بازدید 2781

در سوریه جایی برای جدایی‌طلبان و خائنان وجود ندارد

معاون وزیر خارجه سوریه با بیان اینکه هرگز اجازه نخواهیم داد سرقت نفت سوریه ادامه یابد، گفت: آمریکا و کشورهای غربی بدانند که ملت سوریه دیر یا زود تمامی اراضی سوریه را پس خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۳۸۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳ 19 November 2019

معاون وزیر خارجه سوریه با بیان اینکه هرگز اجازه نخواهیم داد سرقت نفت سوریه ادامه یابد، گفت: آمریکا و کشورهای غربی بدانند که ملت سوریه دیر یا زود تمامی اراضی سوریه را پس خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت النشره، فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه اعلام کرد: اجازه نخواهیم داد که سرقت نفت سوریه ادامه یابد و آمریکا و کشورهای غربی بدانند که ملت سوریه دیر یا زود تمامی اراضی سوریه را پس خواهد گرفت.

وی افزود: هر شهروند سوری علیه تلاش‌های افرادی هستند که خود را وطن پرست می‌دانند اما با تلاش‌های جدایی‌طلبانه خود دور می‌شوند تا از آمریکایی‌ها هم  آمریکایی‌تر شوند.

معاون وزیر خارجه سوریه خاطرنشان کرد: نفت سوریه به سوری‌ها بازخواهد گشت همانطور که همه چیز به دولت سوریه بازخواهد گشت. باید در این شرایط سخت سوریه صبر پیشه کنیم زیرا هدف تجزیه و تقسیم آن است. ارتش سوریه تمامی اراضی خود را تحت کنترل خواهد درآورد. بخش بیشتر کشور تحت کنترل ارتش سوریه است و چیزی باقی نمانده است و ما مطمئن هستیم که بر چالش‌های آتی غلبه خواهیم کرد.

المقداد همچنین در خصوص شهر ادلب گفت: نبرد ادلب از زمانی که تروریست‌ها در ترکیه و کشورهای غربی به دنبال جای پایی در ادلب و غیر از آن بودند، آغاز شد. ملت، ارتش، دوستان و متحدان سوریه برای بیرون راندن متجاوزان و بازگشت حاکمیت سوریه در وجب به وجب خاک تلاش خواهند کرد.

المقداد در پایان گفت: کسانی که با جنگ نتوانستند به اهداف پست خود برسند با جنگ سیاسی هم به اهداف خود نخواهند رسید. ما بر اینکه قانون اساسی‌مان سوری باشد، پافشاری می‌کنیم و در سوریه مکانی برای جدایی طلبان و خائنان وجود ندارد. سوریه متعلق به همه شهروندان سوری است و ما بر مساوات و برابری میان همه شهروندانمان پافشاری داریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان