بازدید 14735
بازتاب

افشاگری تازه امیر عابدینی علیه مهدی تاج

تاج رسانه‌ها را با خود هماهنگ می‌کند و یا علیه آن رسانه و خبرنگار که علیه تاج مطلب بنویسد، شکایت می‌کند. در فدراسیون یک وکیل وجود دارد که کارش شکایت از رسانه‌هاست.
کد خبر: ۹۳۸۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷ 20 November 2019

معاون سابق مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، علیه او دست به افشاگری زده است.

به گزارش تابناک ورزشی، امیر عابدینی در مصاحبه ای با ایسنا که بازتاب گسترده ای داشته است، درباره رویه برخورد تاج با رسانه ها مسایلی را مطرح کرده است و از آنجا که زمانی با مهدی تاج روابط نزدیکی داشت و مدیر سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال خوانده می شد، حالا صحبت هایش را با کد و نشانه مطرح می کند.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس که دو دهه پیش رییس فدراسیون فوتبال هم بوده است، گفت: آقای تاج تمام تلاشش را می‌کند که رسانه را با خود هماهنگ کند. یادم می‌آید یک روز در دفتر آقای تاج بودم و یکی از این بزرگان قلم به فدراسیون فوتبال آمده بود تا با آقای تاج دیدار کند. خانم منشی اجازه نداد آن فرد به دفتر تاج برود و در ادامه وقتی مهدی تاج متوجه موضوع شد، سریع از جای خود بلند شد و با لهجه اصفهانی غلیظ به منشی خود گفت «چرا آن فرد را به دفتر من راه ندادید؟ او الان می رود و علیه من مطلب می‌نویسد!»

عابدینی ادامه داد: این نوع برخورد نشان می‌دهد برای تاج چقدر مهم است که رسانه‌ها از او راضی باشند. تاج رسانه‌ها را با خود هماهنگ می‌کند و یا علیه آن رسانه و خبرنگار که علیه تاج مطلب بنویسد، شکایت می‌کند. در فدراسیون یک وکیل وجود دارد که کارش شکایت از رسانه‌هاست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل