بازدید 3453
۷
مدیرعامل اتحادیه مرغداران تخم‌گذار:

اصلاح نرخ بنزین تاثیری بر قیمت تخم‌مرغ ندارد

کد خبر: ۹۳۸۷۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۵ 21 November 2019

مدیرعامل اتحادیه مرغداران تخم‌گذار، از آمادگی مرغداران برای عرضه مستقیم تخم‌مرغ به نرخ مصوب در میادین میوه و تره‌بار خبر داد.

رضا ترکاشوند در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اصلاح قیمت بنزین، اظهار کرد: اصلاح قیمت بنزین تاثیری بر قیمت تمام شده تخم مرغ ندارد، زیرا میزان عرضه و تقاضا در این زمینه تعیین کننده قیمت این محصول است.

وی ادامه داد: نوساناتی به دلیل تغییرات آب‌وهوایی، در حمل و نقل تخم مرغ و قیمت این محصول ایجاد شده بود؛ درحالیکه اکنون تخم مرغ به نرخ مصوب و بدون افزایش قیمت عرضه می‌شود که اکنون این محصول کیلویی ۷ هزار و ۵۰۰ تومان است.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل اتحادیه مرغداران تخم‌گذار در نامه‌ای به عباس قبادی _ معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت و دبیر کارگروه تنظیم _ اعلام کرده است: پیرو نامه شماره ۹۸/۲۴۷۶ مورخ ۲۸ آبان ماه ۱۳۹۸ و در راستای همراهی با برنامه‌های کارگروه تنظیم بازار، این اتحادیه آمادگی خود و تشکل‌های عضو در سطح استان‌های کشور را جهت تحویل تخم مرغ با قیمت مصوب به منظور عرضه در میادین میوه و تره بار اعلام می‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
تخم مرغ رو با چی حمل میکنند؟ که گرونی بنزین رو قیمتش اثر نداره. شایدم دولت محترم میخواد به هر خونواده یه مرغ تخم گذار بده!
مگه میشه مگه داریم؟
در اول هفته بعد از اعلام گرانی بنزین حداقل ۲۰۰۰ تومان به هر شانه تخم مرغ اضافه شده.
بررسی میدانی کنید.
...
فعلا که دارد البته شاید کار آمریکا باشد
تخم مرغ گران شده
قرار بود روی دارو هم تاثیر نذاره، ولی فعلا که قطره ی مولتی ویتامین نوزادم رو نسبت به هفته ی پیش 30 هزار تومن گرونتر خریدم. 124 هم فرمودن باید برید دادگاه شکایت کنید بعد اونا ارجاع میدن به ما،بعدش ما پیگیری میکنیم...
تخم مرغ کی میخوره همه ملت دارن چولوکباب میخورن از بس وضعمون خوب شده ممنون به دولت
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی