بازدید 3940

فرماندار شیراز: نظام پذیرای اعتراض بوده و هست

فرماندار شهرستان شیراز گفت: آن‌هایی که امروز طلبکار هستند در گذشته شرایط بروز چنین مسائلی را با اقدامات و سخنان خود فراهم کرده و در این موضوع نقش داشته اند.
کد خبر: ۹۳۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۸ 21 November 2019
به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، محمدرضا امیری امروز چهارشنبه ۲۹ آبان در جلسه شورای اداری استان فارس، افزود: نظام اسلامی همیشه پذیرای اعتراض بوده و هست، اما عده‌ای با تحریک جامعه، زمینه تبدیل اعتراض مردم به آشوب را فراهم کردند.

امیری همچنین با اشاره به وقایع اخیر در شیراز و ضمن عذرخواهی از مردم به واسطه اخلال در نظم و روند خدمات رسانی در شهر‌های شیراز و صدرا، برخی اقدامات در راستای دامن زدن به نارضایتی عمومی توسط افرادی در فضای مجازی و برخی تریبون‌های رسمی را بر فراهم شدن شرایط و بروز این ناآرامی‌ها تاثیرگذار دانست.

* پیش بینی حدود ۸۰۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس یازدهم

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات آینده اشاره کرد و گفت: برای انتخابات مجلس شورای اسلامی بالغ بر ۸۰۰ شعبه اخذ رای و ۱۵ هزار نیروی انسانی پیش بینی شده است.

امیری با اشاره به اهمیت برگزاری یک انتخابات امن و باشکوه در این دوره، این مهم را نیازمند همت و همراهی همه دستگاه‌ها و مسئولان در سطح شهرستان دانست.

فرماندار شیراز همچنین از تشکیل ۳۰ تیم نظارتی و اعزام آن‌ها به سراسر شهرستان برای نظارت بر روند عرضه کالا و خدمات و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها خبر داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل