بازدید 4031
۲

اینستاگرامی‌های دعوایی دستگیر شدند

کد خبر: ۹۳۷۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ 14 November 2019
رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن از درگیری ۶ شرور که در صفحه اینستاگرامشان دعوت به نزاع کرده بودند، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد رضا ملکوتی گفت: وقوع یک فقره درگیری بین هشت مرد جوان در محدوده خیابان عارف قزوینی و خیابان عبید زاکانی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی به کلانتری امامزاده حسن اعلام شد و شهروندان اعلام کردند که در جریان آن شش شرور، دو تن از شهروندان را مورد ضرب و جرح قرار داده و پس از زخمی کردن آن‌ها از محل گریخته‌اند.

رئیس کلانتری با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم مبنی بر حضور عوامل اورژانس در محل نیز انجام شد، گفت: تیم عملیات کلانتری برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند و با حضور ماموران در محل تحقیقات پلیسی در خصوص شرح ماجرا انجام و بلافاصله هر دو مصدوم برای ارائه خدمات درمانی به نزدیکترین بیمارستان منتقل شدند.


وی افزود: تحقیقات اولیه نشان از این داشت که دو تن از متهمان با گذاشتن پست در شبکه اجتماعی اینستاگرام از مصدومان برای درگیری دعوت کرده‌اند.
رییس کلانتری امام زاده حسن با اشاره به اینکه در تحقیقات میدانی چهره ۴ تن از افراد شرور شناسایی شد، گفت: مشخص شد که هر ۴ متهم پیش‌تر سابقه درگیری و شرارت دارند که مخفیگاه متهمان تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنان اخذ شد.

ملکوتی افزود: ماموران در ۶ عملیات منسجم و مستقل هر ۶ شرور را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی و تحقیقات پلیسی به کلانتری منتقل کردند.

وی افزود: پس از تحقیقات تکمیلی هر شش شرور با صدور قرار ده میلیارد ریالی با دستور قضائی روانه زندان شدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
اینها را باید به اردوگاه های کار اجباری در مناطق بد آب و هوا برد تا بدونند یه من دوغ چقدر کره داره. اکثر اینها آدمهای علاف و بیکاری هستند که وبال گردن پدر و مادرشونن ....
منم موافقم به جای زندان باید اردوگاههای کار اجباری در وسط کویر درست کرد و فرستادشون اونجا چرا باید هزینه کشور صرف ساخت زندان برای بخور بخواب این آدم نماها شود؟
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی