بازدید 2245

هنیه: مقاومت پایه‌های رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورده است

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) اعلام کرد، مقاومت فلسطین پایه‌های رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورده است.
کد خبر: ۹۳۸۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ 18 November 2019

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) اعلام کرد، مقاومت فلسطین پایه‌های رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری العهد، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد: پیروزی مقاومت به تعداد موشک‌هایی که شلیک کرده، نیست بلکه پیروزی مقاومت به این است که موفق شده پایه‌ها و ستون‌های رژیم صهیونیستی را برای روزهای طولانی فلج کرده و آنها را به لرزه در بیاورد.

هنیه همچنین تصریح کرد: با مدیریت امور اراضی به اتفاق‌نظر رسیدیم تا یک قطعه زمینی را به خانواده شهید "السوراکة" اختصاص بدهیم. این امر حداقل وظیفه ما در برابر خانواده‌ای است که اعضایش را به خاطر فلسطین از دست داده است.

وی خاطرنشان کرد: ما انتقام خون شهیدان خود را می‌گیریم و درگیری‌های اخیر خاتمه یافته اما نبرد هنوز پایان نیافته است و این نبرد تا زمان بیرون راندن صهیونیست‌ها از سرزمینمان ادامه خواهد یافت.

رژیم صهیونیستی پیشتر منزل بهاءالدین ابوالعطا، از فرماندهان ارشد گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در غزه و چند منزل مسکونی دیگر را هدف قرار داد که به شهادت این فرمانده منجر شد و طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین، با تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه در پاسخ به واکنش قاطعانه گروه‌های مقاومت به ترور ابو العطا، ۳۴ فلسطینی به شهادت رسیدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار