بازدید 4761
پیش بینی افزایش مصرف به ۲۴ میلیون متر مکعب

مصرف CNG به ۲۱ میلیون متر مکعب در روز رسید

مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از افزایش روزانه ۲ میلیون مترمکعبی مصرف سی‌ان‌جی در کشور هم‌زمان با اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم مصرف سی‌ان‌جی در کشور با اجرای این طرح به روزانه ۲۴ میلیون مترمکعب برسد.
کد خبر: ۹۳۸۶۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۰ 21 November 2019
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حسن قلی‌پور مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: تاکنون به‌طور میانگین روزانه ۱۹ میلیون مترمکعب گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) در جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی کشور توزیع می‌شد که این رقم با اعلام طرح سهمیه‌بندی بنزین و هم‌زمان با اجرای این طرح به‌طور میانگین به روزانه ۲۱ میلیون مترمکعب رسیده است.

وی با اشاره به اینکه خودرو‌های دوگانه‌سوز اکنون امکان استفاده از سهمیه بنزین خود را هم دارند، افزود: پیش‌بینی ما این است که با اتمام سهمیه بنزین ماهانه، مقدار مصرف سی‌ان‌جی در کشور، حدود ۲ میلیون مترمکعب دیگر افزایش یابد.

مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به اینکه زمان فعلی برای پیش‌بینی دقیق زود است و امیدواریم تا پایان آذرماه بتوانیم مقدار دقیق این افزایش را اعلام کنیم، گفت: پیش‌بینی ما این است که میزان مصرف سی‌ان‌جی در کشور به حدود روزانه ۲۴ میلیون مترمکعب برسد.

قلی‌پور ضمن تاکید بر آمادگی جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در سراسر کشور برای عرضه گاز طبیعی فشرده موردنیاز خودرو‌های دوگانه‌سوز به هموطنان گفت: خوشبختانه با افزایش تعداد جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در سطح کشور، هم‌اکنون ظرفیت مناسبی به لحاظ عرضه سی‌ان‌جی به خودرو‌ها در کشور وجود دارد.

وی با اشاره به مزایای سوخت پاک سی‌ان‌جی افزود: با همکاری موسسه استاندارد در تلاشیم جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی را که غیرعملیاتی شده بودند، هر چه زودتر عملیاتی کنیم.

مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرد: هم اکنون ۲ هزار و ۴۷۲ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در سطح کشور فعال هستند که از این تعداد ۲۳ جایگاه در استان تهران آماده خدمات‌رسانی به هموطنان است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی