بازدید 15162
۳

اجرای طرح «سرباز کارت» برای واریز حقوق سربازان

کد خبر: ۹۳۸۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 18 November 2019
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد که حقوق کلیه کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح از طریق بانک سپه پرداخت خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سردار تقی مهری درباره طرح تجمیع حساب‌های بانکی کارکنان وظیفه، اظهارکرد: در راستای اجرای ابلاغیه ستاد کل نیرو‌های مسلح و به منظور تسهیل و تسریع در فرآیند پرداخت حقوق و مزایای کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح، طرح سرباز کارت اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در این طرح، کلیه کارکنان وظیفه که از ۱۸ آبان ماه مشغول به خدمت شده‌اند به صورت یکپارچه از طریق بانک سپه حقوق و مزایای خود را دریافت می‌کنند.

مهری با بیان اینکه سربازکارت فقط تا پایان خدمت سربازی اعتبار دارد، گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده پس از ثبت درخواست اعزام به خدمت، مشمولان از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، اطلاعات آنان به سیستم بانک سپه منعکس و پس از افتتاح حساب، شماره حساب مشمولان به سامانه وظیفه عمومی منتقل می‌شود و سربازان می‌توانند با مراجعه به یکی ازشعب بانک سپه سراسر کشور، کارت عابر بانک خود را دریافت کنند.

براساس اعلام سایت پلیس، رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: علاوه بر حقوق سربازان، سایر هزینه‌ها مانند هزینه سفر، جیره بین راهی و ... کارکنان وظیفه نیز به حساب بانک سپه آنان واریز می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳
عجب طرح خفنی
فقط کارتشه یا پولی هم قراره بریزن توش!؟ حقوقی که نمیدن
مثل اینکه این کارت ها خیلی سود داره درسته؟ کارت هوشمند ملی و سوخت و بانکی و خودرو و ... حالا هم سرباز !! خوب حقوق چندرقاز رو تو همون کارت بانکی بریزید آقایون.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان