بازدید 6842

اعلام انزجار مردم ایران از آشوبگران

کد خبر: ۹۳۸۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹ 20 November 2019
مردم انقلابی با راهپیمایی در شهر‌های مختلف و اعلام انزجار از آشوبگران، صف خود را جدا کردند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مردم انقلابی با راهپیمایی در شهر‌های مختلف و اعلام انزجار از آشوبگران، صف خود را جدا کردند.

راهپیمایی مردم اراک

مردم ولایتمدار و انقلابی استان مرکزی در ۲۳ نقطه شهری با شرکت در راهپیمایی میثاق با ولایت امنیت و اقتدار حمایت خود را از انقلاب و نظام اسلامی اعلام کردند.

استان مرکزی امروز بار دیگر به صحنه‌ی تجدید میثاق مردم با انقلاب و نظام اسلامی تبدیل شد. در پی اغتشاشات چند روزه‌ی بدخواهان نظام اسلامی، در برخی مناطق کشور، مردم با بصیرت و انقلابی استان امروز به خروش آمدند و در راهیپمائی مردمی "میثاق با ولایت، حمایت از اقتدار و امنیت کشور" حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی اعلام کردند.

راهپیمایی مردم استان از ساعتی پیش در مناطق مختلف از جمله اراک آغاز شده است و نظیر راهپیمایی اراک در ۲۳ نقطه شهری استان هم برگزار شد.

راهپیمایی مردم نوشهر در استان مازندران

مردم انقلابی نوشهر با راهپیمایی در خیابان ها، انزجار خود از آشوب طلبان را به رخ کشیدند.

راهپیمایی لرستانی‌ها

راهپیمایی مردمی حمایت از مواضع مقام معظم رهبری و اقتدار و امنیت کشور در خرم آباد برگزار شد.

مردم بصیر، متدین و ولایتمدار خرم آباد در اقدامی خودجوش با بیعتی دوباره درحمایت از بیانات مقام معظم رهبری وحمایت از اقتدار و امنیت نظام اسلامی امروز برای جدا کردن صف خود از آشوبگران به خیابان‌ها آمدندواقدامات اشرار و اغتشاش گران را محکوم کردند.

این راهپیمایی از میدان شهدا تا مصلی الغدیر خرم اّباد برگزار شد.

راهپیمایی خودجوش و مردمی در حمایت و حراست از حریم امنیت و اقتدار ملی و محکومیت اقدامات آشوبگرانه اخیر قبل از ظهر امروز در اردبیل برگزار شد.

در این راهپیمایی مردم بصیر، حسینی و ولایتمدار اردبیل از میدان شریعتی تا میدان مصلای این شهر راهپیمایی کردند و با سردادن شعار‌های "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست" "ای رهبر آزاده آماده ایم آماده" "این همه لشکر آماده به عشق رهبر آمده" "مرگ بر فتنه گر""مرگ بر آمریکا" اقدامات اخیر آشوب گران را در آتش زدن بانکها، اتوبوسها، منازل و خودرو‌های مردم و اماکن عمومی محکوم کردند.

این راهپیمایی در شهر‌های مشگین شهر، پارس آباد، بیله سوار، گرمی، خلخال، گیوی، نمین، نیر، سرعین، اصلاندوز و همچنین بخش‌های استان برگزار و شرکت کنندگان اقدامات اخیر اغتشاش گران را محکوم کردند.

راهپیمایی مردم گلستان

گرگانی‌های ولایتمدار امروز در حمایت از بیانات مقام معظم رهبری و محکومیت اغتشاشات اخیر تجمع کردند.

این تجمع که از ساعت ۱۰ صبح در حسینیه عاشقان ثاراله سپاه نینوای گلستان در خیابان پاسداران گرگان برگزار شد و شرکت کنندگان با سر دادن شعار‌هایی بر لزوم گوش به فرمان رهبری بودن و اطاعت از بیانات مقام معظم رهبری تاکید کردند.

مردم دارالمومنین همدان امروز، در حمایت از منویات رهبرمعظم انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی و در محکومیت آشوبگران راهپیمایی کردند.

راهپیمایی مردم جیرفت در استان کرمان

مردم بصیر و انقلابی دارالولایه جیرفت، در حمایت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و اقتدار و امنیت کشور امروز راه پیمایی کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی که از میدان شاهد شهر جیرفت آغاز شد در شعار‌های خود حرکت اشرار، مخلان امنیت و اغتشاشگران را در سوء استفاده از اعتراض منطقی و آرام مردم برخی شهر‌های کشور محکوم کردند.

در این راهپیمایی، مردم جیرفت، حرکت‌های خصمانه دشمنان و عوامل آشوبگر آن‌ها را در بی احترامی به کتاب آسمانی قرآن، مساجد و مصلا‌ها و آسیب رساندن به اموال مردم و بیت المال و تهدید جان شهروندان محکوم کردند و تلاش دشمنان را برای بهره گیری از رفتار این افرد شرور در جهت تامین منافع استکباری خود، محکوم به شکست دانستند.

راهپیمایی مردم بم استان کرمان

مردم همیشه در صحنه دارالصابرین، بم؛ درحمایت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و اقتدار و امنیت کشور امروز راهپیمایی کردند.

تجمع خودجوش ومردمی در حمایت ازبیانات مقام معظم رهبری واعلام برائت از وقایع اخیردر ایلام برگزارشد.

راهپیمایی دشمن شکن مردم ولایی وانقلابی ایلام در حمایت از بیانات راهپیمایی مردم ولایتمدار ایلام در محکومت اغتشاشگرانمقام معظم رهبری واعلام انزجار از اشرار وآشوبگران امروز چهارشنبه ۲۹ آبان ساعت ۱۰ صبح با حضور آحاد مردم از میدان امام خمینی (ره) تا میدان ۲۲ بهمن برگزار شد.

دراین راهپیمایی خودجوش مردم با سردادن شعار‌هایی هیهات من ذله، مرگ بر آمریکا، مرگ برآشوبگراقدامات اخیرو ساختارشکنانه را به شدت محکوم وحمایت خودرا از امنیت واقتدار کشور اعلام کردند.

ادارات ونهاد‌های انقلاب اسلامی، احزاب وگروه‌ها، شخصیت‌های سیاسی ومذهبی نیز در پیام‌های جداگانه‌ای حرکت ضد انسانی آشوبگران در تخریب اموال عمومی، تعرض به جان ومال مردم وحرکت‌های ساختارشکنانه را محکوم وحمایت خودرا از بیانات مقام معظم رهبری وتوجه به مطالبات قانونی مردم اعلام کردند.

راهپیمایی مردم گیلان

مردم غیور گیلان در حمایت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و محکومیت اغتشاشات اخیر امروز در در برخی شهر‌ها راهپیمایی کردند.

در راستای لبیک به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم گیلان با عنوان حمایت از امنیت و اقتدار کشور امروز راهپیمایی کردند.

این راهپیمایی بزرگ در رشت در میدان شهدای ذهاب این شهر برگزار شد.

مردم انقلابی در این راهپیمایی شعار‌های مرگ بر آمریکا؛ مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آشوب گر، صدای ملت - مرگ بر آمریکا دادند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر