن که پشتیبانی و کیفیت لازم رو هم ندارن
حتی موتور های جستجو ایرانی هم قابل مقایسه با گوگل نیست و نخواهد بود!! من مجبور شدم از موتور جستجوی ایرانی استفاده کنم که تماما نتایج بی ربط میاورد!
واقعا انقدر ضعف افتخار نداره از نمونه های ایرانی استقبال نمیشه چون کیفیت ندارن !
قم وصل نشده
وقتی میتونید از رکورد شکنی ترافیک داخلی صحبت کنید که تنها گزینه مردم ترافیک داخلی نباشه و همینطور در مورد اقبال مردم به پیام رسانها واقعا آدم یه چیزایی از این مسئولین میشنوه که شاخ در میاره
الان باید بگیم خیلی ممنون؟
چرنده.... مشهد وصل نیست
مگه چاره دیگه ای هم جز استفاده از اینترانت داخلی داشتیم؟
تبریز اینترنت وصل نشده
پیشیییییییی بیا منو بخور !!!!!!!
اینترنت موبایل کی وصل میشه ؟؟؟؟؟ من واسه صرفه جویی در هزینه اینترنت فقط نت موبایل دارم ! آخه این چه وضعیه؟!؟
هرچند کیفیت پیام‌رسان‌ها و خدمات داخلی به میزان کیفیت موارد مشابه خارجی نیست، اما مردم با متانت و صبوری از این امکانات استفاده کرده‌اند.
چرا دروغ می گید من کرمانشاهم اینترنت قطعه.هم خانگی هم گوشی
چرا منت میذارن ؟!!! چطور موقع قطع شدن یهویی همرو قطع میکنن موقع وصل قطره چکانی وصل میکنن ؟
عقیده به حق الناس ندارن ؟!!!
علی برکت ا...
خنده داره.....!!!!
چرا دروغ میگید!
من ADSL دارم در کرمانشاه، به طور کامل قطع هستش
جالب نیست اینترنت برا دانشگاها وصل شده ولی برای افرادی که خرج زن و بچه هاشونو در میارن وصل نشده. من به عنوان ی فرد بازاری که از ابزار اینترنت برا پول درآوردن استفاده می‌کردم کلا به این ابزار امیدی ندارم دیگه و حق رو به دوستم میدم که می‌گفت بازار رو ول کن بیا کارمند شو واقعا کشور ما فقط کارمند میخواهد
عجب رکوردی زدی پهلوان. دنیا انگشت به دهان این موفقیت ثبت رکورد ترافیک داخل رو نظاره گر هست. برو براشون رمز موفقیت رو تعریف کن.
اهواز رو وصل کنید
اینترنت تبریز که وصل نشده است
تبریز فعلا وصل نیست!
زنگ زدم به پشتیبانی شاتل میگم چه خبر؟
میگه فعلا مراکز پژوهشی و دانشگاهی و بیمارستانی وصل هستن ولی عموم مردم فعلا نمیتونن تو مرحله اول استفاده بکنن! پرسیدم مرحله اول؟ هیچی نگفتن!
میگم آخه شب جمعه کدوم مرکز پژوهشی و دانشگاهی بازه؟ چرا پس اذیت میکنین مردم رو؟ بازم هیچی نگفتن!!
جالبه میگم این مدتی که از جیب ما رفت چی؟ میگه شاتل تعهد داده اگه قطعی از طرف خودش باشه به شما هم مدت زمان یا هزینه رو برگشت میده ولی تو این مورد قطعی از جانب شاتل نیس و این مدت قطعی از جیب شما رفته!!!!
دوستانی که تو این شهرها هستن، دسترسی به اینترنت دارند؟ والا ما تو تهران که هنوز در قطعی به سر میبریم.
قم وصل نیست
نیم ساعت وصل شد دوباره قطع شد
آقا ، ما مشهد هستیم و نه خطوط Adsl و نه خطوط مبین نت و نه شاتل و نه خطوط موبایل هیچکدام تا هم اکنون ، یعنی ساعت 20 ، سی ام آبان ماه وصل نشده اند و این خبر شما درست نیست
لطفا در پخش اخبار درست اقدام کنید
مگه مردم چاره ای هم داشتن که جز از اینترنت داخلی استفاده کنن که میگن رکورد ترافیک داخلی شکسته!!چه حرفایی میزنن به خدا آدم نمیدونه بختده یا چی کار کنه.
الان ما که اینترنت Adsl نداریم و فقط از اینترنت گوشی موبایل استفاده میکنیم چیکار باید بکنیم؟! چرا هیچکس توضیحی نمی‌ده اخه چرا همیشه تو این کشور باید تو ابهام زندگی کرد؟
به زور و اجبار بود نه اختیار
خخخخ خب معلومه مصرف ترافیک داخلی چند برابر میشه وقتی ترافیک بین المللی رو بستید!!! خخخخ همونم ملت سایتهای خبری رو باز میکردن ببینن کی به کیه و الا کیه ندونه بیشتر ترافیک مصرفی کاربران شبکه های اجتماعی بخصوص اینستاگرامه
همش درووووغ
لطفا در باره ميزان خسارت اقتصادي و هزينه اين قطعي ارتباط نيز اطلاعاتي در اختيار مردم قرار داده شود تا مردم نيز بدانند که آثار يک تصميم چقدر به اقتصاد کشور کمک مي کند!
کاش آقای فیروزآبادی در موضوع "رکورد زنی ترافیک داخلی" خویشتن‌داری می‌کردن و الان اعلانش نمی‌کردن.
مثل این می‌مونه که بگیم: "دیشب، در ساعت وقوع زلزله، پارک‌های محلی از نظر حضور هموطنان رکورد زدند و این نشانه سرویس دهی عالی این اماکن است." وقتی کسی چاره‌ای جز استفاده از 4-5 سایت نداره، مراجعه به اون‌ها امتیازی محسوب نمیشه.
متاسفانه قطعا در آینده از این آمار به عنوان درخواست سراسری مردم برای جایگزینی اینرانت ملی به جای اینترنت استفاده خواهد شد.
مشهد که هنوز وصل نشده
من در قم هستم و همراه اول و شاتل و پارس آنلاین که فعلا قطع هستن.
همدان هنوز اینترنت (بخوانید حقوق اولیه انسانی) نداره
ممسولان توجه داشته باشید مشکل از اینترنت نبود مشکل از خودتان بود با قطع اینترنت مشکلی حل نمیشه. بیکاری و گرانی و بیچارگی مردم روز به روز در حال افزایشه
من حداقل از تبریز مطلع هستم تا الان که ( ساعت هشت شب) این متنو مینویسم اینترنت تبریز همچنان به کل قطعه
کو؟ مثلا کجا؟ چی باز میشه؟
بخدا کسب و کارمون خوابیده تو این وضع اقتصادی زود وصل کنید
مردم رو چی فرض کردید؟ اقبال مردم از اینترنت داخلی؟ واقعاً که سنگ پا جلو شما لنگ میندازه
اگر یک شبکه ملی پرقدرت در کشور داشتیم؟؟؟ شما اشتباه میکنی تعیین کنی مردم از اینترنت جهانی استفاده کنن یا داخلی! تجاوز مرتب به حقوق مردم
اینترنت فارس هنوز قطعه. همین کارشونم یعنی بی نظمی و بی عدالتی.
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
داداش تموم شد که مشکلات وصلش کن دیگه کوتاه بیا دیگه دنبال قاتل بروسلی میگردی
اینترنت خط چی ؟؟ تمام زندگی و درآمد اوونایی که با اینترنت خط همراه هستش چی؟؟؟؟ آتیش رو یکی دیگه روشن کرد و ماها داریم میسوزیم
من یه پدر بزرگ داشتم خدا بیامرز بعد مرگ مادربزرگم فقط میگفت من چرا نمیمیرم
اونقد گفت که مرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
خدا رحمتش کنه
ما ها هم دق مرگ میشیم نگران نباش
حالا که بیگانه تحریم میکنه سزاوار که خودی هم تحریم کنه انصافتونو شکر
چه افتخاری هم میکنن
رسما یه اقلیت چند ده هزار نفری 80 میلیون ایرانی رو تو این کشور گروگان گرفتن، خوب طبیعی هر بلایی هم بخوان سرمون میارن.
هرروز محدودتر از دیروز. چه افتخاری هم میکنن به محدود کردن مردم
در مشهد ک خبری از اینترنت نیست
انتظار داشت رکورد نشکنه ! خیلی واقعا مردمو ابله فرض کردین..
باسلام. آقا کووووو اینترنت وصل شده؟؟ من از تبریز هستم. اینترنت نداریم ما.
موتورهای جستجوی داخلی بدرد سطل آشغال هم نمیخورند. کافیه خودتون تست کنید.
در تهران در ساعت ۲۰ پنجشنبه هنوز نه اینترنت ثابت متصله نه اینترنت گوشی و همچنان قطعه .
رییس جمهور به مردم پشت کرد و تعهداتش را زیر پاگذاشت
عجب مشهد که شلوغ بود وصل شده ولی شهرستان سبزوار که کوچکترین تجمعی هم نداشت هنوز قعطه
اقای فیروز ابادی لطف میکردن یکی از این چند تا موتور جستجوی داخلی رو هم معرفی میکردن
قرار نیست همیشه بیایم که ، اگر اینترنت رو وصل نکنید کم کم بیخیال همین سایتای آشغال میشیم !
من روزای اول هر ساعت میومدم چک میکردم ، الان هر 5 ساعت نهایتش ، کم کم بخواد طول بکشه هر روز یکی دوبار چک میکنم ببینم اینترنت رو وصل کردین یا نه ، بعدش هم خدافظ شما این شما و این ممکلت گل و بلبل خودتون لذتش رو ببرین
تورو خدا دست از سر مردم بردارید. نه خورتان توان اداره دارید. نه میزارید کسی دیگه وارد میدان بشه. اگه این اسمش گروگان گیری نیست، پس چیه!؟
اینترنتو ازاد کنید بستن اینترنت بسیار بدتر از گران کردن بنزین است باز هم خودسرانه رفتار میکنید و در اینده جواب سختی خواهید گرفت
چه با افتخار هم میگن مردم در این مدت استقبال کردن از جستجوگرها و پیامرسانهای داخلی‌....مرسی که مارو مجبور کردید.
عزیزایی که تو این شهر ها زندگی میکنن تایید کنن که ایا براشون اینترنت وصل شده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
بوشهر یکی دوساعت ظهر وصل شد اونم‌یکی دو شرکت خانگی ولی الان اونم‌قطعه
ما بوشهر هستیم ولی اینترنت نداریم.
خوب معلوم هست وقتی گوگل را بستید مردم از پارسی جو استفاده می کنند!!
شکستن رکورد ترافیک داخلی به این روش مثل اینه که سر یک نفر رو پنج دقیقه زیر آب نگه داری بعد که ولش کردی و بزور به زندگی‌برگشت بگی رکورد حبس تنفس شکست. خجالت هم خوب چیزیه ولی کمیاب چیزیه
استان کرمانشاه که وصل نشده !!!! ساعت ۲۰ روز پنجشنبه
ترافیک داخلی برای این رکورد زد که مردم چاره ای جز اتصال از روی اجبار به این شبکه چاره دیگری نداشتند و اینکه سرعت و امکانات شبکه داخلی بسیار پایینه هر سایتی رو میزنی باید چند دقیقه صبر کنی تا واردش بشی و قطعی های فراوان
قم اینترنتش وصل نیس :/
آفرین و احسنت بر این رکورد شکنی ها!!!! مملکت رو به پوچی محض رساندید.
مردم ایران سلام
ما گلستانی ها کمترین شلوغی رو داشتیم
باید اول برای ما وصل میشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اعتراص نکردن افتخاره ؟
چقدر هم خودشونو هم مارو مسخره کردن جمع کنید این بساطو ملت ازتون متنفرن
خبر دروغه...تهران اينترنت مخابرات هنوز قطعه...
قم. شاتل وصل نیست.
مثل این می مونه شما آب شرب کشور رو قطع کنید بعد بگید رکورد خرید آب معدنی در کشور شکسته شد!
سلام،بوشهر چند ساعت وصل شد و دوباره قطع شد
فقط باید ابراز تاسف کرد که مارو اینقدر بی سواد فرض کرده. کدوم از روی متانت, لز روی اجبار بود اون کاملا ضعیف و فقط برای امور بانکی مناسب بود. اینقدر مارو نادان فرض نکنید ما همونهایی هستیم که موق انتخابات میشیم مردم فهیم.
این چند روزه تمام ایمان و بنیادهای فکریم زیر سوال رفت. خیلی چیزارو قبول داشتم ولی الان دیگه واقعا نمیدونم...رفتار خیلی بدی رو شاهد بودم.
واقعا شرم آوره،این حجم از بی عرضگی مسئولین،بخداوندی خدا حق ملت ایران نیست این زندگی خفت بار
با قطع طولانی مدت اینترنت میخواستن مردم رو به خاطر اعتراض به گرانی بنزین، تنبه کنن
فقط بزار اینستا باز شه ببین ملت چطور از خجالتشون دربیان خخخخخ
اقبال به پیام رسان داخلی نشون دادن مردم؟ موتور جستجوگر ایرانی؟! شیب؟ شیب؟ جنگل؟!!
چرا شعرچرت میگی مومن!
پس کو؟؟؟؟
جالبه! مردم از سرناچاری میان اخبار داخلی رو میخونن آقایون افتخار میکنن رکورد شکستیم! شرم آوره
چه استقبالی؟چه چیزی دارید که جای گوگل و یاهو را بگیرد؟من بعنوان کسی که با خارج کار میکنم تمام زندگیم وابسته به ایمیل یاهوی من است‌شما چه دارید که جای آن را بگیرید؟
تو رو خدا اینترنت استان فارس رو وصل کنید بعد از چند سال از یه دانشگاه خارجی اپلای کردم وقت ثبت نامش داره تمام میشه،
هر چی فکر کردم چی بنویسم که درصد کوچکی از خشم و عصبانیتی که نسبت به مسئولین دارم خالی بشه، ولی چه کنیم که این نوشته ها نه منتشر می شن و نه اون مسئولین، که روی منابع قدرت و ثروت نشستند با این حرف ها تحت تأثیر قرار می گیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
ای گفتی دوست عزیز

دقیقا منم موندم چی بگم دیگه

من امشب دیگه کامل زندگیم نابود شد تا همین لحظه فرصت داشتم که کار رو برسونم

دیگه بعدش فایده نداره

موندم برم خودم رو بکشم یا چه کنم
اصلاح طلب و کارگزارانی جماعت با این کاری که کردن اخرین میخ را بر تابوت خود کوبیدن
دوباره قطعش کردن
زندگی وکسب وکارمون داغون کردین یکی نیست درست جواب بده بگه کی این خسارتها تموم میشه واینترنت وصل میشه .
دست و پای مردم رو ببندیم و فقط بهشون اجازه بدیم از آشغال های داخلی استفاده کنند و بعدش از رکورد شکنی صحبت کنیم

ما یه سری معلول العقل هستیم (از نگاه افراد به ظاهر مسئول )
اون متانت رو خوب آمدی این جفا در تاریخ ماند وما رکورد زدیم
اینستا و تلگرام هم دسترسی دارن!!!!
عجب دستاوردی بیچاره بقیه کشورا این امکانات رو ندارن
بر طبل شادانه بکوب...
یه نفر به این احمق بگه چون شما مردم رو از داشتن لامبورگینی محروم کردی و تنها انتخابشون ژیانه، بهش اقبال نشون دادن
من در کار صادرات تره بار هستم و با تمام مشتریان خارجیم
از طریق واتساپ در تماس هستم بکلی ارتباطم با اونها قطع شده
اونها نه آیگپ میدونن چیه نه سروش
حالا برای من و کشاورزانی که با هم کار میکنیم چه برنامه تی دارید؟
الان ساعت ۸:۳۰ شب در تبریز. اینترنت هنوز قطعه.
لطفا خبر بی اساس ننویسید
ای حکیم
من یه شرکت خصوصی دارم، ارتباطم با اینترنت از جنبه فروش، بازاریابی و تحقیقاتی بود. تو این چند روز و تا الان از نظر ریالی حدود ۱۳۵ میلیون تومن خسارت دیدم. این خسارت، قیمت تمام شده محصولاتم رو بالا برد، اگر نتونم جبرانش کنم، محصولاتم قیمت بالاتری خواهد یافت و به طور اتوماتیک جبران می‌شه. البته قیمت بالاتر، مشتری کمتر.

من شدیدا به ایران و ایرانی بودن خودم می‌بالم. حتی بعد این ماجرا. اما مطمئنا برای ادامه سرمایه گذاری خودم به کشورهای دیگه خواهم رفت. کارشناسی عرض می‌کنم، به نظرم سرمایه گذاری در ایران ریسکش خیلی بالاست. چون یه عده غیر کارشناس، می‌تونن خسارت‌های سنگینی بهت بزنن.

اتفاق بدی بود، اما من و فکر کنم همه درس‌های خوبی ازش گرفتیم. فکر می‌کردم اینترنت مثل آب می‌مونه که هیچ وقت بسته نخواهد شد.

نگرانم برای کشورم. مغزهای بیشتری که خواهند رفت و سرمایه‌هایی که نگران و خارج خواهند شد. فکر می‌کردم در بدنه حکومت کسانی دلسوز این داستان باشن. حداقل از نهاد‌های تصمیم گیر این انتظار نبود.

افسوس بابت این حجم از بی‌کفایتی و بی‌اطلاعی.
در شهر قم برای لحظاتی کوتاه اینترنت متصل شد اما مجددا قطع گردید.
الله و اکبر از حماقت
تکلیف پولی که برای اینترنت دادیم چی میشه؟
اینترنت وصل بشه بعدش قرون وسطایی از آمار حرف بزن. کلی ملت از سایتها دنبال خبر برقراری اینترنتن.
فیروزآبادی گفته با وجود کمبود ها پیامرسان های داخلی با اقبال مواجه شده است!! خوشحالن؟!
دو فرصت طلایی برای پیامرسان های داخلی بوجود آمد دی ماه و امسال چه استفاده ای کردند؟ وقتی کابر گسیل پیدا می کنه سمتشون توانایی این را دارند کاربر را نگهدارند؟! پس مشکل از خودتون هست نه وصل بودن تلگرام!
شخصاً بعد از اتصال اینترنت اکانت خودم را پاک می کنم.
پاسخ ها
رگبوشآ نیستیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
هر اتفاقی بیوفته ما از پیام رسان داخلی استفاده نمیکنیم با دود هم ممکنه باهم ارتباط برقرار کنیم با سوروش! نع
در سایه تدابیر ویژه رو خوب اومدی.منظورت این افتضاح هستش؟!
اینتر نت قطعه وصل نشده هنوز
مردم اقبال نداشتند بلکه مجبور بودند.
من مشهدم اینترنت وصل نیست
بخدااا کاسبی ما اینترنتی هست اگر نباشه بیچاره هستم
کجاوصل شده
بندرعباسم با آسیاتک تماس گرفتم میگه هنوز به ناچیزی ابلاغ نشده!
خسارت ما رومی میده؟
مردم به جابگزین های داخلی پیامرسان و جستجوگر اینترنتی اقبال نشان داده اند؟!!
واقعا فکر میکنید این اسمش اقباله
مردم مجبور شده اند
شخصا اگر مجبور نبودم چند فایل رو برای کسی ارسال کنم به هیچ عنوان از این اپ و خدمات بی کیفیت و اجباری استفاده نمیکردم
واقعا دبیر شورایعالی امنیت ملی متوجه نیستند مردم تحت فشار هستند و اختیاری درکار نیست
دروغه تبریز اینترنت نداره.عوام فریبی نکنید.
تورو خدا نگید مردم اقبال به سرویس های داخلی نشون دادند.
این اقبال نیست، استفراغه.
من مطمئنم اگه فیلترینگ تلگرام نبود الان پیام رسان های داخلی الان جلوتر از این بودند
هم براشون تبلیغ منفی شد هم موج کاربرا بهشون شوک دادند
هرچی رکورد چرته ما شکستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
رکورد بیشترین میزان قطعی عمدی اینترنت
کرمانشاه که نت نداره چرا الکی میگید
تبریز که وصل نشده
چی میگه این آقا "مردم با صبوری از امکانات داخلی استفاده کردن؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!"
نخیر، همه کاسبی ها رو کساد کردین رفت...
یک موتور جستجوی ساده (گوگل) رو از مردم گرفتید، فقط فحش تون میدادن کاربرها ! چون نمیتونستن نیازهاشونو پیدا کنن.
موتور جستجوی داخلی که امکان استفاده برای کارهای خیلی ساده داشته باشه هم نداریم، عملا چنین ادعایی دروغه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
موتور جستجوی 170 میلیارد تومنی
من قبلا هم کامنت گذاشتم ولی درکشوری که ادعای دموکراسی دارد محروم کردن مردم ازنیازاساسی کاری درست نیست .آیا درست است که برای پیدا کردن یک مطلب علمی شما نتوانید به هیچ منبعی دسترسی داشته باشیم.باقطع اینترنت هیچ مشکلی حل نمیشه جزاینکه مردم بیشتر عصبانی خواهندشد.اگرکشوری میخواهد پایدارباشد بایدبامردمش روراست باشه.به جوانهاش بها بده نه اینکه بعضی ها چهل سال است به صندلی چسبیده اند وفقط مرگ ازصندلی جدا میکنه.یکی 37 تا پست داره وهیچ کس ازش نمیپرسه مگریک آدم هفتادساله چقدرتوانایی داره که کار کنه یا اون آقایی که توانایی کنترل براعضا وجوارح خود ندارد مسئولیت دونهاد قانونی را داره.تا کی باید ملت این نابسامانی ها را ببینه وسکوت کنه.خیلی ازما به واسطه اعتقادمان فقط به دلمان میکشیم ونتیجه اش نابودی خودمان است.خدا خودش کمک کنه به ما.دلم درد گرفته گفتم باشما تابناکی ها درددل کنم.
تابناک باز نمیشه چه برسه اینستاگرام
سر ظهر یکی دو ساعتی وصل شد رفتم جی میل و اینستاگرامم رو چک کردم بعد باز قطع شد حالا هنوز جی میل و واتساپ و اینستاگرام و باز نمیکنه ولی یکی دو تا سایت خارجی رو چک کردم باز میکنه انگار از لای انگشت آدم آب چکه چکه بریزه اینترنت هم اینطوری شده
تقویت اینترنت ملی که واژه خنده داری هست خیلی خوبه ولی جایگزین اینترنت بین المللی نیست ما میخواهیم ارتباط جهانی داشته باشیم نه اینکه فقط چشم و گوشمون رو بگیرند و مطالب خاص رو بهمون نشون بدن ما میخواهیم آزاد باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اینترنت ملی دیگه چه صیغه ایه؟ ثارلله چرا یکم فکر نمیکنی حرف میزنی؟ اینتر یعنی بین المللی
شاید این جمعه بیاید، شاید ...
فقط متاسفم برای ممکلتی هنوز نمیدونن ک قطع شدن اینترنت بیکاری چند صد هزار نفر !! یک هفته است مارو از کارو زندگی انداختن . نمیفهمن واقعا ک مثلا برنامه نویسا نمیتونن بدون اینترنت کار کنن !؟
پاسخ ها
راهل
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اگه سواد داشتند که اینکار رو انجام نمیدادند
چقدر پررو
چقدر وقیح
متاسفم ...
متانت و صبوری را خوب امدی. من شخصا نبود اینترنت را با کمال متانت و صبوری تحمل کردم.
من که الآن تبریزم و ای دی اس ال خانگی من به اینترانت ملی فقط وصله!
با متانت استفاده کردیم یا با مجبوری؟

واقعا متوجه نیستید چه قدر مردم رو اذیت کردین؟
رکوردشکنی رو وقتی با افتخار اعلام میکنن که از روی اختیار بوده باشه نه اجبار
مشهد که وصل نشده،انگار اصلا مردم براشون مهم نیستن
خیلی جالبه
شهرهایی که مشکل امنیتی داشتن همشون، دقیقاً همونا اولین شهرهایی هستن که اینترنتشون داره وصل میشه
شهرهای دیگه چرا باید جور این چندتا شهر رو بکشن؟ چرا ما باید پاسوز ارازل اوباش این شهرها بشیم؟!
انقدر بدبختیم که حقمونو میدن تشکر میکنیم
هنوز وصل نشده
یک اینترانت داخلی که بزور ازش استفاده میکنیم
مال همدان که وصل نیست الکی دروغ نگید
همه راهها رو بستین بعد افتخار میکنین که ترافیک داخلی رکورد زده؟! مطمئن باشین با کبوتر و دود پیام بدیم از پیام رسان داخلی استفاده نمیکنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
دقیقا. من که الان یه هفته هست فقط از تابناک و دیوار استفاده کردم. و عمرا سروش و ایتا و ... نصب
کنمم.اگر بنا به لجبازیه ما لجبازتریم
اتصال خطوط ثابت (ADSL) در مشهد؟ ما که تغییری ندیدیم
ترافیک داخلی رکورد شکست؟ من توقع داشتم ترافیک بین المللی رکورد بشکنه وقتی که قطعش کردید.
دقیقا کدوم مردم؟؟؟؟
یه سوال ذهنمو مشغول کرده. از نظر شریعتمداری (کیهان) مردم فرانسه حق دارن ضد نظام سرمایه داری اعتراض کنند، آیا بخشی از مردم ما هم حق دارن اعتراض کنن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اون کامپیوتری که شریعتمداری پشتش میشینه ساخت همین نظام سرمایه داریه
ما که هنوز وصل نشدیم. هیشکی هم از کسایی که میشناسم وصل نشدن.
اینترنت رشت هنوز قطع هستش
دروغه
دروغه
مردم اقبال نشون ندادن. مجبورن و با ناامیدی دنبال یه روزنه که همون لقمه نون بخور نمیری که داشتن و با قطع اینترنت از کفشون رفته رو برگردونن
از لطف و متانت هموطنان بگذریم. اینترانت ملی را تعطیل کنید ملت راحت تر میشوند
چرته
واقعا‌خیلی سخته بفهمی‌ شبکه جهانی ارتباطات ملی خود جوک هست نه شبیه جوک اخه جهانی با ملی و بومی مگه میشه مگه‌داریم‌ البته خداروشکر از کلمه اینترانت هم استفاده کردی‌ شما که تا این حد بلدی‌خوب اینترنت اینترنت نگو غیر محلی بودن اصلا توی تعریف اینترنت هست
یه طوری میگین حتی اینستاگرام ، انگار وصل کردن اینستاگرام لطف خیلی خیلی بزرگی در حق مردمه که هیشکی انتظارش رو نداشته!
دروغگو در تبریز وصل نشده است
ای خدااا! گیر کیا افتادیم... نجاتمون بده
اینجا تبریزه و اینترنت هنوز وصل نشده .. من نمیدونم این مراکز که شما میفرمایید کجا هستن.
دیونه کردید مارو
توروخدا اینترنت وصل کنید
وصل کنین اینترنتو نابود شد همه ی کسب و کار درآمدو زندگیمون
برخی دانشگاهها!...برخی استان ها!...برخی شرکتها!...رعایت اصل تبعیض همیشه و همه جا؟
واقعا کاربسیاربدتری بود. همه کلی ضرر کردند امورات وکارها دنگ شد. اتکا وروی آوردن به سایتهای بی محتوای داخلی هم دردی رو دوا نمیکنه. حداقل تمایز قائل میشدند. الان هم به جای جبران وزودتر متصل کردن آن با ناز وکرشمه ازنکار رو میکنند. تقصیر ماها چیه نمیدونم؟
تنها با انحصارطلبی و حذف فیزیکی رقبا می تونید رکوردشکنی کنید. این رو توی همه زمینه ها ثابت کردید. هنوز بچه اید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
در زمینه ی خودرو، در مورد شبکه های اجتماعی که هیچ کسی هم ازشون استفاده نکرد
خب آخه ملت مجبورن از امکانات داخلی استفاده کنند وگرنه عاشق چشم و ابروی شما تند رو ها نیستن که خون مردمو کردین تو شیشه
یعنی چی اونانظرکرده ان ،خونشون رنگی تره پس ماچی که زندگیمون لنگ شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اول اینترنت اماکنی که قابل کنترل هستند رو وصل کردند، توی دانشگاه هر دانشجو با شماره ی دانشجویی و کد ملی به اینترنت متصل میشه بنابراین اگه کسی بخواد فعالیت های هماهنگ انجام بده سریع متوجه میشن...الان مطمئن باش تمام اطلاعات رد و بدل شده از طریق سرورهای دانشگاه ها مو به مو داره رصد میشه
اینترنت داخلی رکورد زده از روی اجبار...نه تنها افتخار نداره..بلکه باید خجالت کشید
اخه ای دری وریا چیه میزنید یعنی چی کل کارو کاسبی ملتو خراب کردین همچین حرفی هم میزنید....
واقعا که.....
یکم فکر کنید بد نیست یعنی چی الان کسایی ک نیاز ب اینترنت دارن دسترسیش مهدود هست. ولی کسایی ک اینترنت رو نمیفهمن دسترسی دارن ای چ سیاستی هست ک داریددد....
حداقل امکانات هم نداریم....
منفور تر میشن
دروغ نگیننننننن تند رو هاااااااااا قم وصل نشدهههههههههههههه خالی بندیههه
ما افتخار میکنیم اگر هم آخرین باشیم ،در این وصل اول نباشیم با افتخار تر است
تهرانم و هنوز وصل نشده. با اسیاتک تماس گرفتم گفت اینترنت خانگی شاتل و مخابرات وصل شده. شاید مالک اونها یکی از آقازاده هاست!!!.
بهر حال هر لحظه سایت های داخلی رو به امید وصل شدن اینترنت رفرش میکنم.
بیچاره مهندس کامپیوتری که در این مملکت کار کنه !!!
اقا تورو خدا اینترنت تهران شهر اندیشه وصل کتید کار کاسبیمون خوابیده
من واقعا متاسفم برای مجموعه خبری شما که خبر کذب رو گسترش میده
واقعا برای مسئولین هم متاسفم که حقوق اولیه مردم رو میگیرند و بعد با منت بهشون میدن
آسیاتک هم قطع می باشد
یعنی مورچه ای میخواید وصل کنید تا به منی که کارم آزاده برسه و بدخت شدم برسه؟؟؟

الان این ساعت کدوم دانشجویی دانشگاه هست؟؟؟

بابا به فکر کار ما باشید مگه همه دانشجو و شرکت هستن

من پروژه دارم کارم روی هوا مونده تنها مهلت امشب هست یه فابل رو بگیرم و بدون دیباگ کردن بفرستم بره

شماها چرا حالیتون نیست؟؟؟؟؟

بس کنید این مسخره بازی رو وصل کنید زودتر به کارمون برسیم شما ها که پول ضرر مارو نمیدین
شبکه جهانی ارتباطات یا همان اینترنت. اینا به خدا مارو ی مشت جنگلی بی سواد فرض کردند واسه همینه داریم به خاطر حقوق اولیمون التماس میکنیم.
حالم به هم خورد از بس سایتای خبری چک کردم ببینم کی وصل میشه
یعنی هر وقت وصل بشه تا یک سال هیچ سایت خبری نمیرم دیگه:)
ترافیک داخلی رکورد زد، هه هه هه بسی خندیدیم
خدا هم دیگه خسته شده
تقریبا یک هفته گذشته.... دارم می ترکم از بس که صبر کردم. هر یک دقیقه اینترنت رو چک می کنم که ببینم وصل شده یا نه و هنوز خبری نیست.
تابناک به دادمون برس. می تونی یک گزارش تهیه کن و آمار بده که تا به این تاریخ، کدوم مملکتی حق استفاده از اینترنت رو از مردمش به مدت 6 روز سلب کرده (حالا یا کمتر یا بیشتر) تا بدونیم ما منحصر نیستیم توو این قضیه که این منحصر بودن در سلب آزادی حقوق شهروندی، امان ما رو بریده.
کاش توو عصر حجر بدنیا می اومدم . چه قدر خوش بودند آدم های اون دوره....
بابا نت رو‌وصل کنید کشتینموووووون از کار و زندگی افتادیم
من فروش انلاین تو‌ اینستا داشتم الان چ کنم دقیقا چ کنم؟؟؟؟؟؟؟
همونطور که همه رو با هم قطع کردید همه رو با هم وصل کنید دیگه چرا زجرکش می کنید مردم رو...
تبریز هم‌تو لیست خبرتون هست ولی هیچ آی اس پی وصل نشده .
گمان نمیکنم تبریز قبل از هیچ شهر دیگه ای وصل بشه!
در هیچ جای دنیا و در هیچ زمانی از تاریخ سابقه نداشته که اینترنت رو عمدا قطع کنن. در تاریخ باید ثبت بشه...
اینا دوست دارن از قدرتی که دستشونه سوء استفاده کنن و مردم رو زجر بدن. به این جور خبرا توجه کنید: به زودی وصل میشه، رکورد زدیم و ...
از دریچه شرعی:تضیع حق الناس از دریچه جهانی: پایمالی دموکراسی دیگه از چه دریچه ای بگم که ملتفت بشوید با قطع اینترنت خوراک برا دشمنان درست کردید
من میترسم از خارج کشور قطع نکرده باشن اینا میگن خودمون قطع کردیم .اگر اینجور باشه که اینم تحریم شدیم رفت
این مسخره بازی ها چی هست؟؟ وقتی همه چیز تموم شده چرا نت رو وصل نمی کنند
تهران هنوز وصل نشده.
تبریزی ها adsl وصل یا قطع ؟
الکی می گن هیچ جا وصل نیست ..تهران که وصل نشده
ما هيچ
ما نگاه
10 درصد پیام ها غیر قابل انتشار هست؟ چرا؟
عمق فاجعه رو یه مهندس کامپیوتر و دولووپر و مهندس شبکه و سخت افزار میفهمه! بازاری و تاجر هم نقدی خسارت میده! صاحب وب سایت و باراریابی از آمار بازدید کنندهاش کیسه شناش که کارمنداش هستن خالی میکنه! محققو دانشجو هم که عین آدم نابینا شده! تمام تفریحات آنلاین ملت از بین رفته از گیم گرفته تا شبکه های اجتماعی که واقعا رو مخه. توریستهای بیچاره رو نگو تروریست نشن صلوات. مصاحبه شونده ها و تریدرها باید به شانس التماس کنن.. دانلود خیلی از نرم افزارا رو هوا . امنیت و آپدیت نرم افزارها و سرورها رو هوا.. سفارش تجار بدبخت رو هوا.. خدمات مهندسی آنلاین رو هوا.. ارتباطات ارزان شبکه های اجتماعی هوا .. تحقیق و توسعه به چوخ رفته.و.مسافرت خارجی به فنا رفته واما مهمتر از همه خسارتها و بزرگتر؛ بی اعتمادی عمیق به پروژه امنیت
آقا اصلا بر فرض که کاری که کردن درستو به صلاح مملکت بوده اما باید خسارت تک تک کسانی که مدت زمان استفاده اینترنت شون تو این چند روز تموم شده و نتونستن از حجمشون استفاده کنند رو بده تازه فارغ از تمام ضرر و زیانی که خیلی ها تو کسب کار اینترنتی شون داشتن...
بدونید بعضیا اگه فرصت کنند می گویند اتومبیل را هم ممنوع کنید با خر مسافرت می کنیم. چون دشمن از اتومبیل علیه ما استفاده میکنه.
تنها کاری ک این‌مدت کردم سایت تابناگ عصر ایران خبرانلاین خوندم و مرور کردم‌یاد چندسال پیش افتادم‌ک‌ همیشه میومدم و نظر میدادم
چرا همگی اینقدر ناراحتید ؟
یه لحظه پیش خودتون فکر کنید که اصلاً اینترنتی از اول وجود نداشته . کلاً بی خیال این قضیه بشید ، دنیا که به آخر نرسیده .
پاسخ ها
عبداله
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
برگرد رو درختا انگار که اصلا تکاملی وجود نداشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
تعداد دیسلایک ها کافیه به عنوان جواب
زندانی به نام ایران.....
اصفهان که هنوز وصل نشده.
نه اینترنت ثابت منزل نه اینترنت همراه...
الان ۹روزه ک نت قعطه.اصلآ باور کردنی نیست.من ک میگم موقعه قعط کردن هواسشون نبوده ک چیکار کردن الانم هر کاری میکنن نمیتونن وصلش کنن
اینترنت هیچ جا وصل نشده مردم سرکارند اخه مردم برای اینا ارزش ندارند هرکاری دلشان بخواد میکنند
اینکه گوگل اجازه میده به ایرونیا از خدماتش استفاده کنن باید کلامونو بندازیم هوا... اونوقت خودمون تحریمش می کنیم؟ تصور کنید گوگل بخاد روزی تحریم کنه... جستجوگر فقط که نیست ایمیل و گوگل پلی و ...
رباط کریم و پرند هنوز قطعه. خسته شدیم
اهواز قطعه! گیمنت دارم دخلم ۵۰٪ افت کرده تازه شانس اوردم مشتری افلاین دارم
جالبه مقدار ضرری که اقتصاد کشور در این مدت از قطعی اینترنت خورده از درآمد حاصله از گران کردن بنزین در یک سال بیشتره!!!! جای بسی افسوس داره
به نظر بنده شبکه اینترنت باید مدیریت شده و کنترل شده در اختیار مردم قرار داده شود و برای این کار هم دلیلی دارم ،وقتی اینترنت را در اختیار یک نوجوان دختر یا پسر زیر 18 سال قرار می دهند، حتما این نوجوان کنجکاو است و سواد رسانه ای ندارد، سر از جا های دیگر در می آورد و اینها به ضرر خانواده این نوجوان است. وقتی اینترنت در اختیار یک فرد سابقه دار (مجرم)یا کلاه بردار گذاشته می شود حتما حساب های مردم را از طریق اینترنت خالی می کند یا اخاذی می کند و پلیس فتا بیچاره فقط دنبال تشکیل پرونده ودستگیری مجرمین اینترنتی باشد. این سر خودمان کلاه گذاشتن است. اگر شما نیاز پژوهشی یا کسب وکار اینترنتی نیاز داری یا امرار معاش می کنی چه بهتر که با مجوز و ثبت اطلاعات شخصی و شناخته شده در یک ارگان رسمی (وزارت ارتباطات) باشد که خدای نکرده دست به کار خلاف نزنی و با دسترسی امنی که به شما داده می شودvpn) )از این بستر استفاده سالم و صحیح بکنی وگرنه همین می شود که هر کسی از راه رسید نباید که بهش اجازه استفاده از اینترنت را داد مثلا عکس وفیلم بگیرد به بی بی سی بفرستد یا برای کشور جاسوسی کند این اینترنت بدون مرز را باید مدیریت کرد که کشور و جوان هایمان را بدبخت نکند . این بی ناموس هایی که در خارج از کشور دندان تیز کرده اند برای نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران حالا از طریق اینترنت کنترل نشده آمده اند داخل کشور. و هر روز برگرانی دلار و کالا ها و تبلیغ فرهنگ خود دامن می زنند دیگر بس است! من که کشورم را دوست دارم باید برای حفظ امنیت آن فکری بکنم ،هفته بسیج است کمی به رشادت ها و از خود گذشتگی های بسیجی های زمان جنگ را ببینید چطور با جان و دل و با عشق برای دفاع از کشور شان به جبهه ها می روند...
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی