بازدید 4972
۸
وزارت کشور:

هیچ گونه تجمع و آتش زدن پمپ‌بنزین رخ نداده است

کد خبر: ۹۳۷۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۲ 15 November 2019
یک مقام آگاه در وزارت کشور با تکذیب برخی اخبار غیررسمی درمورد بروز تجمع یا آتش زدن چند پمپ بنزین در برخی شهرها، تأکید کرد که از زمان اعلام خبر سهمیه‌بندی جدید بنزین تاکنون، هیچ موردی از این دست گزارش نشده است.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، این مقام آگاه گفت که طبق بررسی‌های انجام‌شده و اخذ اخبار دقیق از تمام استانداری‌ها، تاکنون موردی مبنی بر بروز آشوب، تجمع، درگیری و آتش زدن پمپ بنزین‌ها در هیچ نقظه‌ای از کشور گزارش نشده است.

وی افزود: اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر آتش زدن جایگاه‌های سوخت در استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، خوزستان و دیگر مناطق کشور صحت ندارد و این اخبار توسط برخی اکانت‌های خارجی در حال انتشار در توئیتر و فضای مجازی است و انتشار این اخبار با هدف تحریک مردم و به آشوب کشاندن فضای کشور است.

به گزارش ایسنا، ساعت ۰۰:۰۰ جمعه ۲۴ آبان، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از اعمال سهمیه‌بندی بنزین و قیمت جدید سوخت در سراسر کشور خبر داد. بعد از انتشار این خبر، برخی حساب‌های کاربری در توئیتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی از بروز تجمع در برخی شهر‌ها و به آتش کشیدن چند پمپ بنزین خبر دادند، اما بررسی‌ها تا این لحظه نشان می‌دهد که فیلم‌ها و عکس‌های منتشرشده در این زمینه، قدیمی است و مربوط به ساعات اخیر نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۸
چقدفشار به مردم
هر کس پمپ بنزین آتش بزند باید جریمه سنگینی بشود. در کانادا اگر پمپ بنزین آتش بزنی یا مزاحمت ایجاد کنی پلیس پوستت را می کند.
از بی عرضگی و توسری خور بودن مردمه. کجای دنیا ساعت 12 شب بنزین رو گرون میکنن؟ زورتون به امریکا نمیرسه مردم رو دارین له میکنین؟
این دشمنان دین و مملکت نمیتوانند خوشی مردم رو ببینند. انفاقا مردم خیلی هم خوشحال و مشغول پایکوبی و شادی هستند. فقط از مسئولین گله مند هستند که ، وقتی شما به این راحتی میتوانید اسباب شادی و شعف مردم را فراهم کنید، خوب چرا کوتاهی میکنید؟ برای یک افزایش قیمت بنزین چقدر معطل میکنید؟ از طرف دیگرعده ای سپاسگزارند که در روز میلاد این بهترین هدیه بوده و علت تاخیر هم میتواند تلاش برای پیدا کردن یک مناسبت خوب بوده و از بابت تاخیر انتقادی متوجه مسئولین محترم نیست.
انشالله مردم ترسوی ایران که جانشان به لبشان رسیده به خودشان میان و مثل مردم شجاع و نترس ایران نسبت به این ظلمها اعتراض میکنن
نه فكر مي كنيد مردم ايران انقدر شعاع شدن كه براي احقاق حق خودشان دست بكاري بزنند؟؟
بنزين ١٠٠ هزار توان هم بشود براي اين مردم معضلي نيست
فقط مردم عراق و يمن و فلسطين و سوريه را عشقست
مردم ما بسازن این حرفا چیه هنوز زنده هستند و ادامه میدیم
البته خوب ما به خاطر باخت جلوي عراق بايد جريمه ميشديم كه دولتمردان فهيم و باشعور و همه چيز فهم و همه چيز بلد و البته شايسته و داراي ژن سرشار از توانايي بصورت دسته جمعي مردم ايران رو جريمه كردن.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل